"Naber kirpi? Çok beklettimmi?"
"Ya Mert ! Yediğim salatada bile seni araıyorum ,senin gibi hıyarın eksikliğini çekiyorum nerede kaldın?"
"Lan kirpiden bozma korkuluk sen bana hıyar diyeceğine güneş gözlüklerini tak da güneşimden gözün kamaşmasın"
"Pardon Mert ne ışığından bahsediyorsun?"
"Ampul kirpi tamam mı!!!!""
"Edıson senin ampul olduğunu öğrense ampulu keşfettiği güne lanet ederdi"
"Kirpi!!..... Şu arabayı süricen mi polis mi çağırıyım?"
" polisi karıştırma bu işe"
"İyi sür o zaman"
Yavaşça elimi vitese götürerek gaza basdım. Sitenin çıkış kapısına doğru ilerledim ama bariyeri açan yoktu. Mert camı açmış dikiz aynasından saçını düzeltirken arabadan indim ve güvenlik kulübesine doğru ilerledim. Kapıyı açtığım da Yaşar horul horul uyuyordu. Telefonumu cebimden çıkarttım ve you tube 'ye köpek havlama sesleri yazdım. İlk çıkan videoya tıkladım ve telefonu Yaşar 'ın kulağına götürüp play tuşuna basdım.
Haw.......haw...........haw....haaaaawwwwwww
Bu köpekler sandığımdan da yırtıcı çıkmışlardı. Köpekler havlar havlamaz Yaşar ayağa kalktı ve koşmaya başladı. Dangoz öyle koşuyordu ki köpekler isteselerde ona yetişemezlerdi zaten. Telefonu kaptır kapatmaz Mert arabadan indiği gibi ,yanıma koştu.
"Kirpi bu Yaşar niye koştu!! Ne yapdın adamı mı ıssırdın yoksa"
"Issırmadım da havladım"
"Ne yapdın ne yapdın ????!!!!!"
Kulübenin içine girdim ve bariyer tuşuna basarak kulübeden çıkıp arbama bindim. Gaza daha fazla sarılıp bmwinimi uçurmaya karar verdim. Ana yola çıkdığımızda sabah olduğundan pek araba yoktu . bu yüzden gaza biraz daha asıldım.
" kirpi dikenlerini içeri sokduysan sana bi şey sorucam. "
"Ne var??"
"Bu Kuzey Irak operasyonuna sende mi katılıcan?"
"Evet ne oldu ki?"
"Nisan sen 2 yıl önce vuruldun.ondan sonrada göreve hiç çıkmasdın. Bu Kudret Albay'ın beynine tükiriyim"_
Eyvah!!!!!!! Mert bey "kirpi" demedi. Yani ciddi idi. Lojman kavşağında hiç araba yoktu bmwinimi durdurarak Mert 'e döndüm ve ellerini sıkıca tuttum "ama sen beni kurtardın hem ben tam vurulmuş sayılmasm kurşun sadece sıyırdı."
"Anlamıyorsün be kirpi sana bi şey olursa ben ne yaparım ?"
"Sabah sabah sevgi bombardımanına tutulmamın sebebi nedir Binbaşım?"
Mert kıkırdıyarak yüzüme basktı ve sağ yanağıma bir öpücük kondurdu.
"Tamam.......!!!!!!!!! Komutan hadi geldik"
"Biliyorum yüzbaşı kirpi görüyorum"
Ters ters Mert 'in yüzüne bakarak Nizamiyeye girdim. Nizamiyedeki Turgut'tu yeni gelen erlerden sorumlu uzman çavuş .
" günaydın turgut"
"Günaydın komutanım"
"Kahve içermisin göndereyim mi? "
"Olur valla komutanım"
Hızlıca gaza basıp pencereden elimi sallasdım. Özel kuvvertler taburu tüm taburların en sonunda idi . yani içeri girince bi 10 dakika daha araba ile gidiyorsun. Bmwinimi oasrk erttikden sonra kartlarımızı okutturup tabura girdik.Mert kolunu havaya kaldırarak tek hamlede beni kolunun asltına aldı ve saçlarımi öptü.
" öyle bakma be kirpi seni bi taşın altında yatarken gördüğümde asdımı sayıklıyodun"
Sırıtarak bedeninden ayrıldım ve yüzüne şaşkın şaşkın bakdım
" yok artık"
" yaaa böyle olursun işte o dikenlere fazla güvenme "
"Zevzeksin Mert zevzek!!!!"
Mert ile odalarımız yan yana idi bugün yeni teğmenler gelecekti. Büyüj ihtimalle de odamın yeri değişirdi. Odalara uğramadan direk taburun bahçesine çıktık. Mert hızlıca önüme geçerek merdivenlerden indi ve bağırarak beni asnons etti
" dıdıdıdıtdıdı kaqrşınızda yüzbaşı kirpi!!!!!!!!"
Adımı duyduklasrı an herkes ayağa kalkdı . ve alkışlamaya başladı .bir taburun içine bu kadar gereksiz bordolu konmamalıydı. Ulkaş hızlıca yanıma gelip elimi tuttu ve kendi etrefımde döndürdü.
"Yaban gülü yakıyoruz"
"Dikkat et de senin bi taraflarını yakmayayım Ulaş"
"Aaaaaa.... İltifat da edilmiyo bu kirpiye."
"Ya siz niye benle uğraşıyosunuz ?Dicle ile uğşınsanıza"
Oturduğu yerden pis pis sırıtan okan bana doğru yaklaştı
"Aman kirpi eğleniyoruz işte sok dikenlerini içine"
"Ulan!!!!!!! O dikenleri sana sokardım ama........"
"Oooooo yüzbaşı hayırdır kime ne sokuyosunuz?"
"Kudret albay'ım bu Gevende çetesi yine sardı bana "
"Şiiiiii karışmayın kızıma ospyeyle üstünüzden geçerse karışmam."
Kudret albay bizim babamız gibiydi ,tüm görevlere bizimle katılırdı. Bizim alayda böyle işte ,benim ile birlikde 3 kızvardı. Ben Dicle Zeynep. Aile gibiydik tabi benle uğraşmasalar daha iyi olur ama....... Kudret albay bir anda sesini ciddileştirdi ve çardakdaki 2 sandalyeyi çekip birini bana uzattı diğerine kendi oturdu.
"Evet!!! Sayın Bordolular . on dsakika sonra herkes toplantı odasında olsun,bu Kuzey Irak beklediğimizden de tehlikeli bir görev olacak."
Mert sinirlenmiş gibi suratıma bakarak Kudret Albay 'a döndü
"Albay'ım Nisan Yüzbaşı katılmak zorunda mı?"
"Neden sordun Binbaşı?"
"2 sene önce kendisi vurulmuşdu da"
"Sorun yok Mert hepsini daha sonra konuşucaz şimdi son 8dakikanızın tadını çıkartın"
Kudret Albay sandalyeden hızla kalkdı ve alaya girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER CESURLARA GÜLER
Roman pour AdolescentsKardeşliğin aşk ile birleşdiği ,nezih bir Bordo Bereli hikayesi. 29 yaşında olan Yüzbaşı Nisan Korel babasının şehit olmasından sonra kendine iki hedef belirler... Babası gibi yüzbaşı olmak Babası gibi şehit olmak. 1. hedefini gerçekleştirdi fakat...