פרק 15. the truth

39 10 13
                                    

-היונג'ין-

התעוררתי על ידי קרני בשמש שזרחו תחת עיניי.
הנפתי את ידי בתנופה אל עיניי על מנת להסתיר את השמש, אך ברגע שידי פגעה בעיניי נאנקתי בכאב. כל פעם מחדש שוכח שהפרצוף שלי נראה כמו גחל.

"בוקר טוב, היונג'ין." ג'יסונג התיישב על בכיסא שהיה ליד מיטתי, מניח את רגלו על הרגל האחרת ומשלב את ידיו על הרגל שהייתה חצי באוויר.

מבטו של ג'יסונג היה לא מובן בעליל, לא הצלחתי להבין אפילו האם הוא עצבני או מדוכא.
"בוקר טוב גם לך, סונגי." מלמלתי, מסיט את עיניי ממהט במבוכה. אני יודע למה הוא הגיע.
זה הזמן שלי לספר לו כל מה שהוא רוצה לדעת, ולא להסתיר את זה. אין לי ממה יותר.

"אתה מתכוון לדבר, או שאתה צריך הזמנה?" הוא נזף בי, משלב את ידיו על חזהו, ונאנח.
אני נשבע שבחיים לא ראיתי אותו ככה.
כל כך עצבני. "נו!"

"אוקי, אוקי, תרגע. אני אספר לך." נאנחתי, מרים את גופי לישיבה. "אתה זוכר את נדודי השינה שהיו לי ואת זה שהייתי קם מוקדם מהרגיל?"

*****

"תן לי להבין, אתה חלמת על איזו ילדה מטומטמת  שטענה שהיא האחת שלך, וברגע שהתחלת לחבב אותה אפילו קצת, היא פשוט החליטה לעזוב." ג'יסונג סיכם והנהנתי, מרפרף בשיערי בתסכול וחושב לעצמי איך היא יכלה לעזוב אותי.
ודווקא בזמן שהייתי צריך אותה יותר מכל. "אבל, מה לגבי כל מה שקרה לך, שהתחלת לדמם והכל. מאיפה זה הגיע?" שאל הברונטי.

"יון הייתה חזקה יותר משחשבתי, כנראה כשהיא יצאה ממני, יצא ממני גם הרבה כוח. היא הייתה צריכה מאמץ רב כדי לצאת... מכאן." הנחתי את ידי על לבי הפועם. "אני חושב שהיא עשתה טעות שהיא עזבה אותי, היא עשתה טעות בשביל שנינו." אני צריך אותה יותר ממה שחשבתי.

"היא לא עשתה טעות, לא ידעת מי היא היונג'ין, לא ידעת מי היא ומהיכן היא באה פתאום." אמר ג'יסונג בחוסר הבנה.
טוב, הוא לא לגמרי טועה, אבל.. יש לי הרגשה שמצאתי אותה.

ג'יסונג הניח את ידו על שלי, מסיח את דעתי לרגע וגורם לי להתמקד על עיניו הגדולות והחומות.
"למה הסתרת ממני את זה שאתה יורד העירה... למרות שאמרתי לך לא?" הוא שאל, מחזק את אחיזתו במבט מכואזב.

"לא יכולתי להשאר..." לחשתי, "זה היה חזק ממני. אם לא הייתי יוצא... לא הייתי מוצא את אהבת חיי." אני יודע שהוא סוג של אח של החבר הכי טוב שלי, אבל אני לא אוותר עליו, לא עכשיו כאשר יש לי את ההזדמנות.

"היה בניכם מגע פיזי-"

"ג'יסונג! השתגעת?! נראה לך." הברונטי הסתכל עלי בקרירות, בוחן את פניי שהיו סמוקות לגמרי.

כמו שאתה.Where stories live. Discover now