18 Skyrius

3.2K 148 0
                                    

Šiandien jau ta diena, kai aš išvažiuoju. Tas penkias dienas Keshia buvo visiškai kitokia. Ji beveik nevalgė, neišėjo iš namų, net praleido savo muzikos mokyklą. Nebandžiau jos priversti valgyti ar daryti ko nors, nes ji ir taip nukentėjo nuo mano rankos.
Mano lagaminas jau buvo sukrautas, belieka tik sulaukti kol grįš jos tėvai ir daugiau manęs ji nebepamatys. Daugiau, jos kūno nebepuoš mano sumušimai, jie bus kažkieno kito. Žinau, kad jiems turėsiu pasakyti, kad ji yra turto savininkė. Turiu kažką sumąstyti.
-Mama! Tėti!-išgirdau Kess rėkimą iš apačios.
Jie jau grįžo. Atsidusau ir nusileidau su lagaminu į apačia.
-Louis,-nusišypsojo ponia Mongover.
Kevin tik šyptelėjo ir toliau laikė Keshia savo glėbyje.
-Tau pinigai, jau pervesti į tavo saskaitą,-pasakė ponia Mongover ir aš tik linktelėjau.
Pažiūrėjau į Kess ir išėjau iš jų namų. Pasiilgsiu tos kaprizingos merginos.
*Keshia Pov*
Kai jis išėjo pro duris pasijaučiau laisva, bet ir vieniša. Visa diena praleidau su tėvais, bet mintyse vis galvojau apie Louis. Jis mane sumušė, bet aš žinau kas vyko po to, kai jis mane parnešė į kambarį. Jis visą laiką buvo su manimi. Jis glostė mano plaukus ir vis šnabždėjo, kad nenori, jog bučiau tokia.
Jau seniau pastebėjau, kad jis turi psichologinių problemų, bet jis juk neturi tėvų, neturi normalaus gyvenimo. Kai jis mane mušė žinojau, kad tai jam kelia malonumą, bet kai jis atsigauna...Būna kitoks.
-Mama, tėti, aš einu pasivaikščioti,-pasakiau.
-Tik būk atsargi. Tave stebės iš tolo keli vyrai,-šyptelėjo mama ir aš linktelėjau.
Ėjau gatvėmis link rajono, kur tokiai, kaip aš ne vieta. Turiu rasti Louis. Jis gali padėti man išgelbėti mane ir mano tėvus. Tie vyrai, kurie mane mušė, nori mano tėčio mirties ne be reikalo. Jiems reikia jo pinigų. Negaliu to leisti.
Atsiradusi tame rajone, užsidėjau kapišoną ir ėjau susigūžusi, kad tik kas neprilystu. Pakėliau akis ir pamačiau einanti Louis. Jis rūkė cigaretę ir buvo kažkoks kitoks. Galima sakyti, jis atrodė įsiutęs. Sekiau paskui jį iki kol priėjome daugiabutį. Jis įėjo vidun ir aš taip pat. Stebėjau, kaip jis užlipa laiptais ir lėtai lipau aš, kai pamačiau, kad trečiame aukšte jis sustoja ir atrakina duris. Palaukiau kol jis įeis ir nusiėmusi kapišoną nuėjau prie durų. Pabeldžiau į jas ir laukiau kol jis atidarys.
-Ko?-jis atidarė duris ir pamatęs mane sutriko.-Kaip čia atsiradai? Iš vis, kaip radai mane?-jis buvo nustebęs.
-Labas,-tyliai pasakiau.
Jis greitai įtraukė mane vidun ir kaip pamišęs turbūt svetainėje užtraukė užuolaidas.
-Ar proto netekai čia ateidama? Jei tave pamatys Gordon, jis užmuš tave,-suurzgė ir prirėmė mane prie sienos.
Man vis dar skaudas tas žaizdas, todėl suinkščiau nuo smūgio.
-Turi man padėti,-pasakiau žiūrėdama jam į akis.
-Padėti ką? Pasiekti orgazmą?-pasišaipė.-Dink namo, višta tu.
-Neisiu, kol manęs neišklausysi. Prašau padėk man ir mano šeimai.
-Eik iš čia!-surėkė.
-Niekur aš neisiu!-sušukau jam į veidą.
-Pizdini lauk, durne tu! Nereikia man tavo lavono ir daugiau bėdų!
