-כללי-
"היונג'ין, מי זה?" שאל הבלונדיני, מצביע על התמונה הכי גדולה שראה על הקירות המעוצבים בטירה הענקית.
"זה סבא שלי. קראו לו הוואנג הושין, הוא היה בין המלכים הכי חזקים בדורות הקודמים." הסביר היונג'ין בעדינות ובסלנות.
פליקס עבר להסתכל על עוד תמונות שהיו תלויות על הקירות. "אז אתה רוצה להגיד לי שכל בן אדם שנמצא על התמונות האלו, היה המלך של הדורות הקודמים?!?" הבלונדיני היה נמרץ, מסתכל על בן זוגו.
"אתה צודק."
"זה כל כך מגניב!" צווח הבלונדיני, עושה סיבוב במקום ומחפש עוד תמונות. "מי זה?" שאל מצביע על התמונות שקרצה בעיינו.
"זה סבא של סבא של סבא שלי. הוא היה המלך העשיר ביותר בעולם באותה התקופה, הוא היה נחשב כחזק רק מכמות הנשקים היקרי ערך שלו." הוא השיב, כורך את ידיו סביב מותניו של הצעיר ממנו.
"אז.. אתה לא יותר עשיר ממנו?" שאל הבלונדיני בתמימות.
"כיום הממלכה שלנו יותר עשירה משהייתה, אבל היא לא הכי עשירה בעולם." ענה היונג'ין.
הבלונדיני חייך. עמוק בתוכו חשב לעצמו, כמה מגניב להיות בן מלוכה.
"וזה אבא שלך!" אמר הצעיר, מצביע על התמונה של האיש המוכר.
"וזה אבא שלי." היונג'ין חזר על משפטו של הצעיר, מחייך לעצמו.
"אבא שלך בטח המלך הכי נחמד מכל הדורות הקודמים, נכון?"
"אני נוטה להסכים איתך, מותק." היונג'ין מלמל בחיוך, מזרז נשיקה קטנה על עורפו של פליקס.
"על מה אתה חושב כשאתה רואה את התמונה שלו?""על זה שהוא מלך, שהוא נדיב, ושהוא המלך הכמעט הכי טוב שהיה מהדורות הקודמים." הצעיר אמר, חילק את תשובתו בעזרת מה שחשב במוחו הקטן.
"רק כמעט?" שאל הגדול ממנו, מוריד לאט את חייכו.
"כן, אתה המלך הכי טוב מהדורות הקודמים."
"אני עדיין אפילו לא המלך, או מהדורות הקודמים, מותק." צחקק לו היונג'ין, מעביר את ידו בשיערו של הבלונדיני.
"זה נכון, אבל בשבילי אתה המלך הכי טוב, גם מהדורות הבאים." הבלונדיני סובב את מבטו, מסתכל על בן זוגו בחינה ומחייך לו חיוך רך.
"אז.." היונג'ין התחיל, לוקח את ידו של הבלונדיני ועוטף אותה בשלו, "תרצה... להיות הנסיך שלי?"
הבלונדיני לקח לעצמו רגע לחשוב על התשובה. החיוך ירד מפרצופו העדין, המחשבות הציפו את ראשו. הבלונדיני הרגיש כאילו שחה בים של שאלות. ובכן, השאלה של היונג'ין גרמה לי לתהות, למה הוא מתכוון?
"מותק.." קולו הרך של היונג'ין הציף את אוזנו של הצעיר. "הכל בסדר?-"
"כן. בוא נמשיך בסיור שהבטחת לי!" הוא מיהר להחליף נושא, לוקח את ידו של הבוגר והולך לחדר הקרוב ביותר שמצא.
YOU ARE READING
כמו שאתה.
Romanceהנסיך -הוואנג היונג'ין- אשר סובל מחלומות על נערה בשם יון שטוענת שהיא האישה שלו. הוא מחפש אחר החופש שלו. הוא לא מבין מה עובר עליו, וככל שהימים קרבים ובאים, טקס הכתרת המלך עשויה להתקיים. כשהוא חושב שהכל כבר אבוד, הוא מוצא את -לי פליקס-.