*Louis*
Vakar tik vakare grįžome iš Kesses muzikos mokyklos. Kodėl? Todėl, kad panele vis praktikavosi ir ignoravo mano grąsinimus. Man tai nepatinka, nes planavau, jog ji manęs visiškai bijos, bet viskas baigėsi tuo, kad ji net drįsta pasakyti savo niekam neįdomia nuomonę man į akis. Kartais noriu jai trenkti arba pasinaudoti, kaip kitomis, bet ranką nekyla. Ji vaikas. Visos buvusios merginos prieš ją turėjo aštuonioliką, o ji...Ji tik penkiolikmetė mergaite. Na faktiškai jai greitai bus šešiolika, bet tai nekeičia fakto, kad ji šešiais metais jaunesne už mane. Nors...Ji neturėtu man rūpėti. Ji tik dar viena mergše mano gyvenime. Daugiau niekas daugiau.
-Šiandien busiu gimtadienį,-iš viršaus atėjo Keshia su vis dar pižaminiais rūbais.
-Kelinta?
-Puse šešiu, vietoje turiu būti penkta,-ji kalbėjo taip, lyg bučiau jai koks suknistas vairuotojas.
-Aš galiu tavęs ir neišleisti,-šyptelėjau pašaipia šyspena.
-Aš tavęs ir neklausiu,-sumurmėjo ir norėjo nueiti, bet greitai ją pasisodinau sau ant keliu.
-Tu mane nervini.
-Ar man dabar mautis kelnes ir ruoštis tavo plakimui?-burbtelėjo ir bandė atsistoti, bet nepaleidau jos.
-O gal prabandome tave?-paklausiau ir žinau, kad tai ją labiausiai išgąsdins.
-Ne,-pažiūrėjo į mane išsagandusiomis akimis.
-Taip ir maniau, o dabar dink,-paliepiau ir ji greitai užbėgo laiptais į savo kambarį.Laukiau lauke tos vištos. Ji vis ten puošėsi ir liepė man jos laukti, nors tiesa sakant norėjau ją užversti ant stalo ir gera išdulkinti. Jei ji būtu tik vyresnė...Ko tik išbandyčiau su ją.
-Na štai,-išgirdau jos balsą sau už nugaros ir lėtai atsisukau.
Ji atrodė tikrai gražiai. Trumpa neaptempta suknele, ištiesinti plaukai ir ne per daug pridažytas veidas. Dabar ji atrodė kiek vyresnė, bet vis tiek makiažas nepadėjo paslėpti jos vaikiškumo.
-Taip tu eisi į gimtadienį?-paklausiau.
-Taip,-ramiai atsakė ir ilipo į mašiną.
Įsėdau į mašiną ir užvedžiau mašiną ir išsukau iš kiemo.
-Tai gersite?-pasidomėjau.
-Sultis.
-Kur gi ne,-suprunkščiau.-Sultis man jie gers.
-Kas tau nepatinka?-suurzgė.
Oho panelyte įsižeidė.
-Man nepatinka lakstyti aplink tave.
-Tai nereikėjo įsidarbinti mano sargybiniu.
-Patikėk manim, man mažiausiai rūpi tavo saugumas,-pavarčiau akis.
-Oh tikrai, juk tu turi planus kažkokius prieš mano tėvus,-piktelėjo.
-Tylėk, antraip pažadu neatsižvelgsiu į tai, kad esi penkiolikmetė ir išdulkinsiu tave ant mašinos kapoto,-suurzgiau.
Mačiau per veidrodėlį, kaip jos lupos prasiveria nuo mano žodžiu ir negalėjau susivaldyti nepagalvojes apie taip, kaip ji puikiai apžiotu mano penį.
Kai tik atvažiavome į vietą ji nieko nesakiusi išlipo ir nuėjo į vidų. Laukia ilga naktelė.
*Keshia Pov*
-Nagi Kess išgerk,-jau koki penkta karta siūlė man mano draugė Ana.
-Tik viena,-pasakiau ir išgėriau ta bjauru skysti iš vienkartinės stiklinės.
Pamatė kiti, pradėjo siūlyti daugiau iki kol laikiau rankuose butelį ir gėriau tiesiog iš jo. Laikas vis ėjo, o aš net neatsimenu kur dingo mano švarkelis. Esu girta, kaip tapė.
-Daugiau Kesse,-nusijuokė Tom.
Jis mano klasiokas.
-Jau ir taip daug,-suprunkščiau.
*Louis Pov*
Po velniais ką ji ten daro? Čia kaip kokiam studentu susirinkime. Mačiau kelis paauglius vemenčius pro langus ar tiesiog ant lauke ant kiemo. Prakeikti idiotai. Susiraukiau, kai į lauką išėjo Keshia ir pradėjo vemti į krumus. Gražu. Nusigėrė. Išlipau iš mašinos ir nuėjau prie jos.
-Einam,-paliepiau.
-O ir kas gi čia?-nusijuokė ir bandė mane apsikabinti.
-Gerai girtuokliuke, laikas namo,-sumurmėjau ir persimečiau ją per petį.
Nuvežu baliva-parsivežu girta. Visa kelia ji juokėsi gale ir lietė mano pečius, kas tikrai ne kokias mintis man kėlė.
Tik grįžome namo nunešiau ją į jos kambarį.
-Renkis ir eik miegoti,-paliepiau, bet ji tik juokėsi ir krisdama į lovą nusitempė ir mane.
-Toks rimtas,-sukikeno ir gerai mus apverčiau, kad bučiau viršuje.
-Nežaisk su ugnimi,-suurzgiau ir nespėjau sureaguoti, kai ji pakštelėjo man į lupas.
Kelias sekundes pasimetęs žiūrėjau į ją ir nužiūrėjęs ją greitai įsisiurbiau į lupas. Liečiau jos kūną ir liežuviu žaidžiau gaudyniu su jos. Ji girta. Galiu tuo pasinaudoti, bet ar noriu?
YOU ARE READING
Take Me (L.T. fanfiction)
Fanfiction-Keshia Mongover. Turėsi įsidarbinti jos sargybinių ir viska sužinoti apie jos šeimą. -Kokiomis priemonėmis galiu naudotis, bose? -Man nesvarbu. Kankink ją, prievartauk ar priversk ją dėl tavęs pamesti galvą, bet turi turėti informacijos apie jos še...