Dikkat!! Bu bölüm Yıllar önce Veysel'in satın alınması ve devamı olayların kısaca bir özetini anlatmaktadır...
~~~~~~~~~
Adalet sarayında yine yoğun bir gündü. Herkesin aklında yapması gerekenler varken Beyhan'ın aklında hasta çocuğu vardı. Koridordan geçerken iş arkadaşı Eylem'e rastladı. Eylem ona aylar önce çocuğu istemediğini ve satmak istediğini söylemişti."Eylem sen kararında emin misin? "
"Hangi karar?"
"Çocuğu satma kararın"
"Evet.. Ne diye sordun ki?"
"Ben bu çocuğu istiyorum Eylem. Kaç para istiyon"
Oğlunu kurtarmak için her çocuğu denerdi. İlla ki uyumlu bir tane bulunurdu. Eylem ile konuştuktan sonra ayrılmışlardı.
29 Eylül
Eylem doğum yapmıştı. Oğlu tıpkı Beyhan'ın oğluna benziyordu. Oğlu Beyhan'ın oğluna can olacaktı. Beyhan parayı Eylem'e verip çocuğu aldı. O da arkadaşı gibi kendi oğluna benzetmişti bu çocuğu.
Eylem'in Evi
Çalan kapıyla beraber küçük çocuk heyecanla yerinden fırlayıp kapıya koştu. "Anne!"
Eylem hemen oğluna sarılmıştı. "Anne kardeşim nerede?" Eylem birşey demeden Kenan'a daha sıkı sarıldı.
Beyhan'ın Evi
Küçük çocuk odaya girdiğinde annesinin kucağında sarışın bir bebek görünce heyecanla annesine doğru koştu. Kardeşi iyileşmişti. "Anne! Kardeşim!"
Bebeğin yüzünü görünce gülümsemesi düştü. "Bu İbrahim değil, benim kardeşimin gözleri yeşil"
"Evet, çünkü bu Veysel "
Mahsum odaya girerken oğlunun sormak üzere olduğu soruyu yanıtladı. "Bu bebek senin kardeşini iyi edecek"
"Nasıl?"
Beyhan elini kucağında ki bebeğin kalbinin üstüne koydu. "Kalbi ile.."
4 Yıl Sonra
Gün geçtikçe İbrahim'in durumu kötüleşmiş, Beyhan ise Veysel'e o kadar alışmıştı. Naklin bir an önce yapılması gerekiyordu. Fakat Beyhan her seferinde Veysel'in daha küçük olduğunu söyleyip karşı çıkıyordu. Ama bu seferki hepsinden daha büyük bir karşı çıkıştı.
"Beyhan her geçen gün geç kalıyoruz"
"Mahsum kalbin uyum göstereceği ne malum, İbrahimin iyi olacağı nereden belli. İbrahim yaşayan bi ölü resmen! Bizi tanımıyo bile! Kayıtlarda bile ölü o çocuk! Benim oğlum Veysel tamam mı?!"
"Anne İbrahim için aldık biz bu çocuğu"
"Oğlum sende söz verecen bana Veysel'i kardeşin belle ona bu kötülüğü etme ikinizde söz verin"
"Söz"
1 Yıl Sonra
Beyhan hayata veda etmişti. Mahsum ve Halil Beyhan'a olan sevgilerinden dolayı nakil yapmamışlar ama Veysel'e oldukça kötü davranmışlardı. Veysel'in eziyeti o günden sonra başlamıştı..
Günümüz bir gün öncesi
Halil babasının kaybından sonra ailesinden kalan tek kişiyi ayağa kaldırmalı, Veysel'e ise güzel bir işkence çektirmeyi düşünmüştü. Tüm Organları nakil belgesine imzalattırdı. Çünkü kalp ve böbrek dışındakileride satacaktı.
Ama bilmediği iki şey vardı. İlki İbrahimin bir süredir bu hayattan göçtüğü ikincisi ise Kenan'ın böyle bir şeye asla müsaade etmeyeceği...
~~~~~~~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayçiçekleri [ VeyKen ]
Tiểu Thuyết ChungGönül dağı ve modern doğu masallarından ilham alınarak yazılmış olan iki kardeşin hikayesi