Žiūrėjau į jos akis ir bandžiau suvokti ar čia vienas iš jos nevykusių juokelių, bet ji tik žiūrėjo į mane ir laukė atsakymo.
-Tai durniausias dalykas, kurio manęs klausei,-sumurmėjau ir atsitraukiau nuo jos.
-Tai ką tu man jauti?-vėl paklausė.
-Atšok nuo manęs su savo tuo durnu klausimu,-suburbėjau ir išėjau iš kambario, bet ji vis tiek mane sekė.
-Kodėl negali atsakyti?
-Atsikabink. Nebūk tokia įkyri, nes vėl nuplaksiu,-pagrasinau.
Žinoma, kad jaučiu jai kažkokius šiltus jausmus, bet ji to nesužinos. Man reikia, kad ji žinotu, kad man rūpi.
-Prašau atsakyk,-suzyzė.
-Pasakiau ne!-atsisukau į ją ir ji per kelis žingsnius atsitraukė.
Mačiau, kad ji yra išsigandusi, bet to ir siekiau juk. Ji turi bijoti manęs, galvoti, kad esu monstras.
-Kodėl tu manęs nekenti?-tyliai paklausė.
-Nėra taip, kad tavęs nekesčiau,-priėjau arčiau jos.
-Bet aš matau kitaip. Tu skriaudi mane, grasini man ir šauki dėl to, kad paklausiu paprastų klausimų.
-Tu žinai koks aš esu, bet vis tiek lieki pas mane. Nenorėk iš manęs visokių nesamonių,-pavarčiau akis.
-Aš nelikčiau čia, jei ne tu. Tu man neleidi eiti namo,-pakėlė akis į mane ir šiurkščiai pasakė žodžius.
-Tu vis nepasimokai, taip?-susiraukiau.
-Ne ir gali mane mušti kiek nori aš vis tiek niekada nebusiu tau nuolankti,-sukryžiavo rankas ir aš nesusivaldęs nusijuokiau.-Kas taip juokinga, Tomlinson?
-Tiesiog...Tu tokia užsispyrusi ir kai susirauki atrodai, kaip mažas vaikas.
-Aš nesu mažas vaikas,-įsižeidė.
-Būtent, kad esi, nes elgiesi, kaip tokia.
-Na vadinasi tu esi pedofilas, jei priekabiauji prie vaikų,-pašaipi šypsenėle žaidė jos lupose ir nors atrodo turėčiau supykti, bet aš nepykau.
-Taip manai?-paklausiau ir prisitraukiau ją arčiau savęs.
-Taip,-palinksėjo.
Norėjau ją pabučiuoti, bet suskambo durų skambutis. Kas galėjo atsivilkti čia devinta valanda vakaro?
-Aš atidarysiu, o tu eik į miegamajį,-paliepiau.
-Tu mane dabar slėpsi?-sumurmėjo.
-Į kambarį, dabar,-suurzgiau ir ji nepatenkinta nuėjo.
Priėjau prie durų ir pažiūrėjau pro akutę. Huh ko tam? Atrakinau duris ir jis įėjo net nesulaukęs leidimo.
-Niall mink iš čia, aš ne vienas,-suburbėjau.
-Žinau,-suprunkštė.-Keshia, brangute ar šitas šūdas tave slepia?!-suriko.
-Vėl apsirūkęs.
-Kokia gera nuspirkau, nuo pirmo dumo jau stogą rauna,-juokėsi.
Nebuvau nustebęs, kad Kess ateis pažiūrėti kas čia jos vardą žino be manęs.
-O štai ir ji,-sukikeno Niall ir priėjęs pradėjo ją niurkyti.
-Louis?-ji buvo pasimetusi ir beveik nesipriešino jam.
-Tai Niall. Jis truputi nestabilios psichikos,-pavarčiau akis.
Niall ją paleido ir ji priėjo prie manęs, bei pasislėpė už nugaros.
-Aš tau juk liepiau būti kambaryje,-piktai sušnypščiau jai.
-Oh nebūk šūdas Louis. Leisk merginai atsipalaiduoti,-dabar jau Niall vartė akis.
-Dusk,-suurzgiau jam.
-Čiaupkis, einu pažiūrėti ką šaldytuve paėst turi,-jis paprastai pasakė ir nuėjo į virtuvę.
-Kas jis?-pasidomėjo Keshia.
-Tai ne tavo reikalas,-piktai pasakiau.
Ji tik atsiduso ir ko mažiausiai norėjau, tai, kad ji nueitu pas Niall į virtuvę. Jai visada reikia mane erzinti. Kai Niall dings, arba nueis miegoti pamokysiu ją paklusnumo.
*Keshia Pov*
įėjusi į virtuvę radau Niall valgant sumuštini ir vištienos šlaunelę.
-Taigi,-jis nuryjo kasnį ir pažiūrėjo į mane,-kiek laiko esi čia užrakinta?
-Nesu. Jis tiesiog pasiėmė mane čia, o rytoj važiuosiu namo.
-Tu matai, kaip jis čia linksmai leidžia laika. BE MANĘS,-nusijuokė.
Jo akys buvo paraudonavusios, o lupos išteptos majonezu.
-Mėšlas, kaip noriu valgyti,-burbėjo ir išsitraukė antrą šlaunelę.
-Žinai, tai mano maistas,-į virtuvę įėjo Louis ir priėjo prie Niall.
-Nebūk skupus, dalinkis,-sumurmėjo ir toliau valgė.
Jis tikrai daug valgo.
-Taigi kur buvai dingęs?-paklausė jis Lou.
-Matai va ją?-jis parodė į mane, o aš sutrikusi stebėjau juos.-Štai va tikroji priežąstis. Truputi dirbau su jos tėvais.
-Gordon nėra patenkintas. Jis mano, kad ją teks pašalinti.
-Kaip suprasti?-išsigandau.
-Dink į kambarį,-paliepė Louis.
-Ne! Pasakykit kas dedasi!-surėkiau.
-Pasakiau eini į kambarį!-sušuko.
-Aš noriu žinoti!
-Pasakiau eini!-jis suriko ant manęs ir jau kėlė ranką trenkti man, bet Niall greitai jį sustabdė.
-Žmogau tu ją gąsdini,-jis pasakė ir pažiūrėjo į mano išsigandusias akis.
KAMU SEDANG MEMBACA
Take Me (L.T. fanfiction)
Fiksi Penggemar-Keshia Mongover. Turėsi įsidarbinti jos sargybinių ir viska sužinoti apie jos šeimą. -Kokiomis priemonėmis galiu naudotis, bose? -Man nesvarbu. Kankink ją, prievartauk ar priversk ją dėl tavęs pamesti galvą, bet turi turėti informacijos apie jos še...