29 Skyrius

2.5K 157 0
                                    

Buvau išsigandusi ir pasimetusi, nes manau tėvai suprato, jog buvau ne pas draugę.
-Ji ėjo namo, todėl pasiūliau pavežti, nes vis dėl to lyja,-prabilo Louis.
Buvau net nepastebėjusi to iš po tokio pričiupimo.
-Tai tiesa?-paklausė mama ir aš palinksėjau.
Mama tik nusišypsojo ir įsėdo į mašiną.
-Kažkur važiuojat?-sutrikau.
-Į susitikimą dėl akcijų, grįšim už poros valandų,-atsakė tėtis ir priėjęs pabučiavo mano kaktą.-Ross padarė tau spagečių,-šyptelėjo ir aš įsišiepiau.
-Myliu,-pakštelėjau jam į žandą ir jis nuėjo į mašiną.
Atsisukau į Louis ir nusišypsojau jam.
-Eik į vidų, nes susirgsi,-griežtai paliepė ir aš pavarčius akis nuėjau į namus.
Nusiavusi batus nuėjau į virtuvę ir pamačiau Ross.
-Laba diena, ponia Ross,-nusišypsojau ir atsisėdau prie stalo.
-Oh labas brangute, alkana?-paklausė ir aš palinksėjau.
Ross įdėjo man į lėkštę spagečiu su padažų ir įpylė į stiklinę sulčių.
-Pamačiau, ponaitis Louis jumis parvežė, ar kažkas sutikinėja su savo buvusiu apsauginiu?-sukikeno ir aš išraudonavau.
-Ne. Jis tik parvežė mane, nes ėjau per lietų,-tyliai pasakiau.
-Jis atrodo geras vaikinas ir maniau tu jam simpantizuoji,-nusišypsojo.
Kad ji žinotu, koks jis iš tikro yra. Jis blogas ir ne karta yra mane sumušęs.
-Taip, manau,-sumurmėjau ir pradęjau valgyti.
Dėkoju dievui, Ross daugiau nebekalbėjo ir neklausinėjo. Pavalgius nuėjau į savo kambarį ir atsiguliau į lovą. Man reikia išeiti kada iš namų. Senai bebuvau su savo draugais.
Surinkau Alek numerį ir pridėjau telefoną prie ausies.
-Klausau.
-Labas,-prabilau.
-Kess! Malonu tave girdėti.
-Man tave irgi,-nusišypsojau.-Gal norėtum susitikti?
-Žinoma. Būk už dvidešimt minučių centre, nes lietus jau nurimo.
*Louis Pov*
-Tai ką ten darei su Keshia vakar vakare?-paklausė Niall, kol važiavome pas Zayn.
-Ragavom,-pasakiau ir įsišiepiau vien prisiminęs, kaip ji čiulpė mano pirštus.
-Valgot ir be manęs?-susiraukė.
-Nemanau, kad tau patinka tokio typo maistas,-suprunkščiau ir jis prisimerkė.
-O dieve,-nusipurtė ir aš nusijuokiau.-Jus šlykštus.
-Ką jau padarysi,-truktelėjau pečiais ir pasukau į Zayn namų gatvę.
-Tu ją myli?-jis staiga paklausė ir aš vos neįsirėžiau į kitą automobilį.
-Nebejuokauk,-nervingai pasakiau.
Sustojau prie Zayn namų ir užgęsinau mašiną. Mačiau, kaip Kate su Tom žaidžia lauke, o Zyan tvarko mašiną.
-Dėde Louis,-suriko Tom ir puolė man į glėbį.
Paėmiau jį ant rankų ir nusisšypsojau.
-Tu jau toks didelis,-nusijuokiau.
Jam buvo tik vieneri su puse metu, bet jau truputi kalbėjo.
-Labas Louis, Niall,-pasisveikino Kate ir nusišypsojo.
-Labas,-šyptelėjau ir Niall jai palinksėjo.
Paleidau Tom ir nuėjau juo iki Zayn ir jis pakėlė galvą.
-Sveiki,-jis nusivalė rankas ir paspaudė mums rankas.-Taigi Gordon tave išmetė lauk, taip?
-Taip, bet manau jis lengvai viso to nepaliks,-sumurmėjau.
-Žinoma nepaliks. Jis bus piktas ir bandys praslysti per Keshia. Juk atsimeni kas buvo, kai aš išėjau. Tris kartus, vos nepraradau Kate.
-Jis negali paliesti jos, todėl man reikia apsaugos. Niall duos iš savo gaujos kelis vyrus,-pasakiau.
-Ir kuo aš čia dėtas?-jis sumišo.
-Man reikia, kad padėtum jį pašalinti. Esi vienintelis, kuris tai gali padaryti,-atsidusau.
-Aš padėsiu, bet Kate negali žinoti, nes ir vėl gausiu iš kokios keptuvės,-nusijuokė.
-Ką jau rezgat?-prie mūsų priėjo Kate ir sukryžiavus rankas stebėjo Zayn.
-Nieko brangioji,-jis šyptelėjo ir ji prisimerkė.
-Zayn,-vos nenusijuokiau, kai ji suurzgė.
-Nieko nėra, eik iš čia Kate,-jis supyko ir mūsų nuostabai Kate trenkė jam antausį.
-Jei sužinosiu, kad jūs trys vėl kažką sukat-visus tris pakasiu. Aišku?-paklausė ir mes palinksėjome.
Ji visada buvo ne iš kelmo spirta. Jai nuėjus, Zayn atsiduso ir paistrynė raudoną skruostą.
-Na ir valdinga tavo boba,-atsiduso Niall.
-Blondinas tylėk, nes daugiau nebegausi maisto!-suriko ir mes sukikenome.
-Džiaukis jei Keshia nebus tokia,-sumurmėjo Zayn.
-Manau bus,-nusijuokė Niall.
Perėriau jį piktų žvilgsnių ir trenkiau jam per galvą.
-Važiuojam į miestą,-pasakė Zayn ir mes palinksėjome.
Nuėjome į mano mašiną. Zayn sedėjo priekyje, o Niall gale, nes sake, jam tamsa geriau. Įsukau iš Zayn namų kiemo ir patraukiau link miesto. Po gerų dešimt minučių jau buvome centre. Išlipome iš mašinos ir mano akis patraukė pora einanti link prekybos centro.
-Kas?-sutriko Zayn.
-Tas kalės vaikas liečia mano Kess,-suurzgiau.

Take Me (L.T. fanfiction)Where stories live. Discover now