6 Skyrius

3.4K 180 11
                                    

Apverčiau ją ant pilvo ir pasilenkiau prie jos ausies.

-Manai nežinau, ko tu nori?-sušnabždėjau.-Tu trokšti būti išdulkinta, nori žinoti, koks jausmas, kai pajunti orgazmą nuo vyro penio. Vakarais prieš miega visada pasijungi porno video ir užkišdama ranką, bandai įsivaizduoti save tos merginos vietoje. Nori atsiduoti pirmam pasitaikiusiam vyrui, bet amžius ir savigarbos jausmas, tau to neleidžia. Žinai, kad dar nelaikas, bet negali išlaukti. Nori pajusti vyriška kūną judant savyje,-kalbėjau ir jaučiau jos patankėjusi kvėpavimą.-Žinau ką jautei tada, kai liečiau tave muzikos mokykloje.

-Paleisk mane,-pagaliau prabilo.

-Aš taip nemanau,-sukandau jos ausies spenelį.

Apverčiau ją vėl ant nugaros.

-Nesu kvaila. Radau prezervatyvą, kurį išmetei mano kambaryje. Jis nepanaudotas, o be to ant lovos nebuvo kraujo, bei pati nieko nejaučiau. Tavo gudrybė neišdegė,-suburbėjo.

-Aš ir nenorėjau, kad tu manytum, jog išdulkinau tave, norėjau tik pažaisti,-pašaipiai nusišypsojau ir ji norėjo man trenkti, bet sugavau jos ranką.-Tu vis nepasimokau, laikas pramankštinti tavo balsą,-mirktelėjau ir jis pasimetė.

Pakilau nuo jos ir grubiai pastačiau ją.

-Renkis,-paliepiau, bet ji susigraudinus purtė galvą.-Geriau daryk, tai gražiuoju, nes antraip busiu grubus, o aš nenoriu dabar toks būti su tavimi,-piktai paliepiau ir ji tyliai verkdama pradėjo nusirenginėti.

Ji paskutini karta pažiūrėjo į mane virpančią lupą, bet buvau šaltas į tai, nors gal viduje ir jaučiau kaltės jausmą. Nežadu iš jos atimti nekaltybės dabar, tik pažaisiu ir ji prašys daugiau. Kai ji liko prieš mane vien tik su apatiniais parodžiau, kad atsigultu. Ji lėtai atsigulė ir rankomis užsidengė veidą. Nekreipk dėmesio, Louis. Nekreipk dėmesio. Numoviau jos apatinius ir pašalinau lėmėnelę.

-Praskiesk kojas,-paliepiau ir girdėjau, kaip ji labiau sukukčiojau ir praskiečia kojas.

Atsiklaupiau prieš lovą ir prisitraukiau jos klubus. Stengiausi nesiklausyti jos verkimo ir nykščiu patryniau jos klitorių. Pasilenkiau prie jo ir liežuviu perbraukiau per jį.

-Prašau nereikia,-sukukčiojo.

-Nustok žliumbti,-suurzgiau ir pradėjau darbuotis.

Sukau ratus aplink jos klitorių ir jaučiau jos tankėjantį kvėpavimą bei tylėjantį verkimą. Glamonėjau jos klubus bei pilvą. Labiau sukau ratus aplink jos sudrėkusia vaginą ir pagaliau išgirdau tylias bei nedrąsias aimanas. Jos smulkus pirštukai suspaudė patalinę, o aimanos pagarsėjo. Pakėliau akis į ją ir darbuodamas liežuviu stebėjau jos prasiverenčias lupas. Jaučiu, kad ji greitai baigs, ji vis labiau drėgsta. Tęsiau savo darbą ir su paskutiniais lyžtelėjimais ji pasiekė orgazmą. Pažiūrėjau į jos besikilnojančia krūtinę ir atsistojau. Ji pramerkė savo akutes ir kelias sekundes stebėjo, kai staiga pašoko iš transo būsenos ir pradėjo rengtis. Nustebau, kai apsirengusi trenkė man antausį ir nuėjo į vonią. Nakti jį atsiims.

*Keshia Pov*

Buvau užsidariusi vonioje. Negaliu patikėti, kad tai jaučiau nuo vyro. Jis pasinaudojo tuo ir po galais jis viska žino. Tai tokia gėda. Svarbiausia tame, kad man patiko. Man net labai patiko. Tas jausmas, kai jo liežuvis dirba tarp mano kojų ir jo rankos liečia mane...Tiesiog aš vis dar virpu ir iš pykčio ir iš malonumo.

Išgirdusi, kad jis išėjo grįžau į kambarį. Jau temo. Gražu. Nusirengiau ir užsidėjau pižamą. Atsiguliau į lovą ir užsiklojau. Vis negalėjau iš galvos išmesti to vaizdo, kaip jo galva yra tarp mano kojų. Jis prakeiktas pedofilas.

*Louis Pov*

Surūkiau trečią cigaretę ir nuėjau į Keshijos kambarį. Ji miegojo. Nusirengiau ir atsiguliau šalia jos. Jei mano, kad praslys be bausmės, kai man trenkė antausį, tai klysta. Priversiu ją norėti sekso.

Paliečiau jos ranką ir ji kruptelėjus pramerkė akis.

-Ką čia veiki?-isšigando.

Užguliau ją.

-Nubausiu tave,-sušnabždėjau ir jos akyse prisipildė ašarų.

Kodėl ji bijo?


Take Me (L.T. fanfiction)Where stories live. Discover now