5 Skyrius

3.4K 182 0
                                    

Kai atsitraukiau mergina beveik miegojo. Nužiūrėjau jos dailų kūną ir įsišiepiau. Kol ji grita galėčiau su ją daug ką nuveikti ir ji vistiek rytoj to neatsimintu. Galėčiau truputi ją pagąsdinti ir po kiek laiko ji pati man atsiduotu. Šyptelėjau. Perbraukiau per jos krūtinę ir spustelėjau. Nuslydau žemiau ir suėmiau jos sukneles apačia. Nurengiau ją nuo jos kūno ir ir akimis nužvelgiau kiekvieną linkį. Jos kūnas, tiesiog varo iš proto. Atsegiau jos liemenuką ir nuėmiau. Gražios, apvalios krūtis. Nėra baisiai didelės, bet nėra ir spuogai. Gražu. Nuleidau akis žemiau į jos apatinius. Patryniau jos klitoriu ir ji išleido atodusi, bet toliau miegojo. Lėtai numoviau jos apatinius ir pridėjau pirštus prie vaginos. Ji kiek praskietė kojas ir aš prikandau lupą. Ji sudrėkusi, net labai. Norėjau jos paragauti, bet žinau, kad nesusivaldysiu ir norėsiu daugiau. Norėsiu atlygio. Užmečiau ant jos anklodę ir iš piniginės ištraukiau prezervatyvą. Praplėšiau jį ir numečiau tik jo pakuotę, o ji patį išmečiau lauk. Ot bus juoko, kai ji ryte atsikels. Nusijuokiau ir išėjau iš kambario.

*Keshia Pov*

Pramerkiau akis ir apsidairiau. Mano akis išsiplėtė, kai pamačiau numestus ant žėmės mano rūbus. Pakėliau anklodę ir užsidengiau burną. O dieve. Prisidengusi anklode, pakilau iš lovos ir pamačiau ant žemės prezervatyvo pakelį.

-Tu niekše!-surėkiau su ašaromis ir nubėgau į vonią.
Girdėjau juo juoką ir tai varė mane iš proto. Ne jau mes tikrai tai padarėmė? O dieve, kaip šlykštu! Tas asilas dar atsiims. Aš pažadu.

Nusišveičiau savo kūną ir greitai apsirengiau pirmais pasitaikiusiais trenigais. Nusileidau žemyn ir pamačiau jį svetainėjė.

-Tu niekingas kirmine!-surėkiau ir stumtelėjau jį.

Iš jo veido matėsi, kad jis dabar nori man padaryti ta pati ką ir anakart, kai pričiupau jį tėvo kamabryje.

-Ramink balso toną, snargle,-suurzgė ir trenkiau jam iš kumščio.

Nežinau, kas man užėjo, bet norėjau jį užmušti. Po smūgio, man skaudėjo ranką, atrodo trenkiau į kokią uolą. Gražu, negali net normaliai užvošti. Jo akis pažiūrėjo į mane ir nespėjau sureaguoti, kaip jis užlaužė mano rankas ir skaudžiai prirėmė prie sienos. Iš mano lupų išėjo skausmo aimaną, o kūnas drebėjo iš baimės.

-Nesišakok prieš mane,-sušnabždėjo ir labiau užlaužė rankas.-Man vieni juokai būtu užmušti tave ir suvaidinti, kad tai tavo savižūdybė,-sumurmėjo ir jaučiau, kaip nurieda ašarą.

Man skaudėjo, bet negalėjau nei žodžio pratarti. Buvau lyg sustingusi.

-Bet pirmiausia, tave išdulkinčiau dar karta, bet taip, kad tik po savaites atsigautum, o paskui ir padaryčiau galą,-pasakė.

-Kodėl taip elgiesi?-virpančiu balsų paklausiau.

-Kad gaučiau to ką noriu, o mano saraše esi ir tu brangute,-nusijuokė ir atsitraukė.

Jis užlipo laiptais aukštyn, o aš tuo tarpu bandžiau numalšinti skausmą. Žinau, kad nukentėsiu, bet neleisiu jam regzti plano prieš mano tėti ir tuo labiau laikyti mane snargle. Išėjau lauk ir priėjau prie jo mašinos. Mano senelis mane mokino apie mašinos. Jis juk nebus nieko prieš jei sugadinsiu jo mašinos baką? Išsitraukiau žirklutes ir nukirpau laidukus. Ar toli pavažiuosi, Louis? Išlindau iš po mašinos ir greitai nuėjau į savo kambarį. Atsisėdau ant lovos ir pasiėmiau natas. Nuėjau prie pianino ir pradėjau groti savo kurta muzika. Parašiau ant kito lapo dar kelias natas, bet jos ne kaip derėjo. Ta dainą bandau parašyti jau pusmeti. Tai knisa.

*Louis Pov*

Girdėjau, kaip groja Keshia. Nenoriu pripažinti, bet ji turi talentą. Nusijuokiau pats iš savęs ir nuėjau į lauką. Man baigėsi cigaretės, tikiuosi ji niekur nedings, kol busiu išvažiavęs penkioms minutėms. Įsėdau į savo mašiną ir užvedžiau ją, bet ji iš kart užgęso.

-Kas per?-sumurmėjau ir bandžiau vėl užkurti, bet tas patas.-Šūdo gabalas.

Išlipau iš mašinos ir atidariau kapota, bet atrodo viska gerai. Atsitupiau ir pažiūrėjau po mašiną. Kalės...Greitai nuėjau vidun ir laiptais užbėgęs įsiveržiau į jos kambarį.

-Gal išmok pasibelsti?!-surėkė ir nieko nelaukęs nuverčiau ją į lovą.

-Manai esi gudra sugadindama mano automobilį?-suurzgiau ir prisitraukiau jos klubus arčiau lovos krašto.

-Ką tu darai?-ji išsigando ir bandė trauktis, bet nieko nelaukęs pradėjau plėšyti jos kelnes.

-Pažaisime,-mirktelėjau.

Take Me (L.T. fanfiction)Where stories live. Discover now