30 Skyrius

2.6K 161 4
                                    

Mane tiesiog siutino matyti ją su tuo vaikinu. Kodėl ji iš vis su juo? Jie pora? Nemanau, bet jis to tikrai nori.

-Brolau, ramiau. Gal jie tik draugai,-ramino Niall, bet aš nebesiklausiau jo, kai pradėjau artėti link Keshijos.

Ji pamačius mane visa pabalo ir bailiai stebėjo tai mane ar jį. Girdėjau, kam mane seka Zayn ir Niall, bet nemanau, kad jie mane sustabdys nuo to ką padarysiu tam myžniui.

-Louis, tai mano draugas...-jai nespėjus pabaigti sakynio čiupau vaikiną už pakarpos ir pergrioviau ant žemės.

-Nelysk prie jos,-paliepiau jam ir jis isšigandęs žiūrėjo į mane.

-Louis!-surėkė Kess ir nustumė mane nuo jo.-Kas su tavimi negerai?! Neturi teisės stumdyti mano draugų!

-Sakai neturiu?! Stebėk!-surėkiau ir trenkiau jam.

Vaikinui iš nosės pasipylė kraujos ir jis susiėmęs sudejavo kažką sumurmėdamas. Būčiau ir dar karta trenkes, bet mane nuo jo atitraukė Zayn.

-Alek, geriau eik namo,-švelniai ji jam pasakė ir aš bandžiau vėl prie jo prieiti, bet įsikišo dabar ir Niall.

Vos tam snargliui nuėjus, mane pagaliau paleido. Pažiūrėjau į Keshia ir ji sukryžiavus rankas mane stebėjo.

-Turi proto?-ji prabilo ir gridėjau, kaip Zayn nusijuokia.

-Kas jis?-paklausiau.

-Mano draugas,-pavartė akis,-kuriam tu sulaužiai nosi.

-Reikėjo stuburą sulaužyti, o ne nosį,-suurzgiau.

-Jis mano draugas, savo pavydo priepuolius išsireišk ant savęs.

-Aš nepavydžiu,-paprieštaravau, nors tiesa sakant pavydžiu.

Jis laikė ranką ant jos liemens. Taip draugai nemanau, kad turėtu elgtis. Ir nuo kada ji pradėjo drąskyti man akis? Aš to tikrai neleisiu.

-Nuo kada tu pradėjai galvoti, kad gali su manimi taip kalbėtis?-susiraukiau.

-Užsikrušk, Tomlinson. Nežadu tau leisti elgtis su amnimi, kaip nori. Susirask kita merginą,-piktai pasakė ir apsisukus nuėjo.

-Kartais ji su Kate nėra giminės?-suprunkštė Niall ir jie su Zayn sumušė kumščiais.

*Keshia Pov*

Buvau įsiutusi, kad Louis trenkė mano draugui. Nejaugi jis tikrai pavydėjo manęs? Tai nebūdinga jam ir tikrai daugiau neleisiu jam elgtis su manimi, lyg bučiau jo nuosavas žaisliukas. Man reikia pažiūrėti, kaip Alek ir atsiprašyti jo už to idioto elgesį. Dabar viska supratau. Jis mano, kad aš jo bijodama klausysiu, bet dabar viskas pasikeis. Daugiau niekada neleisiu jo įbauginama.

Pasukau į Alek namų gatvelę ir sutrikau, kai pastebėjau, jog kažkoks vyras mane seka. Pagreitinau žingsnius ir pasukau už kampo eidama per kita, bet tolimesnį kelią. Buvau neapsirikus, kad tas vyras mane seka, nes jis irgi čia pasuko. Ar tai vėl koks Louis žaidimas?

Pradėjau bėgti ir tas vyras išsitraukęs ginklą užtaisė. Mano akys išsiplėtė ir nieko nelaukus pradėjau bėgti pro kažkokius skersgatvius ir konteinerius. Gal man į vieną iš jų įlysti? Nemanau, kad ieškos, bet tiesiog nerizikuosiu. Išbėgusi iš Alek gatvės pasukau link parko, o dabar vietoj vieno vyro atsirado du. Tai tikrai ne Louis, tai turbūt Gordon.

-Nepabėgsi Mongover!-suriko.

