Selam~ bu bölüm üçüncü kişi ağzından olacak ve geçmiş zamanlardan en sonki bölümün olduğu zamana kadar gidecek. Bölümü dikkatle okumanızı rica ediyorum... aynı zamanda yorum da yazarsanız çok çok sevinirim. Teşekkürler!! İyi okumalar!!
minik bir not, aslında bu bölüm otuzuncu bölümdü ama şöyle ki, bir önceki bölümün sonu ile bu bölümün sonu aynı zamana denk geliyor neredeyse.. diğer bölümden devam edeceğiz normal şimdiki zamandan.
~
Yıl 2010, Seol Maxident ve ATE-Lee şirketi bir iken, Minho daha 13 yaşındayken karın oldukça şiddetli yağdığı bir gece yaşanıyordu. Yıla daha yeni girmişlerdir ve yılın başında Minho'nun babası, Seongho ve Minho'nun dedesi Seongmin iş konuştukları bir akşam yemeğindelerdi. Seongho daha şimdiden babasının şirketinden ayrılma planları yapıyordu.
Minho salonda arkadaşı Chris ile satranç oynuyordu. Bir sonraki hamlesi için kara kara düşünürken babasının onu yanına çağırması ile arkadaşı ile oyununa bir ara verdi. İki oğlan ayaklanıp büyükbabanın ve babanın yanına gittiler. Büyükler çocukları yanlarına oturtup onlara konuştukları şeyleri anlattılar. Bu büyükler ne de sıkıcıydı, ileride işlerine bakacak biri olsun diye çocukların eğlenceli tek vakitlerini zehirliyorlardı.
Ancak tüm bu işleri çöpe attıracak bir iş yapıyor Seongho. Çok içtiği bir gün karısını aldatıyor, kinci olan ve çocukluğundan beri eğittiği gözleri sonuna kadar açık oğlu bunu öğreniyor. Aslında oğlu ile beraber büyük işler yapacak Seongho son anda yaptığı bu hata ile beraber her şeyi berbat ediyor. Kendi babasından sakladığı işlerin hepsini oğlu Minho büyükbabasına anlatıyor ve sonuna kadar büyükbabasının yanında oluyor genç delikanlı.
Seongho bir şekilde ayakta durmaya çalışırken yıllarca güçlü yetenekler arıyor. 2015 yılında Minho 17 yaşına henüz girmemişken gittiği bir görevde bir tuzağa düşüyor Minho.
Elleri tozlu ve karanlık içinde yolunu fener ile aydınlatmaya çalışıyor. Saat gecenin ikisi ve küçük bir ailenin evine giriyor. Başarılı olan kadın bir doktor kocasının kendisine şiddet uygulandığından şikayetçi oluyor ve ATE-Lee'yi arıyor. Minho da adamı bulup onu tutuklamak ile görevlendirilmişti. Ancak o gün bir şeyler ters gidiyor.
Minho evin ikinci katına çıktığında minibüsteki arkadaşına sesleniyor, "Chris burası temiz görünüyor. Gelen biri var mı?"
Ses gelmiyor kulaklığından ancak genç arkasından gelen darbeyi geç olmadan fark ediyor savunmaya geçiyor. Bağırıyor, "Chris! Cevap ver!"
O sırada Chris evin birinci katındaki çocuk odasında oda toplayan kadının yanındaydı. Seongho ondan asla yapmaması gereken bir şey yapmasını istemişti. Seongho Chris'in kadını öldürüp o suçu Minho'ya bırakmasını istemişti. Arkadaşına bunu yapamayan Chris yüzünden Seongho kendi adamını gönderip kadını öldürtmüştü. Chris ne kadar engellemeye çalışsa da adam kendisinden çok daha büyük ve tecrübeliydi. Kadının ölü bedeni yere kanlar içinde düştüğünde Minho üst katta duyduğu çığlık sesi ile olduğu yerde beyninden vurulmuşa dönmüştü.
Minho adamı hızla bağladı ve alt kata koştu, o sırada evin içini polis sirenleri doldurdu. Chris kafasının içinde konuşan Seongho'nun iğneleyici sözleri yüzünden manipüle olmuş ve korku ile evden kaçmıştı. Ancak Minho onu çoktan görmüştü.
Evde bir ceset ve bir de kolları bağlı bir suçlu ile yakalanmıştı Minho o gece.
Seongho oğlunun bundan sonra kendisine döneceğini sanıyordu ama yanılmıştı. Oğlu bu zamana kadar tanıdığı en kinci insan olmalıydı.
Bu sefer 2020'ye gidiyoruz. Minho ofisinde elindeki görevlere tarih verirken aniden onu Jisung arıyor. "Efendim Pete?"
"Bu akşam yazıştık biliyorum ama söylemem gereken başka şeyler var. 5-STAR ile alakalı ama daha çok bizimle alakalı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
maybe - minmin
FanfictionUzun zamandır beraber çalışan iki disiplinli ve başarılı ajan yanlış olduğunu bilseler bile gözlerini kör eden aşkın esiri olmuşlardı. - tamamlandı - minmin - aksiyon, romantik - düzyazı, texting - şiddet 090724 150924