*Keshia Pov*
Žiūrėjau į savo atvaizdą veidrodyje. Mano trumpi šviesus plaukai styrojo į visas puses neleisdami man ramiai išeiti iš kambario. Jau savaite praėjo iš po tos nakties, kai kažkas bandė mane nužudyti. Nežinau, kam galėjau kažka blogo padaryti, kad net ryžtusi mane nužudyti. Per plauką likau gyva ir dabar vis dar turiu tą baimės jausmą išeiti viena ar pasilikti namuose visiškai viena. Dėl saugumo mano tėvai pasamdė man sargybinį. Šiandien jis jau bus čia ir tikrai esu susidomėjusi, nes skaitydama jo biografiją pastebėjau, kad jis gana jaunas. Tik dvidešim vieneri metai! Keista, kad mano tėvai jį pasamdė, juk jis jaunas ir dar gyvens su manimi po vienu stogu. Na, bet turbūt jie žino ką daro ir gal tas sargybinis bus rimtai nusiteikęs į darbą.
-Keshia, nusleisk žemyn!-išgirdau mamos balsą.
Susikaupusi išėjau iš kambario ir nusileidau žemyn. Prie durų su lagaminu stovėjo jaunas, rudais plaukais bei mėlynomis akimis vaikinas. Jo trumpi marškinėliai atskleidė tatuiruotas rankas.
-Labas, aš Keshia,-maloniai nusišypsojau ir ištiesiau jam ranką.
Prieš paspaudamas mano ranką jis žiūrėjo mane ir jo veidas buvo kiek nepatenkintas. Pasimetusi pažiūrėjau į tėtį, kuris kaip matau net nekreipė į tai dėmesio.
-Louis,-pagaliau prabilo vaikinas.
Šyptelėjau ir pažiūrėjau į mamą.
-Louis, rytoj mes išvažiuojame į verslo susirinkimą. Grįžime tik po mėnesio,-informavo jį tėtis ir jis linktelėjo.
-Brangute parodyk Louis kambarį,-nusišypsojo mama.
Pasižiūrėjau į vaikina ir apsisukusi nuėjau. Girdėjau, kaip vaikinas mane seka ir nors ir kaip buvo nemalonu, bet stengiausi to neaprodyti. Kai pradėjome lipti laiptais turėjau keista jausmą, lyg jis stebėtu mano užpakalį, bet nedrįsau atsisukti ir tai patikrinti. Vos priėjome jo kambario duris atsisukau į jį.
-Štai,-pasakiau.
-Ačiū,-kimiai pasakė.
Vėl šyptelėjau ir nuėjau į savo kambarį. Keista, kad mes gyvensime vienas šalia kito, nors mano tėtis drąstiškai nusistatęs prieš vaikinus tokiu metu, kaip aš. Gal jis ir teisus, nes kai kurios mano klasiokės turėjo ne viena ir ne du vaikinus.
*Louis Pov*
Įėjau į savo kambarį ir apsidariau. Pasidėjau lagaminą ir nuėjau į vonią. Gerai, akd kiekvienas čia turi atskira vonią. Išsitraukiau telefoną ir surinkau boso numerį.
-Gordon,-atsiliepė.
-Kodėl nesakei, kad ta mergina, kuria turėsiu saugoti yra penkiolikmetė?-piktai paklausiau.
-O tau tai trugdo?-nusijuokė.
-Ji vaikas.
-Vaikas? Joks čia vaikas. Tokiu metu, kai kurios merginos jau su patirtimi,-juokėsi.-Gali daryti ką nori, tik žiūrėk, kad ji visko neišpliurptu savo tetušiui, nes tada sėsi ilgiems metams.
-Gerai, supratau,-suburbėjau ir numečiau ragelį.
Atsidusau ir atsirėmiau į sieną. Prakeikimas, ta maža kalė per daug bėdu pridarys. Turėsiu būti labai atsargus arba visas planas nueis šuniui ant uodegos.
*Keshia Pov*
Žiūrėjau, kaip mano tėvai įlipa į mašiną. Pamojavau jiems ir su ašaromis uždariau duris. Kruptelėjau, kai atsisukusi prieš akis pamačiau Louis.
-Eik į svetainę, noriu susitarti dėl saugojimo,-paliepė.
Nuėjau į svetainę. Vaikinas atsisėdo priešais mane. Jis atrodė gąsdinančiai ir net neįsivaizduoju, kaip man reiks išgyventi vienai su juo mėnesi.
-Pradėsiu nuo to, kad viena niekur neini. Manęs nenervuok ir geriau klausyk, aišku?-griežtai paklausė ir aš palinksėjau.
Bijojau į jį pakelti akis, tai tiesiog žaidžiau su pirštais. Vis dėl to pasiryžau ir pakėliau akis.
-Kas bus jei sulaužysiu taisykles?
-Busi nubausta.PIRMA DALIS!! Ir kaip ji jum? Patiko-nepatiko? Gal kažko truksta? Ar yra tokiu, kurios nesupranta kodėl pasirinkau toki merginos amžių? Jei kas domina rašykite ir kaip visada noriu komentarų!!
YOU ARE READING
Take Me (L.T. fanfiction)
Fanfiction-Keshia Mongover. Turėsi įsidarbinti jos sargybinių ir viska sužinoti apie jos šeimą. -Kokiomis priemonėmis galiu naudotis, bose? -Man nesvarbu. Kankink ją, prievartauk ar priversk ją dėl tavęs pamesti galvą, bet turi turėti informacijos apie jos še...