SELAM KUZUCUKLARIM 😄 BUGÜN SİZE ÇOK PONÇİK BİR BÖLÜM HAZIRLADIM YAZARKEN DE ÇOK EĞLENDİM UMARIM SİZDE EĞLENİRSİNİZ😍 MUTLU BÖLÜMLERE HASRET KALDIK 😊 BU KADAR GEÇ KALDIĞIM İÇİN ÇOK ÖZÜR DİLERİM SİZLERİ SEVİYORUM
Eve geldiğimizde herkesin hala uyuyor olması yararımızaydı. Kimseye hesap verecek psikolojide değildim çünkü. Arabadan indiğimde Doruk da benimle indi ve anahtarı cebinden çıkararak kapıyı açtı. Ancak içeriye girdiğimizde herşeyin umduğumuz gibi gitmediği yüzümüze sert bir şekilde vurmuştu. Çünkü bize öfkeyle bakan üç adet gardiyan vardı. Vedat amca, Caner amca ve Esin abla... İlk önce öfkesi buradan bile hissedilen Vedat amcam konuştu.
''Bulut? Güzel kızım sen beni korkudan öldürmeye mi çalışıyorsun?''
ben daha ağzımı bile açamadan caner amca araya girdi.
''oğlum sen niye haber vermiyorsun? neden bulut yanımdaydı demiyorsun? Bulut'u odasında göremeyince ne kadar korktuk haberin var mı? annen helak oldu.''
o an Doruk 'la birbirimize bakıp gözlerimizi yavaşça esin ablaya kaydırdık. gözleri şişmiş ve hala iç çekiyordu. her zamanki gibi olaya en duygusal yaklaşan o olmuştu tabi. sanki anlaşmış gibi ikimiz aynı anda esin ablaya doğru gittik ve boynuna sarıldık. o bizi itmeye çalışırken biz daha çok sarılıyorduk. sonunda pes edip güldükten sonra o da bize sarılmıştı. amcam sert bir şekilde genzini temizleyince ona döndük.
''bu kadar şaklabanlık yeter! şimdi ikinizde oturup neden böyle bir aptallık yaptığınızı anlatın bakalım.''
amcamın küçük bir el hareketiyle ikimiz de kuzu gibi koltuklara oturduk. başımızda dikilip bize garip garip bakarken konuşmak pek mümkün olmuyordu. zaten konuşsak nasıl anlatacaktık ki? Doruk'a baktığımda derin bir nefes alıp tavana baktı. bu bana ''ne çektim be senden!'' gibi bir isyandı. o da amcamdan çekiniyordu.
'' ben Bulut ile birlikte gideceğim.''
bu sözün üzerine salondaki bütün gözler Doruk'a döndü. böyle damdan düşer gibi de söylenmezdi ki!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadist
General FictionBedenimi acıdan titretirken , ruhumu binlerce parçaya bölebiliyordu .gözlerinde en ufak bir pişmanlık bile bulamazken acı çektirmekten zevk aldığı yüzünden okunuyordu. O bir sadistti . Ve ben bir sadiste aşık olmuştum .