Bu bölümde yalnızca Fuat Korel var biraz kısa, kusura kalmayın. İyi okumalar.
Sena Şanlı
Multi;Nisan'ın küçüklüğü
FUAT KOREL(NİSAN'IN BABASI)
*Hadi baba at şu topu!*
*Nisan'ım bak çok terledin hasta olacaksın.*
"Söyeldiğim söz ile anında bana küsmüştü miniğim, koşarak yanımdan uzaklaştı. Senin yanına geldiğini bildiğim için peşinden gitmedim. Yukarı çıkarak belki de kızıma aldığım son uçağı alarakj aşşağı indim. Hamakta sallanan iki küçük insana takılmıştı gözüm. Kim derdi ki bu ikisi büyüyecek asker olacak, birbirlerini bu denli sevecek. Ama oldu Mert, ben o an anlamıştım sen benim kızımın kadereiydin bu yüzden bırakıpta giderken gözüm arkada kalmadı.
"Sen Nisan'a bu hayatta verilmiş en büyük hediyesin Mert bunu unutma!."Karşımda ağlamaktan mavileri koyulaşmış küçük bir çocuk görüyorum şimdi. Ne bir binbaşı ne de bordo bereli biri. Sadece küçük bir çocuk.
"Ee... Bizi gördün, sonra ne oldu Fuat Amca?"
"Sonra ben Nisan'ın yanına gelince seni Nazan çağırdı ve yukarı çıktın. Elimde ki uçağı Nisan'a vermeden önce ona gideceğimi söylemem lazımdı. Her şeyi anlatmaya başladım ona "
*Bak miniğim ben kısa süreliğine görev gidiyorum. Ama geri dönücem ve o zaman seninle top oynuyucaz tamam mı?*
*yine şu gizli olanlardan mı babacım?*
"Soru sorarken o küşücük mavi gözlerini kocaman açmıştı. Çok tatlıydı, sarı saçları dağınıktı ama yine de prensesler gibiydi."
*evet aşkım o gizli olanından.*
"Sonra arkamdan uçağı çıkarttım. Gözlerini daha da açtı cadı."
*Ben bu uçağın içinde olucam bu uçak kırılmadan emin ol dönmüş olucam prensesim.*
*peki ya kırılırsa? O zaman beni bırakırmısın baba?"
"Bu soruyu beklemiyodum Mert, ellerini tutarak öptüm askeri araç gelmişti bu yüzden acele etmem gerekti."
*Kırılmaz o bitanem korkma sen!*
"Nisan'a sarıldıktan sonra karımla vedalaştım ve askeri araca binip uzaklaştım. Sonra ne oldu? Yıllar sonra kızım asker olmuş babasına silah doğrultuyor!"
"Sonra ne oldu biliyomusun Fuat Amca? Nisan arkandan koştu, nefesi tükenene kadar. İki ay sonra kahvaltı yapıyoduk balkonda; senin ve Nisan'ın yaptığı hamağın üzerindeydi uçak, rüzgar çıkınca da yere düştü ve kanadı kırıldı. Zaten sonrada senin haberin geldi. Tıpkı o uçak gibi Nisan'ında kanadı kırıldı. Ve o gün bir yemin etti. **babamı öldüren o adamları gün gelicek bende öldürücem** o yaşta bir çocuk bu sözü söylediyse kimsenin şüpesi olmazdı herkes bu kızın asker olacağını tahmin etmezmiydi?"
"Ederdi koçum..... Ama artık oyun bitti bundan emin ol! "
"Fuat Amca gitti diyorum Nisan uzaklaştı benden ve o itle gitti. Bulalım onları alalım Nisan'ı ve herşeyi anlatalım"
"Tamam Mert..... Henüz nereye gittiklerini tespit edemedik ama er yada geç bulcaz koçum sen sıkma canını "
Beğeni ve yorum lütfen:))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER CESURLARA GÜLER
Novela JuvenilKardeşliğin aşk ile birleşdiği ,nezih bir Bordo Bereli hikayesi. 29 yaşında olan Yüzbaşı Nisan Korel babasının şehit olmasından sonra kendine iki hedef belirler... Babası gibi yüzbaşı olmak Babası gibi şehit olmak. 1. hedefini gerçekleştirdi fakat...