Bir öğle saatinden herkese merhaba.
Tatsız bir konuşma yapacağım ve bunu konuşmamak için fazlasıyla direndiğimin de altını çizmek isterim. Bir karar aldım. Öncelikle, şu güne kadar desteğini gösteren veya güzel yorumlarını benden eksik etmeyen okurlarım lütfen üzerlerini alınmasınlar, emin olun kurunun yanında yaşı yakmak huyum değildir. Ama bir nokta da bunu yapma zorunluluğu hissediyorum ve sizden bu yüzden çok özür diliyorum.
Zambak Mahallesi fazla okuyucuya sahip bir kitap değil, bundan şikayetci de değilim yanlış anlamayın. Bu yola başladığımda da çok değil güzel okurlar ile tanışmaktı amacım. Tanıştım da, çok sevdiğim insanlar ile konuşma şansı buldum.
Bölümlerin okunma sayıları ile oy sayıları oldukça orantısız. Benim istediğim şey durmadan yorum yapmanız değil. Bölüm sonlarına yazıyorum, 'keyif aldıysanız yıldıza basmayı unutmayın' diye. O yıldıza dokunduğunuzda zaten benim istediğim her şeyi yapmış oluyorsunuz, çok bir şey istediğimi de düşünmüyorum açıkçası.
Bu benim ilk kitabım, ciddi bir yazarlık kariyeri hedefliyorum diyemem, daha başka planlarım var. Ama eğer gerçekten yazabiliyorsam bunu bana bir şekilde göstermenizi istiyorum çünkü bu sayede kendime başka bir yol daha çizme cesaretini bana veriyorsunuz. Bunun en basit yolu da sadece bir yıldıza dokunmak.
Şayet yazamadığımı düşünenler varsa zaten kitabı okumaz. Ama okunduğu halde bir tepki alamadığımda okunuyormuş gibi de hissetmiyorum. Şu ana kadar dediklerim sizin için önemli değilse en azından orta da bir emek olduğunu bilin. Ağır bir konuya sahip değil kitap, buna rağmen en iyisini yapabilmek için yazdığım bölümü defalarca okuyup düzenliyorum. Emeğe olan saygınızdan sadece hayalet okuyucu olmaktan çıkmanızı rica ediyorum.
Yapılacak değişikliğe gelirsek, maalesef bundan sonra oy sınırı getireceğim. Açıklamak gerekirse, son atılan bölüme konulmuş oy sınırı geçmeden diğer bölüm gelmeyecek.
Adil olacağıma söz veriyorum. Geçen bölüm ne kadar okunmuşsa onun yarısı ya da daha azı kadar bir sınır koyacağım.
Açıklama bu kadardı. Buraya kadar sabırla okuduğunuz için teşekkür ediyorum.
(Son bölüm şu anda 90 okunmaya sahip. Oy sınırımız da bu nedenle 45.)
Hepinizi koçaman öpüyorum canlarım <33
-lcg.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZAMBAK MAHALLESİ
General FictionKüçüklüğümden beri her köşesi zambaklarla dolu acı tatlı bir yerdi burası. İki çam ağacı ile başlayıp geniş bir tepe ile son buluyordu. Tepenin üzerinde mahallenin aksine manolya çiçekleri vardı, her zaman zambaklardan daha çok onları sevmiştim. Ya...