"Ne?!!!"
"Lojman kavşağında hemen ambulans gönderiyorum. Acele etsen iyi olur."
"Tamam kapat"
Of...of...offf...!!!!! Bu kız neden her gün başına bir iş açıyo? . lajmandan çıkdığımda "180" ile giitiğimi fark ettim. Az ileride toplulukdan kazanın orada olduğunu anladım. Okan'ın Audisini kalabalığa doğru sürmey başladım. Arbadn iner inmez kalabalığı delerek polislere Binbaşı kartımı gösterdim ve olay yerinde kanlar içinde yatan kirpime baktım
"Nisan!!!!Nisan!!!!!!"
"Binbaşım ambulansın gelmesini bekliyoruz."
"Eee....nerede o zaman!!!!..."
"Iıııı.... Şey ....."
"Tamam lan kes..."
Cebimden telefonu çıkarttım. Zeynep'in numarsını ikinci defa tuşladım
"Nerede lan bu ambulans!!!!!!????"
"Çevre yolunda trafiğe takıldı"
"Lan koskoca şehirde buraya yakın bir ambulans yok mu?"
"Şehir dışındaki bir kışlaya en az yarım saatte gelir bir ambulans."
"Eeee... O zaman ara GATA'YI ne bekliyosun?"
"Oğlum bu kız tüm kışlanın önünde istifa etmedi mi? O artık asker değil ki!!!!"
"Lan saçmalama o şakasına şeyettiydi!!"
"Neşakası Mert kız resmen dilekcesini tabura soktu"
"Bunu kabul edeceğimi mi sandın?!!"
"Hadi be oradan!!!!! Şiiiii... Bak GATA ile irtibata geçtim en yakın ambulansları lojmanın içinde 2603 blokunda bir hasta indiriyo , yaklaşık olarak 2 dakikaya kavşakta olur. Nisan nasıl???"
"Ağzından kan gelmiş muhtemelen iç kanaması var o da bunu fark etmiş ki sırt üstü düşmüş"
"Mert git nabzını ölç eğer zayıfsa ambulansa bildir."
"Tamam....!!!!"
Telefonu kapatır kapatmaz Nisan'ın yanına gittim ve kolumdaki saat ile nabzını ölçmeyt başladım. Zayıfdı!!!!!!evet.... Hem de çok. Bir anda Nisan kafasını oynatmaya başladı. Cılız bir sesle ağzından bir kelime çıktı."BABA.......!!!!!!"
Ambulansın siren sesi ilekendime geldim. Görevli subaylar hızlıca Nisan'ı kaldırarak sedyeye yatırdılar.
"Mert Binbaşıydı değil mi?"
Bu kadın 2 sene önce de beni; böyle telaşlı görmüşdü. Şimdi de öyle görüyordu kesinlik le .
"Mert bey biniyor musunuz?"
"Hı???? Şey ta..mam..."
Okan'ın audisini kilitleyip ambulansabindim.
"Mert bey kaza nasıl oldu? "
"Polismisiniz siz??? İşinize bakın"
"Kazanın çarpma şiddetine göre tedavi uygulayıcaz bu yüzden önemli"
"Tamam lan atar yapma mobeselerden bakarsınız sonra"
Ambulans durduğunda bilmediğim bir sürü şey söylüyorlardı bu doktordan bozma astsubaylar. Sedyeyei anbulansdan indirdikleri gibi ameliyathaneye aldılar. On ,on beş dakika sonra Zeynep'in araması ile kendime geldim
"Mert.... Nisan nasıl?"
"Ameliyat da."
"Oray geliyoruz"
"İyi bunun için mi aradın?"
"Hayır tabiki de polisler arbanın içinde yarılanmış içki şişesi bulmuşlar ,kamyonun şöförüde hastane de ama onun durumu ağır. Nisan kırmızı ışıkda geçdiği için suçun büyüğü onun, bak eğer adam ölürse Nisan en az 4 yıl hapis yer tabi eğer yakınları şikayetci olursa."
"Ya Nisan ölürae??!!!!!!?"
"Ne???"
"Ya o it herif kirpimi öldürürse???!!!!!!"
"Nediyosun???suç Nisan daymış diyorum. "
"O it boşuna yaşamasın ben zaten onu öldürücem!!!!!!"
"Offf ya uğraşılmaz sizinle "ZEYNEP(İLETİŞİM İSTİHBARATINDAN SORUMLU YÜZBAŞI)
"BuyrunBurak bey sizi dinliyorum"
"Zeynep'in arabasında içki şişesi bulundu!!!"
"Ne??? İyide Nisan içmiyo ki???"
"Ha , bide silah var ruhsatlı mı değilmi bilemediğimiz için el koyduk"
"Burak bey o silahı hemen bırakın kazayı yapan kişi bordfo bereli bir yüzbaşı"
"Yani ruhsatlı mı?"
"Sizce??? Ya saçmalamayın o silahı hemen tabura gönderin."
"Peki Zeynep hanım iyi çalışmalar"
"Size de....."
Hemen Mert'i ardım. O da delirmişdi admı öldürücem falan diyo salak ya
"Zeynep bizimkiler hasteneye gidiyo geliyomusun?"
"Yok Dicle Burak bey ile irtibattayım kamyon şöförünün durumu ağırmış."
"Ölürse??????"
"Bide Nisan alkol almış"
"Tııı... Saçmalama Nisan alkol almaz"
"Şişe arabada bulunmuş. Eğer şöför ölürse bife ailesi şikayetci olursa hem askerliğini yakar hem de 20-25 yıl yatar."
"Ya Zeynep anlamıyorum bu kız neden bu kadar sinirlenip istifa etti sonra da alkol aldı???"
"Valla be debilmiyorum Dicle hııı şu seni takip ettiğine şüpelendiğin adsam ne oldu?"
"Yok bişey ama şu olaylar yatışsın Mert 'e söyliyicem"
"Tamam...."
"Hanımlar...... Hanımlar... Nisan orad can çekişsin siz çene çalın"
"Tolga saçmalamayı kes de yürü hadibinibüs hazır mı??"
"He komutan he....."
"Sus lan zevzek "
Dicle' nin peşinde onu takip eden bir adam vardı sanırım oda tam olarak söyleyemiyordu amabu iş ciddiye binmeden üstlerimize söylememiz gerkdi bunu ikimizde çok iyi biliyorduk ve bu yüzden bu olaylar durulunca Mert'e söyleycektik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER CESURLARA GÜLER
Teen FictionKardeşliğin aşk ile birleşdiği ,nezih bir Bordo Bereli hikayesi. 29 yaşında olan Yüzbaşı Nisan Korel babasının şehit olmasından sonra kendine iki hedef belirler... Babası gibi yüzbaşı olmak Babası gibi şehit olmak. 1. hedefini gerçekleştirdi fakat...