KADER CESURLARA GÜLER

2.6K 86 26
                                    

NİSAN
Telefonun çalması ile 6 saatlik uykumunda sonuna gelmişdim.Yavaşça yerimden kalkarak ısrarla çalan telefona baktım.
"Nisan........"
"Ne var Alihan?"
"Görev"
"Başlatma görevine,uyuyorumsonra ara..."
"Serhat Binbaşının emri,o beklenilen görev için.toplantı var .2 saate taburda olun."
"Hay görevininde,Taburununda,tamam lan kapat."
"İyi"
Alihan'ın telefonu kapatmasıyla birlikte sırt üstü kendimi yatağa attım.Alihan bizim taburun eli ayağıdır.Özel kuvvetlerde ,bordolular,Sat,sas,kartallar,komandolar,komutanların,,,hepsinin ne yapdığını ve nerede olduklarını bilirdi.Bağzı görevlerde de istihbarat için bizimle gelirdi.üzerimdeki siyah bol eşortmanlardan kurtulup,beyaz tişörtümüde çıkarttım.Odanın hemen yan tarafında olan banyoma girdim.Yavaşca saçımı at kuyruğu yapdım,ve musluğun üstünde aynaya baktım.Artık yaşlanmaya başlamışdım,22 yaşımda olmama rağmen saçlarım eskisi kadar uzamıyo,ve eskisi kadar koyu değildi.Aralarına sinsice kaynaşmış olan beyaz teller her sabah aynaya bakmamı zorlaştırıyordu.aynanın altındaki dolapdan her sabah yapdığım gibi küçük aynayı cıkarttım ve her zamanki gibi "sen Nisan Korel özel kuvvetler yüzbaşı askeri kendini topla ve duş al ,bugün iyi bir gün olacak."Bunu her sabah yapardım kendi yüzüme karşı tüm rütbelerimi kullanarak emir verirdim .Aynayı dolaba tekrar koyup ,yanındaki milyarlık jakuziye baktım. 2 sene önce bu insafsıza 7 milyar vermiştim. Koskocaman banyomda havuz gibi duran jakuzimin düğmesine bastım ve elimi panelin altına götürdüm. Bu jakuzi vücut sıcaklığına göre uygun su sıcaklığını ayarlıyordu. 5 dakika içinde kocaman jakuzimin içi ılık su yığınıyla dolmuştu. Kendimi yavaşça suyun azizliğine bırakarak tüm vücudumu ifşa etmelerine izin verdim. Rahatlamak benim en çok yapdığım şeydi. Birkaç dakika sonra telefonumu elime aldım üst komşum Mert' in numarsını tuşladım.

KADER CESURLARA GÜLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin