Merhaba bebek canlarım, umarım beğenirsiniz:) önce başrollerimize göz atalım.
Hwang Hyunjin, 25 yaşında. Oldukça sert, kendini beğenmiş ve egosu tavan bir adam. Uzun yıllardır yurt dışında yaşıyor ve babasının sağlık durumları yüzünden Seul'deki işleri devralmak için geri dönüyor. (Biliyorum bu özelliklerdeki Hyunjin'e bayılıyorsunuz. Bu arada Hyunjin'in bu resim şaka mı!!)
Lee Felix, ailesi ile birlikte neredeyse bebekliğinden beri Hwang Malikanesinde yaşıyor fakat sadece evde çalışan bir hizmetçi olarak. 20 yaşında, okulu sevmediği için liseden sonra okumadı. Bir kaç yerde amatör bir şekilde modellik yapıyor ve yakışıklılığının farkında olarak bedeniniyle para kazanmayı seviyor.
Han jisung, Felix'in kardeşi aralarında sadece bir yaş var. Birbirlerinden hiç hoşlanmıyorlar hatta düşman gibiler. 19 yaşında, dans etmeyi seviyor ve bir barda şarkı söylüyor.
Lee Minho, Hyunjin'in özel asistanı fazla şerefsiz. Temas bağımlısı ve dokunmayı en çok sevdiği kişi ise bundan hiç hoşlanmayan patronu Hyunjin.
Chan, Hyunjin'in kuzeni aileden bağımsız kendi barını işletiyor. Felix'le aralarında bir süredir devam eden sex ilişkisi var.
Seungmin, Chan'ın işlettiği barda barmen. Ona bulaşmak istemezsiniz...
🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣
Drama yazmaktan bıktım. Ben aksiyonlu ve kimin kime girdiği belli olmayan olay bitmeyen azgınlığın tavan olduğu kurgulardan hoşlanıyorum. Bölümler hemen gelmeyecek, ne zaman atarım bilmiyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni kucağına alsana||Hyunlix
FanfictionYaşadığı hayattan kurtulmanın tek yolu çalıştığı evin Küçük bey'ini yoldan çıkartıp kalbine girmekti ve bunun farkında olan Felix hırslarının kurbanı olup tüm kozlarını oynayacaktı..