Buvau jau padususi, bet nesiruošiu sustoti ir laukti, kol jie manęs pagaus. Pasukau galvą į jų pusę ir spėjau pamatyti, kaip vienas iš vyru pačiumpa mane ir kažko suleidžia. Mano akyse mirguliavo šviesos, bet aš neatsijungiau. Jaučiausi tokia atsipalaidavusi ir...laiminga? Atrodo nieko nėra šalia tik aš. Sukikenau ir rankomis bandžiau apčiuopti ką nors. Nesuprantu kodėl juokiuosi, bet man patiko tai.

-Ji greitai atsijungs, todėl įdėk jai į kišenę dar vieną dozę. Pažiūrėsim kaip reaguos Louis, jog jo numylėtas žaisliukas taps narkomane,-nusijuokė ir daugiau nieko negalėjau išgirsti, nes panirau į gylų miegą.

*Louis Pov*

-Man reikia sumedžioti Gordon kuo greičiau,-sumurmėjau ir Zayn padavė suktinės, kol Niall tuo tarpu valgė.

Šitas vaikinas tikrai kažką augina savyje.

-Bus sunku. Jis tikrai nepraleis to visko pro prištus. Jam nepatinka, aki jį išduoda,-suburbėjo, kai įtraukiau dumą.

Kai suskambo mano telefonas padaviau jam suktinę ir išsitraukiau ta įkyrų daiktą. Ekrane švietė Kess mamos vardas. Susiraukiau ir paspaudžiau atsiliepti.

-Klausau.

-Louis ar galėtum pas mumis atvažiuoti? Mums reikia pakalbėti,-išgirdau Keshijos mamos balsą.

-Taip, žinoma. Tuoj busiu,-pasakiau ir padėjau ragelį.-Turiu eiti, kažko nori Kess tėvai.

-Tai gal prašys, kad vestum ją?-suprunkštė ir nesusivaldę trenkiau jam per galvą.

-Tylėk,-paliepiau.

-Gerai, pyzdink, bet tiek gerai, kad baigsiu suktinė vienas,-nusijuokė, o aš pavartęs akis išėjau iš jo namų garažo sutikdamas Kate.

-Kur Zayn?-ji paklausė.

-Tavo nuoga krūtinė matosi per šituos marškinėlius,-suprunkščiau.

-Iškrypelis,-susiraukė ir rankomis prisidengė.

-Nesijaudink draugo žmonos nekabinu, o ir šiaip tu jau turi vaiką, tai bėdu man nereikia,-šyptelėjau.

-Tai kur Zayn?

-Rūko žole,-truktelėjau pečiais ir jis susiraukė.

Manau Zayn lik miegoti garaže. Nusijuokiau iš savo minčių ir įsėdau į mašiną. Neužilgo jau buvau prie Keshijos namų. Prie durų stovėjo Kevin ir laukė manęs. Išlipau iš mašinos ir priėjęs prie jo paspaudžiau jam ranką.

-Kas nutiko?-paklausiau ir jis įleidau mane vidun.

Nusiaviau batus ir kartu su juo nuėjome į svetainę, kur sedėjo Ana, Kess mama.

-Taigi, ar pasakysit kodėl aš čia?-atsisėdau ant fotelio.

-Tai Keshia. Grįžę iš susitikimo radome ją prie durų gulinčia. Ji vis kažką mekeno, todėl pakvietėmė daktarą. Jis sako, kad ji apsvaigusi nuo narkotikų,-paaiškino Ana ir aš sustrikau.

-Narkotikų? Ar vežėte ją į ligoninę?

-Ne. Tai duodu per daug dėmesio žyniasklaidai, nenoriu, kad mano durką būtu prieš visa pasaulį narkomanę,-atsiduso Kevin ir ištiesė kažkokias nuotraukas.-Kameros užviksavo, kad ją čia atvežė kažkas. Manome, kad vėl galėjo pasirodyti tie žmonės, kurie ją užuolė.

-Gal turite kokių priešų?-pasidomėjau, nors puikiai žinau, kas čia prikišo nagus.

-Na kaip ir kiekvienas verslininkas, bet nemanau, kad jei imtusi tokių priemonių,-sumurmėjo Kevin.-Ir mes turime tau pasiūlymą.

-Kokį?-pakėliau nuo nuotraukų akis į juos.

-Dirbk vėl pas mumis, kaip Keshijos apsauginis.

Kaip manote ar Louis sutiks?

Take Me (L.T. fanfiction)Where stories live. Discover now