-כללי-
"בייבי, קדימה קום. בוא ללוות את ליקסי, הוא עובר להיונג'ין לזמן מה." ג'יסונג מלמל כאשר נכנס לחדר.
"למה הוא לי סיפר לי?"
"כי כל השבוע היית כמו קיר, לא היה למי לדבר." ג'יסונג פלט חיוך עצוב, מושך את ידו של בן זוגו מהמיטה.
"אין לי מצב רוח."
"לא זכור לי ששאלתי אותך האם להיפרד מאחיך או לא, קדימה." הוא אמר, גורר את הבחור המגודל בניסיון להגיע אל הסלון. "תנסה לפחות להישאר נחמד, אחיך הולך."
"בייבי... בבקשה."
"אל תעשה לי את זה, סך הכל רציתי שתבוא להיפרד מאחיך." מינהו נאנח, מבין שאין עוד אפשרות אלא להיפרד מאחיו.
"אני יודע שאתה לא רוצה ללכת, אבל אין ברירה אחרת." שיחה ערבה כדלת אחת שהפרידה בין כל האנשים.
"אני לא רוצה לעזוב את מינהו, הוא גם ככה במצב מזעזע." קולו של הבלונדיני נסדק.
"אני מבין, אבל אתה יודע שיהיה לו חשוב אם תהיה אצלי, בטוח יותר." היונג'ין הסביר את המצב, מלטף את שיערו בניחום. "לא הייתי רוצה לעשות משהו שאתה לא רוצה, מותק."
"הוא חשוב לי-"
"ואתה לו, אז אתה מוחה את הדמעות והולך לבית שלי בהרגשה בטוחה, כמו שאחיך הגדול היה רוצה." הוא אמר, מוחה את דמעותיו של הצעיר.
"יהיה לי קשה בלעדיו." הוא משך באפו.
"וגם לו בלעדיך, זה רק לזמן מה. אתה יודע כמה חשוב לו הביטחון שלך." היונג'ין אמר, מחזיק את כתפיו של הצעיר. "אתה צריך להבין שאם תתווכח על זה לא יצא מזה שוב דבר, מותק."
"אני שונא להיות רחוק כל כך.." מלמל הצעיר, מחבק את היונג'ין בחוזקה.
"אני מצטער, בייבי, אין לך אופציה אחרת בינתיים." הוא אמר, מחבק אותו בחזרה.
"הוא יהיה בסדר?"
"ברור, הוא יהיה כאן עם ג'יסונג."
"אבל ג'יסונג צריך לעבוד בארמון."
"נתתי לו את החופש שהוא צריך בשביל לטפל באחיך, אל תדאג לגבי זה."
"תודה..." הוא לחש.
"ליקס." קולו של ג'יסונג נשמע, גורם לו להסתובב אליו. "לך תדבר עם מינהו בחדר.. הוא לא מוכן לצאת." הבלונדיני הנהן, עושה את צעדיו אל החדר הקרוב.
פליקס עמד בפתח החדר שאחיו היה מתגורר בו מאז שזכר. מינהו ישב על קצה מיטתו.
"מין?" שאל פליקס, קולו מתנודד רק מעט.
הבוגר הסתכל על אחיו הקטן. "למה אתה עושה בעיות, הא?" אמר מינהו בקול הכי ציני שיכל להוציא באותו הרגע. הוא דחף את עצמו מהמיטה והסתכל על אחיו ישר קדימה. "אני אהיה בסדר, אתה יודע. אני יכול להתמודד עם זה."
YOU ARE READING
כמו שאתה.
Romanceהנסיך -הוואנג היונג'ין- אשר סובל מחלומות על נערה בשם יון שטוענת שהיא האישה שלו. הוא מחפש אחר החופש שלו. הוא לא מבין מה עובר עליו, וככל שהימים קרבים ובאים, טקס הכתרת המלך עשויה להתקיים. כשהוא חושב שהכל כבר אבוד, הוא מוצא את -לי פליקס-.