30.BÖLÜM

196 24 3
                                    

Düştüğün kadar yükselirsin bu hayatta,
Elinde olanların değerini bildiğin kadar değerlisin aslında.

Kuş özgür olduğu kadar kuşsa,
Okyanuslar,insan bedenine sığamayacak kadar coşkuluysa,

Ve her gün yaşamın biraz daha mutluysa,
Üzüntü kapında bekliyordur tutkuyla.

Ya da diyelim yalnızsan,
Sustuğun halde konuşan kalbinse,

Yine tutku ve cesaret peşini bırakmazken,
Marifet sen....sen olmayı bilmekte,

Üzüldüğün kadar, gülersin şu hayatta,
Düştüğün gibi kalkarsın,hayal kırıklığı yaşasan da.

Hele de seni hayata bağlayan biri varsa,
Aşılmadık kapı bırakmazsın bu dünya'da...

            SENA ŞANLI.       

Multimedia DİCLE BİNBAŞI:)))))
BEĞENİ VE YORUM LÜTFEN........         

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
"Buralarda düştün, fazla uzaklaşmadan arayabilirsin"

MERT(BİNBAŞI)

Buralarda bir yerlerde bir şeyler mutlaka olmalı. Olmak zorunda,  karmaşadan kurtulmanın tek yolu bu!!!

"Nisan.…... Bir şey bulabildin mi?"

Arkamı döndüğüm de içim de hissettiğim acı ile boşluğa düştüm. Yapayalnız bir ormanda tek başıma kalmış gibi. Son kez bağırdım ve koşmaya başladım. Nerdesin be güzelim? "Nisan.........!!!!!!!!!!"

Çıktığım taşın üzerinde etrafı seyrederken gördüğüm manzara ile şok oldum. Elimde ki feneri daha dikkatli o noktaya tuttum. Beyaz çuval, beyaz pikap?Ne bu şimdi? Nişan alıp anında tetiği çektim. Silah sesi ile acele etmeye başladılar. Tabi bir anda tüm beyin hücrelerim bana Nisan!!!!! Diye bağırmaya başladı. Taşın üzerinden atlayarak pikapa doğru koşmaya başladım. Tekrar Nişan alarak bir el daha ateş ettim.
Ben  doğrulduğum anda pikap hareket etti. Bana doğru koşarak gelen Volkan ve Alihan'a açıklama yapmadan koşmaya başladım. Pikap oldukça hızlı gidiyordu ama nafile içinde sevdiğim vardı. Nisanım içindeydi. Volkan'ın tekerleğe ateş etmesi ile içimden güzel bir küfür çekip bağırdım.

"Lann gerizekalı, Nisan içinde!"

Ama bu salak kedi olalı bir fare tutmuştu. Pikap yavaşlamaya başladı. Volkan omuzunda ki kalaşnikofu doğrultup yavaşlayan pikapı takipe başladı.

"Mert arka tekeri gitti birazdan durur. Nişan alın"

Bir yandan koşuyor, bir yandan ateş ediyor, bir yandan da konuşuyor du. Vay be müthiş bir yetenek. Araba bir anda durduğunda tüm saçmalıklarımı bir kenara bırakarak duran arabaya doğru yaklaştım. Biz yaklaşmadan Alihan öndeki iki kişiyi devirdi bile. Güvenlikten emin olduktan sonra pikapın kasasına çıkarak beyaz çuvala doğru yaklaştım.

Paça cebimden siyah bıçağımı çıkararak çuvaldan Nisan'ı kurtarmaya çalışıyordum. Ya da ben öyle sanıyordum. Elimdeki pıçağı biraz daha yaklaştırdığım anda Volkan kolumdan tuttu.

KADER CESURLARA GÜLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin