-מינהו-
"אני רוצה את הכסף הזה עכשיו! קיבלת יותר מדיי הזדמנויות!" זה היה הדבר הראשון ששמעתי, צעקה מחרישת אוזניים שהעירה אותי משנתי.
"אני מתחננת! תן לי שלושה ימים." קול ההתחננות של אימי נשמע מלמטה.
פיל הבן זונה.. שוב.ירדתי במהירות אל מקום המהומה.
עיניי נפערו כאשר ראיתי את אימי נאבקת עם הכאב ומנסה לקום מהרצפה."זה היה המועד האחרון שלך, גברת." הוא אמר וכיון חרב חדה.
"אני אביא לך כל שקל! רק תעיף את החרב המזדיינת הזאת מאמא שלי!" צעקתי, מגן עליה בגופי.
אמא שלי לא תמות."איך אתה עומד לשלם בדיוק?" הוא שאל.
לא חשבתי על זה לעומק מספיק.."הבנתי אותך. אם לא תזוז מדרכי עכשיו זה יהיה היום האחרון של שניכם." הוא הזהיר.
"לא! חכה כאן, אני מבטיח שתקבל את הכסף!"
עליתי במהירות לחדרי והחלתי לחטט בחפצי.
זה היה כך גם לפני שבועיים.
אמא עובדת כל כך קשה כדי להשיג את הכסף הזה, ובסוף זה אף פעם לא מספיק בשביל אף אחד.החדר נהיה מבולגן בשניות, החיפושים אחר כמה שטרות לא עזרו בכלל.
לא משנה כמה חיפשתי, פשוט לא מצאתי.
אולי אני פשוט צריך לוותר?
לא! מינהו איך אתה יכול לומר דבר כזה בכלל?!"היי, מין.. זה התיק שלך?" שאל אותי פליקס כאשר נכנס לחדר וחושף בפניי תיק עור חום מלא ב... שטרות. זה הכסף שקיבלתי מהאיש שעזרתי לו.
"תודה, ליקס! תודה, תודה, תודה!"
גנבתי את התיק ותפסתי את השטרות בידיי, יורד למטה."קח, ואל תחזור לפה יותר." אמרתי, מביא לו את הכמות הנדרשת. נקווה שזה יספק אותו.
"אני שמח שאני לא הולך לחזור לפה יותר." הוא אמר בקרירות, יוצא מהבית.
"למה עשית את זה?" שאלה אימי כאשר קמה בעדינות מהרצפה.
"לא אתן לך לאבד את חייך בגלל סכום כסף, את מבינה?!" צעקתי, מחבק אותה בחוזקה.
מה אני אעשה בלעדיה?-היונג'ין-
"על מה אתה חושב, נסיך?" שאל אותי ג'יסונג, הוא מדבר בטון רך.
עיניי נפתחות להביט בו שוב. המילים שלו, והנוכחות שלו עוזרים להפיג קצת את המתח והבלבול שהרגשתי.
"הרגשות שלי... אני לא יודע מה הם אומרים לי עכשיו. כל מה שאני יודע זה ש..." עצרתי את עצמי. אסור לו לדעת.
"מה? תירק את זה החוצה. מה אתה יודע?" הוא שאל.
"אני חושב שאני.." התקשתי לסיים את המפשט.
"לא חשוב.. נשמור את זה לפעם הבאה." הוא אמר בחיוך, מניח את ידו על שלי.
"תודה סונגי.." אמרתי במעט הקלה.
למה כל כך קשה לי להודות בזה שהתאהבתי?
זה אמור להיות מסובך כל כך..?
YOU ARE READING
כמו שאתה.
Romanceהנסיך -הוואנג היונג'ין- אשר סובל מחלומות על נערה בשם יון שטוענת שהיא האישה שלו. הוא מחפש אחר החופש שלו. הוא לא מבין מה עובר עליו, וככל שהימים קרבים ובאים, טקס הכתרת המלך עשויה להתקיים. כשהוא חושב שהכל כבר אבוד, הוא מוצא את -לי פליקס-.