*18*

27.8K 914 267
                                    

KUZUCUKLARIIM SİZE ÇOK MÜJDELİ HABERİM VAR😄 SADİST'İMİZ GENÇ KURGUDA 180. SIRADA🎉🎊 O KADAR MUTLUYUM ANLATAMAM. BU BÖLÜMÜ BÖLÜM YAZMAM İÇİN BAŞIMIN ETİNİ YİYEN VİCDANSIZ KANKAMA VE SADİST'İ OYLAMALARIYLA , SEVGİ DOLU MESAJLARIYLA , YORUMLARIYLA YANLIZ BIRAKMAYAN, KİTABIMIN BURALARA GELMESİNİ SAĞLAYAN ASIL KAHRAMANLARIMA İTHAF EDİYORUM. SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM💖💖💖💖💖💖💖

Doruk'tan

Kaçıncı bardağın dibini gördüğümü bilmiyordum. Bugün olanlar zihnimi allak bullak etmişti. Düzgün düşünemiyordum. Hala böyle bir şeyi Bulut'a nasıl yaptığımı çözmeye çalışıyordum. O kızda bir farklılık vardı. Geldiği ilk günden beri anlamıştım bunu. Ona yaptığım kötülükler, mutsuz olması, acı çekmesi bana iyi hissettirmiyordu. Nedenini hala çözemiyordum. Ama bu gün... Bugün onun Bulut olması umrumda dahi olmamıştı. Bu gün asıl canavar kimliğimi görmüştü. Peki ya annemler gelmemiş olsaydı? Cevabı açık ve net. Onu kaybetmiş olacaktım. Bana tek iyi hissettiren kişiyi, nedensizce güven duyduğum kişiyi kaybetmiş olacaktım. Belki de hayatımın en büyük pişmanlığını annemler sayesinde atlatmıştım. Kafamı hızlıca sallayıp bu düşünceleri zihnimden uzaklaştırdım. Bundan sonra onu herşeyden koruyacaktım. En çok da kendimden.

Saate baktığımda Bulut'un lavaboya gitmesinin üzerinden epeyi bir zaman geçtiğini farkettim. Bir barda olduğumuz ve Bulut'un çok güzel bir kız olduğu gerçeği kafama dank edince hızla yerimden kalktım ve kalabalığı yararak lavaboların olduğu koridora geldim. Koridorun ıssız olması onu buraya tek gönderdiğime pişman etmişti beni. Genellikle bu koridorda işim olmadığından bu kadar ıssız olduğunu bilmemem de normaldi. Kapıdaki bayan yazısını umursamadan içeriye daldığımda birkaç kız tiz çığlıklar atarak yüzümü buruşturmama neden oldu. Çığlıkları bittiğinde içeriye girip onları iterek kabinlere doğru ilerledim. Kapıları itip açtığımda üç kabinin de boş olduğunu görüp kaşlarımı çattım.

Madem işiniz yok , ne bok yemeye bu kadar kişi buraya giriyorsunuz?

Nereye gitmiş olabilirdi? Bedenimi hafiften bir korku sarmaya başladığında istemesem de özel odaların olduğu koridora yöneldim. Ya şerefsizin biri onu götürdüyse? Düşüncesi bile kaslarımın gerilmesine ve çenemi sıkmama neden oldu. Hızla koridora girerken bir yandan da bağırıyordum.

"Bulut! Nerdesin güzelim? Bulut!"

Kapıları teker teker açıp kimin olduğunu umursamadan Bulut'u arıyordum. Bir yandan da burada olmaması için dua ediyordum. Allah'ım neler için dua eder oldum? Koridorda ki tüm odalar bittiğinde bende bitmiştim. Neredeydi bu kız? Barın her bölümüne bakmıştım ama yoktu. Kapıya doğru gidip bahçeye bakmaya karar verdiğimde Ateş şerefsizi de yanında Nazlı ile içeriye giriyordu. Nazlı? Tabi ya! Nazlı'yı kolundan ani bir hareketle çektiğimde bağırmasıyla Ateş'in kafası bana döndü.

"Ne oluyor Doruk? Bıraksana kızı"

"Kes sesini yoksa o dilini koparır bir taraflarına monte ederim. Bulut nerede lan!?"

Sorumu Nazlı'ya dönerek sormuştum. Aklıma nasıl gelmez? Bu sürtük Bulut'a bir şey yaptıysa onu mahfederdim.

SadistHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin