Jis žiūrėjo į mane ir net nesiruošė pasitraukti, o aš atrodo pradėjau net dusti. Bijau jo. Jis blogas. Jo lupos pradėjo bučiuoti mano kaklą ir aš sukaupusi visas jėgas nustūmiau jį nuo savęs. Pašokau iš lovos ir puoliau prie durų, bet nespėjau sureaguoti, kaip buvau nublokšta į lovą. Jis įpyko ir velniai žino ką žada man padaryti. Bandžiau muistytis, bet jis greitai apvertė mane ant pilvo. Pasukau galvą pažiūrėti ką jis žada daryti ir pamačiau, kaip jis išsitraukia diržą. Jis bandė suimti mano rankas, bet aš priešinausi.
-Ne!-suklykiau, kai jis numovė mano pižamines kelnes kartu su apatiniais.
Išgirdau tik kaip jis suurzgia ir per kūną perėjo skausmo bangą, o tada prasidėjo. Jis mušė mane su diržu ir nekreipė dėmesio į mano kukčiojimą. Gavau kokius penkis kirčius, bet jis toliau tai darė ir nesustojo. Jam tai kėlė džiaugsmą. Po dar penkių kirčių jis sustojo ir baigė mane mušti. Negalėjau įkvėpti oro, nes verkimas man to neleido.
Jo didelės rankos čiupo man už pečiu ir greitai pastatė prieš save.
-Nustok suknistai springti savo tomis seilėmis!-surėkė ir papurtė mane, bet tai nieko nepakeitė.
Jis šaltai į mane pažiūrėjo ir pastūmė į lovą. Bijojau pajudėti.
*Louis Pov*
Žiūrėjau su įsiūčių į merginą. Ji verkė ir drebėjo. Norėjau jai trenkti, bet valdžiausi. Išėjau iš jos kambario ir nusileidau laiptais žemyn. Pažiūrėjau į rankose laikoma daržą. Šįkart ją tikrai išgąsdinau. Nemačiau jos tokios. Atrodo ji duso. Po velniais, Louis.
Stebėjau laikrodį. Girdėjau merginos verkimą. Pirma karta jaučiausi kaltas. Pirmiau pasinaudodavau merginomis ir numesdavau jas, kaip šiukšles, bet tik ne ją. Ji mergaitė. Nuo kada man tai rūpi?
Kai mergina nustojo verkti, po valandos nuėjau į jos kambarį. Ji miegojo ant šono ir buvo neužsiklojusi. Priėjau arčiau ir atsargiai patraukiau jos miegojimo kelnes su apatiniais. Ant jos užpakaliuko buvo žaizdos. Po velniais, turėjau pagalvoti prieš mušant ją su odiniu diržu.
Grįžau į savo kambarį ir paėmiau tepalą žaizdoms gydyti ir pleistrų. Nuėjau pas ją ir atsargiai ją pajudinau. Ji lėtai pramerkė savo sulipusias akutes ir pažiūrėjo į mane. Mačiau jos akyse baime, o ir iš kvėpavimo buvo lengva suprasti, kad ji bijo.
-Tau reikia patepti žaizdas, nes kitaip atsiras randai,-pasakiau ir ji norėjo paimti iš manęs tepalą, bet neleidau.-Patepsiu.
Ji nesiginčiojo. Matyt bijo, kad vėl nuplaksiu.
-Patrauk kelnes su kelnaitėmis,-paliepiau ir ji lėtai tai padarė.
Mačiau, kaip dreba jos kūnas. Atsisėdau šalia jos ir ant jos žaizdų tepiau tepaliuką. Šįkart persistengiau. Užtepęs visas žaizdas paėmiau pleistrus ir užklijavau ant žaizdų. Užmoviau jos kelnaites bei miegojimo kelnes ir kelias sekundes stebėjau ją. Ji nejudėjo. Pakilau nuo jos lovos ir išėjau iš jos kambario.
Ryte pabudęs pirmiausia nuėjau patikrinti Kess. Ji miegojo apsikabinusi savo meškutį. Nusišypsojau. Ką ta mergina daro su manimi? Niekada nestebėdavau miegančiu merginu, ar nueidavau pažiūrėti kaip jos. Man niekada nerūpėdavo. Ir dabar turi nerūpėti. Priėjau arčiau jos ir paliečiau jos plaukus.
-Ką tu darai man?
BINABASA MO ANG
Take Me (L.T. fanfiction)
Fanfiction-Keshia Mongover. Turėsi įsidarbinti jos sargybinių ir viska sužinoti apie jos šeimą. -Kokiomis priemonėmis galiu naudotis, bose? -Man nesvarbu. Kankink ją, prievartauk ar priversk ją dėl tavęs pamesti galvą, bet turi turėti informacijos apie jos še...