38 Skyrius

2.5K 168 5
                                    


Mano akys sekė kiekvieną Gordon žingsnį. Šiandien viskas baigsis. Pagaliau Gordon dings iš viso šito reikalo ir galėsiu ramiai mėgautis Keshia. Negaliu patikėti, kad tikrai pradėjau jausti jausmus ir dar ne bet kam, o visomis prasmėmis nekaltai mergaitei. Ji mane sužavėjo ir nežinau kuom. Turbūt savo nekaltumu ir tuo noru būti laisvai. Jos optimizmas mane žavi. Niekada nesu sutikęs tokios merginos, kuri galėtu manyjy-visiškame blogyje-įmantyti gėrį. Esu priblokštas. Visi nuo mažens mane vadindavo velnio palikuoniu, bet pasirodžius jai aš visiškai suskistėju. Man tai nepatinka, bet tai stipriau už mane.
Pažiūrėjau į Niall, kuris užsitaisė ginklą. Jau viskas greitai įvyks. Apsidairiau po mišką ir tyliai prislinkau prie storų kamienu pasižyminčiu kamienu. Pasislėpęs už jo taip pat užtaisiau ginklą. Girdėjau, kaip Gordon kalba su savo "dešiniąją ranką". Tas vyras dirba man ir taip pat nori sunaikinti Gord, nes prieš daugiau nei du metus jis nužudė jo mylimąją. Tą dieną manėmė, kad jis viska į orą iškels, bet mes jam neleidome. Visa laiką į jį žiūrėjau, kaip į kvailį, kol nesutikau pats merginos, kuriai atiduočiau ir savo gyvybę. Negaliu leisti jai nukentėti ir džiaugiuosi, kad Zayn pasisiūlė jos padaboti. Juokinga darosi vien pagalvojant, kad jis vėl išsipirtas iš savo namų. Idomu ar man taip bus su Esse? Nuo kada aš galvoju apie ateitį, o ypač su mergina?! Susiimk Louis Tomlinson!
-Po velniais Tommo, ar baigsi grybauti?-suurzgė Niall.
Aš ir vėl buvau užsimąstęs ir dėl to kalta tik Keshia Mongover! Pavarčiau akis, kai Niall trenkė man per pakaušį ir parodė į Gordon mašiną.
-Einu iki ten įtaisyti bombos,-tyliai jam pasakiau.
-Nuvyliosiu juos nuo namo, kad tavęs nepastebėtu,-pasakė ir aš linktelėjau.
Louis šovė į orą ir pradėjo bėgti tekinas per samas ir nukritusias šakas. Gordon ir jo "pakalikas" vyjosi jį, o aš greitai nusigavau iki mašinos. Palindau po ją ir pradėjau prie mašinos apačios montuoti bombą. Kendall, apsimestinis Gordon pakalikas, jau buvo informuotas apie mūsų planus todėl nesės į šitą mašiną. Nenoriu prarasti puikaus šnipo. Vos baigęs pajutau vibruojant telefoną. Greitai jį išsitraukiau ir pamačiau Essės nuotrauką.
-Mažute netrugdyk,-greitai atsiliepiau.
-Dėl tavęs katynėli pabusiu ir mažute,-išgirdau Zayn balsą.
-Tu visai nelaiku su savo juokeliais,-suurzgiau.
-Greičiau neždinkis iš ten. Gordon pasiuntė visa burį saugoti namų ir pats jau grįžta. Niall jau pas Keshia,-informavo ir aš nusikeikęs padėjau ragelį.
Greitai išlindau iš mašinos ir pradėjau bėgti miškų link artimiausios mašinos.
-Štai jis!-surėkė Gordon.-Sugaukite jį!
Bėgau, kaip akis išdegęs. Šūdas. Jei jie mane pagaus jaučiu sprogsiu toje mašinoje ir aš. Girdėjau šuvius sau už nugaros, bet nestojau. Pamatęs mašiną ir joje sėdinti Thom, greitai įsėdau.
-Varom!-surėkiau.
Jis paspaudė gazą ir greitai išsukęs pradėjo važiuoti žviruotu miško takelių. Įsukęs į greitkelį jis spaudė virš 200km/h. Mašinų, kurios keltu įtarimą iš galo nematyti. Vadinasi pasprukome. Kai privažiavome prie Esses namų pamačiau daug daugiau policijos ekipažu. Žinoma...Išlipęs iš mašinos greitai nubėgau vidun pamatydamas peršauta Niall ir verkenčia Keshia su išsigandusiomis akimis. Pamačius mane ji sustingo ir matėsi, kad nežino ką reikia daryti. Greitai priėjau prie jos ir įsisurbiau į lupas. Man nerūpėjo, kad šalia yra policijos pareigūnai, medicinos darbuotojai ir net Keshijos tėvai. Mūsų lupos lėtai jūdėjo lėtai ir aistringai. Apglėbiau jos smulku kūną rankomis ir prisitraukiau arčiau savęs. Jei ne jos tėvo krenkštelėjimas nebūčiau atlipęs nuo jos.
-Čia šiaip jau kai kas kraujuoja,-suburbėjo Niall, kai jam tvarkė peršautą koją.
-Kur Zayn?-pasidomėjau.
-Pas Kate ir savo sūnų. Jis bijo, kad Gordon bandys pakenkti jiems,-šyptelėjo Keshia.
Vėl pažiūrėjau į ją ir jos veide matėsi nerimas.
-Kas yra?-paklausiau.
Jie visi susižvalgė ir Esses akyse buvo galima matyti ašaras. Kas po velniu čia vyksta?!
-Louis...Aš išvykstu.
Trys žodžiai ir mano širdis pradeda stoti, kas sekunde.

Take Me (L.T. fanfiction)Where stories live. Discover now