-Yoongi szemszöge-
(3 héttel később)
Pontosan 3 hét telt el azóta, hogy Jungkook elfogadta, hogy Jimin mást szeret. Haerin azóta ide költözött Koreába, hogy többet lehessen Jiminnel. Jimin bejelentette az ARMY-knak a kapcsolatát, de semmit sem mondott arról, hogy mi volt közte és Jungkook között, hiszen Namjoon mondta, hogy nem lenne szerencsés, ha kiderülne, hogy előtte pont egy csapattársával volt viszonya. Azóta én egyre többet beszélek, de még mindig csak Taehyungnak. Nem is tervezek mással. De azt hiszem, ezt már mondtam is. Azért jobb magammal is tisztázni. Tae albuma végleg ki lett adva az összes dalával, amiknek nagy részét én írtam, a másik felét pedig Namjoon és Hobi. Nagy sikert aratott és arat is továbbra a Hearts in Harmony albuma. Esküszöm, hogy nagyon büszke vagyok rá.
- Yoongs! - csapódott nekem Tae, miközben én a bandának az új dalát írtam. Hamarosan újabb koncert lesz, és sietnem kell vele.
- Mondd, Tae Tae! - fordultam felé mosolyogva a forgószékemben.
- Először is, ez! - mondta, majd egy hosszú csókot nyomott az ajkaimra. Elpirulva néztem rá, miután felegyenesedett. - Másodszor, kitaláltam valamit! - tapsikolt örömében.
- Mit? - húztam fel a szemöldököm.
- Azt, hogy én és te egy közös házba költöznénk. Tudod, én már nagyon régóta tervezem ezt. Kb. mióta együtt vagyunk, és az lassan egy éve lesz. Mit szólnál hozzá?-kérdezte. A szemeim felcsillantak, és felugrottam a székből, egyenesen Tae nyakába.
- Nagyon szeretném! - öleltem meg őt szorosan.
- Jó, jó, nyugi! - ölelt vissza nevetve. - Namjoonnal már beszéltem erről, és a menedzserrel is. Mindketten beleegyeztek, szóval már csak házat kéne vennünk, és minden megvan.
- Ez szuper! - engedtem el szerelmem. - Már nagyon várom - mosolyodtam el. - Mikor megyünk házat nézni?-kérdeztem.
- Miután végeztünk, egyből megyünk. Kiválasztottam már párat, és azokat megnézzük együtt is - kulcsolta össze kezeinket.
- Imádlak. - hajoltam ajkaira, és egy édes csókot váltottunk.
- Én még nálad is jobban. - vált el tőlem egy hatalmas mosollyal. Olyan cuki ilyenkor. - Nos, nekem mennem kell! Majd várlak a kocsiban. - mondta, és egy utolsó puszit adott az arcomra, majd elengedett, és elhagyta a stúdiót. Egy szerelmes sóhajt elengedve ültem vissza a székembe, majd neki láttam a munkának.-Taehyung szemszöge-
Miután végeztünk, megvártam Yoongit a kocsiban, és utána indultunk is az első házhoz. Én már tudom, melyik házat választja, szóval ott várja a meglepetése. Az egyik. (🌚) Egy nagy mosollyal parkoltam le a nagy luxusháznál, amelyben igaz, elfér legalább 5 család is, de én a legjobbat akarom az én Yoongimnak.
- Waaa, Tae, ez gyönyörű! - ámuldozott Yoongi csillogó szemekkel a házra nézve. Ez lesz a nyerő, már most tudom. Kíváncsi leszek a reakciójára, amikor megkapja az ajándékát.
- Tudom. Na, gyere! - fogtam meg a kezét, majd bementünk a házba, miután kinyitottam a kapott kulcsokkal.
- Hány házat fogunk ma megnézni? - kérdezte.
- Tudod, én igazából ezt az egyet szerettem volna, mivel úgy látom, neked is tetszik, és nekem is, valamint van itt neked valami. - mondtam, majd fütyültem egyet-kettőt, és a kis szőrös pamacs ugatva jött ki az egyik bútorozott szobából.
- ÚRISTEN! - kapta fel a kutyát Yoongi, és szemeibe könnyek gyűltek. Nos, igen, ez a kutya pont úgy néz ki, mint Holly, aki már pár éve elhunyt. Ő Yoongs volt kutyusa. (A valóságban még él, ám én ezt legalábbis így tudom, de javítsatok ki, ha nem. De a történetben ez most nem így lesz.)
- Na? Mit szólsz? - kérdeztem várva a reakcióját. Emlékszem, mennyire megviselte Yoongit anno, mikor Holly meghalt, ezért elhatároztam, hogy ha egyszer lesz közös házunk, akkor veszek neki egy hasonló kutyust.
- Imádom. - potyogtak örömkönnyei, miközben a kis barna, göndör szőrű kutyust ölelgette, aki látszólag már most imádja gazdáját. - De ugye Yeontan is itt lesz?-kérdezte, mire bólintottam, és egyet fütyültem. Ekkor Yeontan is előjött ugyanabból a szobából, ahonnan Yoongi kutyája. Yeontan, amióta megtaláltuk egy parkban, rengeteget nőtt. Mosolyogva guggoltam le kutyám mellé, és megsimogattam buksiját.
- Mi lesz a neve? - kérdeztem a még mindig boldog páromtól.
- Luna. - mondta egy hatalmas mosollyal.
- Illik hozzá. - álltam fel, majd oda léptem mellé. - Most pedig van egy másik meglepetésem. - vettem ki óvatosan kutyáját a kezéből, majd a földre tettem. Megfogtam párom kezét, és a fürdőbe húztam. A luxusfürdő már levendula illatban úszott, és tele volt égő gyertyákkal, valamint rózsaszirmokkal. A víz már meg volt engedve, és látszott, hogy gőzölgött. Yoongi eltátotta a száját, mikor beléptünk. A fürdő ajtaját bezártam, és Yoongi felé fordultam.
- Tae. Mi ez? - kérdezte mosolyogva.
- Szeretném felavatni a ház minden pontját. Itt szeretném kezdeni. - suttogtam a fülébe, ő pedig fülig pirult. Egy félmosollyal húztam el a fejem tőle, majd ajkaira tapadtam, és a falnak döntöttem őt. Azt hiszem, ez egy jó este lesz.
YOU ARE READING
Szavak nélkül [Taegi]
FanfictionEgy esős estén változott meg az egész életem... Top: Taehyung Bottom: Yoongi (16+, 18+) Kezdés: 2024.06.27. Befejezés: 2024.10.31. #7 taegi