13.BÖLÜM

447 37 5
                                    

MERT(BİNBAŞI)
1haftadır Nisan'ı görmüyordum. Askeriyedn izin aldım,1 hafta boyunca sadece onu düşündüm ne yapdığımı? Nisan hayatı boyunca bana bağlı bir kızdı onun her anında hep yanındaydım. Eğer o Kuzey Irak operasyonuna gider ise Binbaşılık rütbesine yükselicekdi, tabi ölmezse. Bu kız eğer binbaşı olursa yarbayda olurdu albayda. Onu çekemediğimden yada kıskandığımdan değil rütbesi yükselirse mecburen fazla göreve giderdi veyaşam riski artardı. Elimi cebime attım ve sigara kutusunu elime aldım"hıh bi bu eksikdi ne ar bittin kan sen!!!???"
Kapıdan hızla çıkdım ve markete sigara almaya gittim. Döndügümde asansörlerin ikiside doluydu. Merdivenlere yöneldim 2. Katı yani Nisan'ın katını hızlı geçmem gerekdi. Birinci basamağa basdım daha önümde 20 basamak vardı 2.basamak ;kaldı 19. Nisan 'ın kapısı yavaşca açıldı ona döndüm aman Allah'ım!!!! Resmen çökmüşdü, saçları açık ve dsağınıkdı. Kaşının tam üstünde beyaz bir bant vardı,banttan taşmış hafif kan pıhtısıda vardı. Siyah dar pantolonu ve üzerindeki beyaz ranbo atleti zayıflığını gözler önüneseriyordu. Geri dönüp gitmem gerekdi hızla arkamı döndüm ve tam çıkacakken 168 saatir sesini duymadığım o kızbenim adımı söyledi.
"Mert!!!!!"
Bakmazdım onun yüzüne olmazdı, onu bu hale ben getirmiş olamazdım değilmi? Hiç duymamış gibi yaparak tekrar merdfivenlerden çıkdım.
"Mert!!! Durrr"
(Bu sahneye uygun şarkı EROL EVGİN BİRDE BANA SOR dinleyin muhteşem bir şarkı )
Hızlıca ayakkabılarını giyip yanıma gelmesini bekledim. Bu saçmalıkdı benim gitmem lağzımdı. Hızla yanına gittim ve önünde durdum
"Ne?"
"Sakkalların.....???"
"Ne olmuş "
"Iıı...şey......ben...içeri gelsene!"
"Şakamısın sen ya?"
Nisan'ın yanında durdfukça ona zarar veriyordum veartık onun hayatında olabilirmiydim? En ufak bir fikrim yokdu.
"Zayıflamışsın"
"Evet biraz öyle oldu"
"Mert....içeri gel lütfen!!!"
"Hayır işim var ,hem sende yat uyu hastasın."
"Uyursam ölürüm!!!"
"Ne?????"
Ne diyodu bu kız? Yüzüneaval aval bakarken elimden tuttu ve beni içeri sokdu.
"Bir gece daha yanımda sen olmadan uyursam ölürüm Mert kirpinin ölme..."
Sözünü yarıda kesdim onu heketmiyordum.
"Sakın bir daha asla kirpu deme !!!!! Anladın mı!!!!!!!!"
"Ne ????"
"Nisan senin adın var ve ben Nisan Koreli öldürüyordum. Lanet olsunki ölüyodun sen kızım öl-üyo-dun. "
Hızla kapıyı çarptı ve beni oturma odasına çekdi napıyordu bu kız? Ben oturma odasında sap gibi kalmışken o içeri girdi bana bağırmasıyla kendime geldim.
"Mert buraya gel!!!"
Koşarak yanına gittim banyoda her yer kan içindeydi telaşla her yerine bakdım ama bir kesik yokdu peki neydi bu kan? !
"Bak!! İyice bak doktor,üzüntüden,sitesden,korkudan ağızından bir süre kan gelicek dedi. "
Elimden tuttu ve beni jakuzinin oray çekdi kapağı açıp eli ile kanları gösterdi.
"Bak bu ilk günün kanı suyu açmadan içerde biri var sandım ve çok korktum. Seni aradım ama açmadın."
Evet açmamışdım jakuzinin karşısındaki dolabı açtı ve diş fırçasını gösterdi
"Dişlerimin arasına kan doluyo ama böyle temizleniyo çözümüde buldum ,klozet ona akıtıyorum kanlarımı suyla öyle akıp gidiyo işte ."
Elimi alarak sol göğüsünün altına yani kalbine götürdü yıllardır görmediğim o yaşlar gözlerinden dökülmeye başladı.
"Ama bak kalbimdeki acı geçmiyo suylada geçmiyo ,arkadaşlarla da buram acı yo Mert anlıyomusun!!!!! Kalbim acıyo!!!!"
Hızlıca elimi göğüsünden çekdim tam gidecekdimki bir anda ağızının kenarları kan ile dolmaya başladı yüzüde bembeyaz olmuşdu hızlıca klozete eğildi ve tükürmeye başladı. O tükürüp kendini daha da zorladıkça kaşı daha fazla açılıyordu,kanaması bitiği anda onu kendime çekdim ve sarıldım ,saçlarını kokladım. Hastane kokusu sinmişdi üstüne ,kendime çevirdim.,alnından öpdüm ve tam gözlerinin içine bakdım
"Kirpim......."
"Sen yokken halimi görüyorsun beni bırakma komutan "
"Şşşş.... Tamam sen benimsin asla bırakmam seni şimdi yüzünü yıkıyıcaz ve bana çıkıcaz iyileşene kadar da sana ben bakıcam"
Önce yüzünü sildim ve elinden tutup banyodan çıkardım.en az dörtkişinin sığacağı full siyah şeffaf çarşaflı yatağın üstüne otuturrdum onu bir çanta alarak dolabının kapağını açtım ve içinden eşortman,t-shirt ve şort alarak dolabın kapağını kapttım.
"Hadi gel"
Elinden tutak odadsn çıkarttım onu evin kapısını kapttıkdan sonra tekrar elinden tuttum ve merdivenlerden çıkmaya başladık evimin kapısına geldik
"Sen kapının süsünü değiştirmişsin"
"Peki bunu bana kim almışdı??"
"Hı... 18 yaşına girdiğinde aldığım hediye bu"
"Evet canım hadi içeri gel üşiyeksin...."

KADER CESURLARA GÜLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin