23

101 9 0
                                    

විදුලි බුබුළු නොදැල්වූ කුටියෙහි වූයේ යාන්තමට විදුලි ලෑම්ප් එකකින් වූ ආලෝකයක් පමණි. තරුණයා සිටියේ වේගවත් හුස්මවල් ඉහළ පහළ යවමිනි.

"ආ.....හ් උඹේ ලස්සන.... මාව පිස්සු වට්ටනවා කෙල්ලේ..."

එරික්ගේ දෙනෙත් අභියස මැවී පෙනුනේ අද හවස දුටූ ඇයවයි. ඉතිං ඇයගේ සාරියෙන් නිරාවරණය වූ ඒ පැහැපත් බඳ ඔහුව අවුස්සා තිබුණි.

"තවත් ඉවසන්න අමාරුයි බබා....හ්"

එරික්ගේ අත තම කලිසම වෙතට ගිය අතර, මේ වනවිටත් ඔහු දහඬියෙන් නැහැවී සිටියේ සිරුරෙහි හැඟීම් කාමයෙන් දැඩිවී තිබුණු නිසාවෙන් ය. එක් අතකින් තම කලිසමෙහි බොත්තම ගලවා, සිපරයද වේගයෙන්ම ගැලවෙද්දී, ඔහුගේ අනෙක් අත පියෑඹුවේ තම දුරකතනයෙහි වූ ඡායාරූප වෙතටයි. ඉතිං මංගල උත්සවයේදී ඇය සමඟ තමා ඡායාරූපයකට පෙනී සිටී ආකාරය ඔහුට හොදින්ම මතකයේ තිබුණි. ඔහු සෙවූයේ එම ඡායාරූපයයි.

අවසන එම ඡායාරූපය ඔහු සොයාගනිද්දී, එරික් යටිකය නිරුවත්ව සිටියේය.

ඔහුගේ පුරුෂ දණ්ඩ ඒ අතෙහි නිරුවත්ව දැඩිව නැගී සිටියේය.

"ආ....හ්... කෙල්ලේ... උඹ නම්.. පිස්සුවක්... මට උඹව ඕනේ... ඕනේමයි...." තම අත ඉහළ පහළ යවමින් තමාවම සනසා ගන්නට උත්සාහ කරමින් එරික් තම අනෙක් අත දුරකතන තිරය මත යවා ඇයගේ ඡායාරූපය විශාලනය කළේය. දැන් තිරයේ සිටින්නෙ ඇය පමණකි.

"ඔය තොල්... මට ඒවා ඉඹින්න ඕනේ... ආ...හ්... ආ..හ් මට උඹව ඕනේ.... ඔය චූටි කු ක් කු... ඒවා මට ලෙවකන්න ඕනේ... උරන්න ඕනේ... ආහ්... කෙල්ලෙ...... ආහ්..."

එරික්ගේ රාග කෙදිරිලි ඇසෙන මානයේ කිසිවෙක් නොවුන නිසාවෙන් ඔහු නිදහසේ ස්වයංවින්දනයේ නිරත විය.

මොහොතක් තම ක්‍රියාව නතර කළ එරික් හති ඇරියේය. නමුත් තවමත් ඉහළට නැගී තිබුණු ඔහුගේ ගිනි සිළුව නම් නිවෙන්නට සූදානම් නැතිය. ඔහුට සිහියට නැගෙන්නේම අද දින තමාට අගල් හය හතක් ඈතීන් වූ ඒ සිරුරයි. ඒ සිරුර තම සයනයෙහි පෙරළාගෙන ඇයව රසවිඳින අයුරු එරික්ගේ සිත තුළ විවිධාකාරයෙන් මැවී පෙනෙද්දී, තව තවත් දැවෙනවා හැර නිවීමක් නොවීය. ඔහුගෙ මුවින් කෙළ බේරෙන්නට වූ අතර, එරික් තම දිව රටාවකට කරකවන්නට වූයේ තමාගේ මනඃකල්පිත ලොවෙහි සිටයි.

Adare da? | ආදරේ ද? (Ongoing)Where stories live. Discover now