Buvau svetainėjė ir valgiau ledus žiūrėdama siaubo filmą. Louis turbūt buvo savo kambaryje. Jis tikrai nelabai mėgstantis bendrautis ir jo tie žodžiai "Busi nubausta" mane sutrigdė. Juk jis neturėjo omeny rimtos bausmės, ar ne? Na jis tikrai nėra draugiškiausias žmogus pasaulyje, iš vis pas jį nėra draugiškumo. Nuėjau į virtuvę ir pasiėmiau vynuogių. Atsisukus kruptelėjau pamačius Louis tarpdurį.
-Neturėtum ruoštis mokyklai?-paklausė.
-Dabar vasara,-pasakiau sutrikusi.
-Tavo tėvai sake, kad lankysi stovyklas ir muzikos mokyklą. Ar ne taip?
-Stovyklos nelankysiu, atsisakiau. O dėl muzikos mokyklos, tai į ją tik kita savaite,-šyptelėjau, bet jo veidas, kaip buvo šaltas, taip ir liko.
Norėjau išeiti iš virtuvės, bet jis toliau stovėjo ir neleido man praeiti.
-Aš noriu išeiti.
Jis tik pasitraukė ir nieko nesakės užlipo laiptais aukštyn. Grįžau į svetainę ir tęsiau filmo žiūrėjimą.
*Louis Pov*
Kol Keshia žiūrėjo filmą tyliai įėjau į jos tėvo kabinetą ir atsisėdau pries stalo. Ieškojau nors menkiausios informacijos. Prakeikti turčiai. Atsidariau jo kompiuterį ir žiūrėjau aplankalus. Ant ekrano buvo jis ir jo žmona su Keshia. O jo žmonele visai nieko. Graži krūtinė, ilgos kojos bei jaunatviškas veidas. Na ir dukra nebloga. Kaip penkiolikmetė turi didelę krūtinę ir dailų užpakalį.
-Ką čia veiki?-išgirdau Keshios balsą.
Pakėliau galvą ir mintise nusikeikiau.
-Aš klausiu ką čia veiki?-jau pikčiau pasakė.
-Nekelk bangų,-piktai pasakiau.
-Aš pranešiu tėčiui,-ji greitai išėjo iš kabineto ir girdėjau, kaip bėga laiptais.
-Šūdas,-suburbėjau.
Greitai pakilau nuo kėdės ir išlėkiau iš kabineto. Nusileidau žemyn ir pamačiau ją su telefonų rankose. Greitu žingsniu priėjau ir atėmęs jos telefoną, šveičiau į sieną. Ji kruptelėjo ir traukėsi toliau. Grubiai suėmiau jos ranką ir prisitraukiau prie savęs.
-Tu nieko nesakysi,-suurzgiau.
-Sakysiu,-atšovė.
Drąsi snarglė.
-Nesakysi.
-Ir kodėl gi?-susiraukė.
-Nes nenorėsi pakartoti,-jau ramiau pasakiau.
-Nenorėsiu pakartoti ko?-pavartė akis.
-Šito,-greitai ją nusitempiau į savo kambarį ir paguldžiau ją į lovą ant pilvo.
Ji bandė priešintis ir įspirti man, bet iš stalčiaus ištraukiau antrankius ir abi jos rankas prirakinau prie lovos krašto.
-Paleisk!-sucypė.
Pasiėmiau skarele ir užrišau jai ant burnos. Kol ji ten bandė cypti at užkišau rankas už jos juos klubu ir atsegiau šortukus. Nusmaukiau juos jos kojomis ir pamačiau raudonus apatinisu su užrašu "Friday". Nu jo. Greitai juos nuplėšiau ir jis bandė man įspirti. Nuėmiau skarelę, kai ji bandė man kažka pasakyti.
-Neliesk mane,-iš jos balso galiu spręsti, kad ji susigraudinusi.
Smarkiai trenkiau per jos užpakaliuką ir ji sucypė. Trenkiau dar karta ir jos užpakaliukas įgavo raudoną atspalvį. Iš jos lupu pasigirdo kukčiojimas ir nekreipdamas dėmesio tesiau plakimą. Su kiekvienu mano trinktelėjimu mergina sucypdavo ir mačiau, kaip dreba jos kūnas. Išsitraukiau diržą ir padėjau jai prie veido, kad ji pamatytu, kas jos laukia toliau.
-Prašau,-ji pradėjo dar labaiu verkti ir per kukčiojimą daugiau nieko nepasakė.
Trenkiau jai dar karta ir po kelių sekundžių atsipūtęs ją atrakinau. Ji verkdama atsistojo ir dangstėsi savo vietelę.
-Nesakysi?-pyktai paklausiau ir suspaudžiau jos žandikaulį.
Ji tik papurtė galvą.
-Negirdžiu atsakymo,-suurzgiau ir paėmiau diržą, kad jį padėčiau į vietą, bet ji turbūt pagalvojo, kad mušiu ją su juo.
-Nesakysiu,-sušniurkštė nosimį.
-Dink man iš akių,-paliepiau ir ji greitai išėjo iš kambario.
Išėjau į balkoną ir prisidegiau cigaretę. Kol rūkiau girdėjau merginos verkimą, nes mano balkonas buvo netoli jos lango. Parūkęs išėjau iš kambario ir nuėjau prie jo kambario durų. Pravėriau jas ir pamačiau ją susigūžusia lovoje. Nuėjau į jos tėvo kabinetą ir vėl atsisėdau prie stalo. Ieškojau verslo dokumentų, bet turbūt jis juos išsivežė. Na bet kokiu atvėju idiotas patikėjo man savo dukrą. Įdomu, kaip gerai ji sugebėtu pačiulpti? Pagal viska jai greitai šešiolika, tai bus pats tas.
Susiraukiau, kai išgirdau balsus. Ji kažkam skambina? Prakeikta ka...Greitai nuėjau pas ją, bet radau ją miegančia ir einanti televizorių. Ji buvo su miegojimo šortukais ir mačiau pro juos ryškėjančias mėlynes. Užklojau ją ir išėjau iš kambario. Ji tik mažvaike, kuri man badės ne tik atsipalaiduoti, bet ir sužinoti apie jos tetušį.
YOU ARE READING
Take Me (L.T. fanfiction)
Fanfiction-Keshia Mongover. Turėsi įsidarbinti jos sargybinių ir viska sužinoti apie jos šeimą. -Kokiomis priemonėmis galiu naudotis, bose? -Man nesvarbu. Kankink ją, prievartauk ar priversk ją dėl tavęs pamesti galvą, bet turi turėti informacijos apie jos še...