Okula geldiğimizde Doruk uyarmadan onu görmezden gelip sınıfa girdim. İki ders çoktan bitmişti. Şuan yarım saatlik aradaydık. Telefonu elime aldım ve vedat amcamın numarasını tuşladım. Onu aramadığım için iyi bir fırça yiyecektim.
" alo amcaların en birtanesi nasılsın ?"
" ooo bulut hanım sonunda aklına geldik! İki haftadır yeni mi arıyorsun kızım meraktan öldüm"
" ya ama amcacığım biliyorsun ancak alıştım . Okul falan derken biraz geç oldu işte."
" tamam tatlım nasılsın? Caner amcan ve esin ablanla anlaştın mı? Dorukla aran nasıl? Ayrıca evrim yengen seni çok öpüyormuş"
" bende onu öpüyorum ve merak etme hepsiyle anlaştım. şuan okuldayım , moladayız ama mola bitmek üzere ."
" tamam tatlım akşam ararım konuşuruz. Hem caner amcanlada konuşurum . Görüşürüz meleğim."
" görüşürüz amcacığım"
Amcamı gerçekten çok özlemiştim ve doğrusu ailemin de nasıl olduğunu merak ediyordum. Ayrıca bugün dolu dolu bir gündü ve ben Doruk ' un sadist yüzünü görmüştüm. Tek kelimeyle açıklarsam...
Korkutucu.Evet , tam olarak buydu . O adama vururken aldığı zevk dudaklarındaki gülümsemeden belliydi.
Yemek molası bitmeden karnımı doyursam iyi olacaktı. Sınıftan çıkıp merdivenlerden inmeye başladığımda arkamdan biri omzuma sertçe çarpıp inmeye başladı. Dengemi sağladıktan sonra öfkeyle bağırdım .
" Dikkat etsene be ! Gözün görmüyor mu ? İnsan bir özür diler !"
Çocuk gülerek arkasını dönünce onun okula ilk geldiğim gün beni düşerek rezil olmaktan kurtaran çocuk olduğunu anladım .
Bütün tesadüfler beni bulmak zorunda mı?" Hey ! Yabani kızımızda burdaymış . Bende aynı şeylerin teşekkür versiyonunu sen arkanı dönüp gittiğinde düşünmüştüm ."
Eh, ne diyebilirim ki ? Çocuk haklıydı .
" üzgünüm o gün ters günündeydim ."
Birkaç merdiven daha inip onun karşısında durdum. Gerçekten aşırı yakışıklıydı .
" pekala yabani hanım , seni bir şartla affederim . Benimle bir akşam yemeği yerseniz."
Gülümsemem suratımda büyüdü. Şuan ikimizde aptal gibi sırıtıyorduk.
" bu bir .... Çıkma teklifimi?"
Küçük bir kahkaha attı . Allah ' ım bu çocuk cidden etkileyiciydi.
" Ne haddime ? Daha isminizi bile bilmiyorum "
" adım Bulut."
" Bulut. Güzel isimmiş . Bende Utku . Pekala Bulut , yemek teklifimi kabul ediyor musun ?"
Ne demeliydim? İlk defa bir teklifi kabul etmek istiyordum. Tuhaf ama Utku ' nun hareketleri çok sıcak geliyordu. Gülümseyip başımla onayladım . Oda gülümsedi ve başını öne eğip elini ensesinde gezdirdi. Bu hareketi çok ...
Tatlıydı?" şey.. Numaranı alabilirmiyim?"
Onu onaylayıp numaramı söyledim . Telefonuna kaydettikten sonra beraber yemekhaneye indik. Biz gülerek konuşurken bütün bakışlar bize dönünce gülümsemem soldu. İlgi odağı olmaktan nefret ediyordum .
" Onlara aldırma Bulut. Gel şu masaya geçelim."
Başımla onaylayıp soldaki masaya oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadist
General FictionBedenimi acıdan titretirken , ruhumu binlerce parçaya bölebiliyordu .gözlerinde en ufak bir pişmanlık bile bulamazken acı çektirmekten zevk aldığı yüzünden okunuyordu. O bir sadistti . Ve ben bir sadiste aşık olmuştum .