-היונג'ין-
אחרי יום ארוך ומפרך, אחרי עשרות פגישות, אחרי עשרות הדחות. סיימתי.
"עשית את זה!" אמר ג'יסונג, מחבק אותי בחוזקה.
"כן. עכשיו אני רק צריך לחכות למחר, ולדבר עם ההורים שלי." אמרתי, משלים את החיבוק.
"אתה חזק היונג'ין. ידעתי שאתה יכול." אמר ג'יסונג.
"תודה, סונגי. זה חשוב לי." החזרתי בחיוך.
"אני מניח שאתה צריך לישון קצת." הוא אמר.
"כן, אתה צודק."
________
אני ממש לא הולך לישון עכשיו.
אני הולך מכאן.-פליקס-
"יומני היקר, אני מצטער שלא כתבתי היום.. זה היה די קשה.
היום פיל שוב פעם איים על אמא. לולא מינהו, זה היה יכול להיגמר הרבה יותר רע..
היי.. אפשר לשאול משהו? מתי כל זה היגמר? מתי אמא תפסיק לעבוד קשה כל כך..?
היא כל הזמן תלויה בין עבודה למוות.
בכל יום שעובר כך גם הכוח שלה אוזל.
מתי לא נצטרך לעבוד כל היום?
אשמח לתשובה.."לא כתבתי הרבה הפעם. לא היה לי הרבה לשתף.
בדרך כלל כתיבה ביומן שלי משפרת את מצבי הרוח השליליים שלי. נראה שהפעם זה לא קרה.
אולי אני פשוט צריך לנשום אוויר צח?ירדתי אל המטבח שהיה מחובר לסלון, רואה את מינהו עובר על כל מני תפסים ועל אמא שנרדמה על הספה הקטנה.
"מיני, אני יוצא לסיבוב קטן, בסדר?" שאלתי.
"אוקיי, תחזור מהר." הוא ענה במהירות.
יצאתי מהבית, הולך אל עבר העיר הגדולה שהייתה מרוכנת מאנשים.
התיישבתי על ספסל החלודה שהיה באיזור הירוק יותר של העיר.
נשפתי אוויר צח."את זה לא רואים כל יום." קול מוכר נשלח לעברי, ניסיתי להבין מי האיש אשר נמצא בתוך הצל, מטשטש את זהיותו.
"מי זה?" שאלתי, מעט נלחץ.
"הירגע, זה רק אני." הוקלתי לראות את יונג'ון יוצא מתוך הצל, מתיישב לידי.
"מה אתה עושה כאן?" שאלתי.
"מה אתה עושה כאן? השעה די מאוחרת." הוא שאל בחזרה.
"רק באתי להוריד לחץ.." עניתי בחיוך.
"אז אנחנו פה מאותה הסיבה." הוא אמר.
"ממה היית לחוץ?" הוא הוסיף, מחזיק את ידי."אמא שלי.. היא.." קדימה פליקס, תוציא את זה.
"היא מה?" הוא שאל, מחזק את אחיזתו.
"היא כמעט מתמוטטת מרוב עבודה קשה. היום לפני בערך חודשיים, אמא לקחה הלוואה מאיזה עשיר אחד. היא עבדה כל כך קשה קשה להשיג את כל הכסף, אבל היא הגיעה לא לסכום המדויק. הוא איים עליה בחרב. הוא איים להרוג אותה. אם מינהו לא היה, יש מצב שלא הייתה לי אמא יותר. זה פשוט לא צודק." סיפרתי ופרקתי, יכלו לראות את הכאב דרך הדמעות שלי.
YOU ARE READING
כמו שאתה.
Romanceהנסיך -הוואנג היונג'ין- אשר סובל מחלומות על נערה בשם יון שטוענת שהיא האישה שלו. הוא מחפש אחר החופש שלו. הוא לא מבין מה עובר עליו, וככל שהימים קרבים ובאים, טקס הכתרת המלך עשויה להתקיים. כשהוא חושב שהכל כבר אבוד, הוא מוצא את -לי פליקס-.