*Keshia Pov*
Nakti pabudau, nes pasidarė šalta, o mes gulėjome ant antklodes. Bandžiau ją ištraukti, bet per Louis kūną negalėjau.
-Šalta?-išgirdau jo balsą ir pasukusi galvą palinksėjau.
Jis ištraukė man antklodę ir aš greitai palindau po ją. Louis kūnas irgi palindo ir neužilgo jis mane apsikabino. Nežinau kodėl, bet man buvo gera gulėti šalia jo, nors ir žinau, kad ryte viskas baigsis. Jis buvo švelnus man ir leidžia jį apsikabinti.
-Miegok,-paliepė ir įsitaisiau jo glėbyje.
Užmerkiau akis ir neužilgo pasinėriau į sapnų karalystę.Kai pramerkiau ryte akis, Louis jau nebebuvo, bet aš vis dar gulėjau jo lovoje. Pasiraižiau ir prisidengdama antklode išlipau iš lovos. Į kambarį įėjo Louis ir net nepažiūrėjo į mane. Susirinkau savo rūbus ir nuėjau į vonią. Turbūt tuo viskas ir baigsis. Apsirengusi, grįžau į jo kambarį ir paklojau lovą, nes jis vartė kažkokius lapus. Tyliai išėjau iš jo kambario ir nuėjau į saviškį. Atsirėmiau į duris ir prikandus lupą užsimerkiau. Vakar jaučiausi taip gerai ir Louis nebuvo toks jau žiaurus. Paliečiau savo kaklą ir nusišypsojau prisiminus, kaip jo lupos lietė jį. Kodėl man tai patiko? Puikiai žinau, kad jis bus toliau žiaurus ir, kad jis naudojasi manimi, bet negalėjau pasipriešinti, ne vien dėl to, kad norėjau, bet ir todėl, kad bijojau. Žinau, koks jis būna žiaurus, bet vakar...Jis buvo tobulas.
*Louis Pov*
Pasiėmiau mašinos raktelius ir nuėjau pas Kesse, kuri sėdėjo prie pianino.
-Išvažiuoju į miestą, niekur neini,-paliepiau ir ji palinksėjo.
Išėjau iš jos kambario ir nusileidęs laiptais žemyn pamačiau Ross, kuri turbūt atėjo padaryti valgyti. Pasisveikinau su ją ir išėjau iš namų. Vakarykštis seksas su Keshia buvo nuostabus ir net nežinau ar normalu sakyti, kad noriu tik jos. Žinau, kad man uždrausta turėti santykius su mergina, nes esu sukurtas žudyti ir skriausti. Man negalima mylėti, nes turiu naikinti. Kess net nežino ką aš su merginomis darau. Aš jas kankinu, žudau ir pardavinėju, kaip daiktus. Dabar tai neturėtu man būti svarbu ką ji gali pagalvoti. Ji tik žaisliukas, nors ir žinau, kad pats sau meluoju. Uch.
Nuvažiavęs į miestą nuėjau į parduotuvę ir eidamas pro žaislų parduotuvę pamačiau didelį meškiną, kuris būtu Kess kažkur iki liemens. Jis buvo rudas ir su didelių kaspinų ant kaklo. Jos gimtadienis jau praėjo ir mano "dovana" tikrai nebuvo geriausia. Atsidusau ir nuėjau į parduotuvę.
-Perku šita meškiną,-pasakiau pardavėjai ir ji nusišypsojus padavė man meškiną.
Padaviau pinigus ir paėmęs meškiną pradėjau eiti link išėjimo.
-Pone jūs permokėjote!-išgirdau pardavėjos rėkimą.
-Pasilik sau,-pasakiau ir išėjau iš tos parduotuvės.
Nunešiau meškiną į mašiną ir užrakinęs grįžau į parduotuvę. Apsiprekinau ir nusipirkęs pakankamai cigarečių grįžau į mašiną. Grįžęs namo paėmiau meškiną ir nuėjau pas Kesse, kuri grojo pianinu. Vos pamačiusi mane su tuo dideliu pliušinių žaislų ji sutriko ir atsistojo.
-Pasinešei ant žaislų?-paklausė ir aš pavarčiau akis.
-Jis tau...Su praėjusiu...-kaip sunku pasakyti tai.
-Ačiū,-ji nuraudo ir apsikabino meškutį priglausdama jį prie savęs.
Dabar ji atrodė, kaip miela maža mergaitė.
-Negalvok, kad tai kažką reiškia,-griežtai pasakiau ir ji palinksėjo nusišypsodama.
Išėjau iš jos kambario ir šyptelėjau.
*Keshia Pov*
Žiūrėjau į meškiną ir šypsojausi. Jis toks gražus ir mielas. Negaliu patikėti, kad Louis man jį nupirko. Žinau, kad jis sakė, jog tai nieko nereiškia, bet aš manau kitaip. Aš galiu jį palenkti savo pusėn.
Nusileidau į apačia ir nuėjau į virtuvę. Pasidariau arbatos ir ėjau atgal į savo kambarį, kai netyčia atsitrenkiau į Louis ir visa arbata atsirado ant jo krūtinės.
-Po velniais!-surėkė ir greitai nusivilko maikę, kol tuo tarpu aš baimingu žvilgsnių žiūrėjau į jį.-Pažiūrėk ką padarei!-šaukė ant manęs.
-Aš labai atsiprašau, nepastebėjau,-atsiprašinėjau ir pajutau karšti ant savo žando.
Neišlaikiau pusiausvyros ir kritau ant grindų. Jis man trenkė. Vėl.
-Nevykelė,-suurzgė ir užlipo laiptais.
Susigraudinus pakilau nuo žemės ir viska sutvarkius nuėjau į savo kambarį. Greitai grįš tėvai ir viskas bus baigta. Atsiguliau į lovą ir apsikabinau meškutį. Ašaros tekėjo mano skruostais, nes jis ir vėl mane skriaudė. Baisiausia yra tai, kad aš maniau, jog tai baigsis. Vis dėl to, kokia aš naivi. Užmerkiau akis ir atsipalaidavau, nes nuo verkimo paskaudo galvą. Pamiegosiu trumpam.-Po velniais tylėk, ta kalė išgirs,-išgirdau balsą prie durų.
-Leisk ją pasimėgauti Louis,-tai buvo kito vyro balsas.
O dieve...Ne jau jis mane atiduos kitiems?
YOU ARE READING
Take Me (L.T. fanfiction)
Fanfiction-Keshia Mongover. Turėsi įsidarbinti jos sargybinių ir viska sužinoti apie jos šeimą. -Kokiomis priemonėmis galiu naudotis, bose? -Man nesvarbu. Kankink ją, prievartauk ar priversk ją dėl tavęs pamesti galvą, bet turi turėti informacijos apie jos še...