-Ne!-surikau ir buvau nustebinta jo veiksmų.
Jis grubiai mane pabučiavo ir atsitraukęs žiūrėjo į mano akis su tokia aistra, kokios dar nesu mačiusi iš jo pusės. Nors skaudėjo kūną, bet užšokau ant jo ir įsisiurbiau jam į lupas. Jo rankos suėmė mano užpakaliuką ir minkydamas jį lupomis glamonėjo mano žandikaulį. Įvėliau savo pirštus jam į plaukus ir patraukiau, kol tuo tarpu jis kandžiojo mano kaklo odą. Mėgavausi jo bučiniais ant savo kaklo ir drebančiomis rankomis bandžiau atsegti jo marškinius, bet tai nebuvo labai lengva. Dusaudama nuo jo suteikiamo malonumo pažiūrėjau į jį ir nieko nelaukusi suplėšiau marškinių sagas. Tai ką padariau privertė jį dar labiau pašėlti. Netrukus buvau paguldyta ant pukuoto kilimo koridoriuje, o jo kūnas atsirado virš manęs. Jo stiprios rankos lietė kiekvieną mano kūno lopinėli lyg bandyti atsiminti ar įsidėmėti. Vėliau savo pirštais jo plaukus ir negalėjau savęs sustabdyti, nors žinojau, koks jis blogas žmogus. Jis pirmas vaikinas, kuris mane taip lietė.
Kai jo rankos pradėjo šalinti mano rūbus nuo manęs aš pradėjau abejoti ar to noriu. Žinau, kad jis manimi tik naudojasi, bet jausmas, kai jis juda manyje, tiesiog žudo. Likusi vien tik su apatiniais, pajaučiau jo liežuvi tarp savo krūtų, kas visiškai išmušė mane iš vėžiu ir privertė vėl jo geisti.
-Tokia švelni,-sušnabždėjo ir pajaučiau, kaip mano krūtis išsilaisvina.
Likau vien tik su kelnaitėmis, kol tuo tarpu jis buvo iki puses apsirengęs. Atsegiau jo kelnių sagtį ir jis padėjo man jas pašalinti.
-Nenori išeiti? Padarysiu taip, kad be mano pagalbos iš vis nepaeisi,-suurzgė ir išgirdau, kaip plyšta mano apatinių medžiagą.
Tiesa sakant bijojau jo žodžių, bet nestabdžiau to ką jis man darys. Vos dingus nuo mūsų kūnų rūbams, Louis praskietė mano kojas ir lėtai savo penių pradėjo trintis į mano vietelę.
-Jaučiu tavo drėgmę,-prikando lupą, kol aš nekantravau jį pajusti savyje.
Jis galiuku į mane įėjo ir aš prisiekiu dievu, kad tai nervina. Girdėjau, kaip jis sukikena ir pagaliau jis visu ilgiu į mane įsibrovė. Mano lupas paliko dusli aimana. Jis nebuvo pradžioje švelnus, jis iš karto judėjo greitai ir gyliai, kas vertė mane tiesiogine to žodžio prasme rėkti. Per malonumą jaučiau ir skausmą, bet jis buvo niekas palyginus su tuo, kaip tave muša.
-Tau tai patinka. Visada norėjai grubiai, kad per malonumą jaustum ir skausmą,-suurzgė ir suėmęs stipriau mano klubus, gyliau pajudėjo.
Užverčiau galvą ir įsikabinau į jo kūną nagais. Kiekvienas jo išsiskverbimas į mane priversdavo garsiai sudejuoti. Jaučiau, kai artėja mūsų viršūnė, todėl prisitraukiau jo veidą ir įsisiurbiau jam į lupas. Keista buvo, kai jis atsakė į mano bučinį, bet negali neigti, kad nesimėgavausi tuo. Jis paskutini karta įėjo į mane ir apačia užliejo malonus jausmas bei šiluma. Dusaudama stebėjau, kaip jis nusirita nuo manęs ir atsigulė šalia ant kilimo. Nespėjau sureaguoti, kaip buvau pritraukta prie jo ir atsiradau jo glėbyje.
-Aš negaliu tau padėti, bet žinau, kas gali.

Take Me (L.T. fanfiction)Where stories live. Discover now