bölüm|8

328 45 7
                                    

İçine kayan sertlikle çığlık atmamak için dişlerini sıkarken, göğsünün dayandığı buz gibi duvar irkilmesine sebep oluyordu. Adamın bitmek bilmeyen fantazileri yüzünden bu seferde ayakta sevişiyor, omuzlarına ve boynuna bırakılan sert öpücükler yüzünden acı çekiyordu Felix. İstediği tek şey ise azıcık bile zevk almadığı bu saçmalığın biran önce bitmesiydi.

Aslında gelmeyecekti, kendini durdurmak için büyük bir savaş vermişti fakat adamın teklif ettiği parayı hayatı boyunca görmediği ve göremeyeceği için son kez yine kabul etmiş soluğu otelde almıştı.

"Imh! Ah~"

"İşte böyle, daha çok inle bebeğim"

Zevk almadan yaşadığı birliktelik yüzünden acı çekerken daha fazla dayanamayarak ağlamaya başladı Felix, aynı zamanda kendini sonuna kadar itip rahatlayan adamla yine acı bir inleme bırakmıştı.

"Sen harika bir şeysin, biraz dinlen sonra devam ederiz"

Hyunjin çocuğun içinden çıkıp banyoya adımlarken Felix yorgun bedenini yatağa bırakıp gözlerini kapattı, Hyunjin'in ne zaman duracağını bilmiyordu ve daha ilk seferden dayanacak gücü kalmamıştı. Sessiz sessiz ağlamaya devam ederken odaya adımlayan adamla irkilerek bacaklarını kendine çekti, bir kez daha dokunmasını istemiyordu.

"Sakın uyuma, henüz bitmedi"

Dudaklarından sesli bir hıçkırık kaçtığında Hyunjin şaşkınlıkla yatağa yaklaşıp yanına oturdu. Elini saçlarına götürüp yavaşça dokunurken Felix ihtiyacı olan ilgi yüzünden nefret ettiği adama sığınmak istiyordu şu an.

"İyi misin, ağlıyor musun?"

Felix cevap veremezken halâ ağlamaya devam ediyordu.

"İnadı bırakıp benimle konuş, neyin var?"

Eşsiz sesi yüzünden tek kelimesinde tanıyacağını biliyordu Hyunjin'in, bu yüzden sessiz kaldı Felix.

"Al şu telefonu buna yaz en azından"

Hyunjin'in elindeki telefonu alıp parmaklarını kılavyede gezdirdikten sonra tekrar ona uzattı.

"Çok canım yanıyor ve yorgun hissediyorum, bir sefer daha yapamayacağım. Paranı geri vereceğim merak etme"

Felix'in yazdıklarını okuyup bakışlarını maskeyle kapalı olan yüze çevirdi Hyunjin, parmaklarını uzatıp kıpkırmızı olan dudaklarda gezdirdikten sonra yaklaşıp yumuşak bir öpücük bıraktı.

"Küveti dolduracağım"

Banyoya adımlayarak küveti doldurup geri döndü, doyumsuz hissetse de zarar vermek gibi düşüncesi yoktu elbette.

"Uyanık mısın, gel bakalım"

Kendini saniyeler içinde Hyunjin'in kucağında bulurken sessiz bir şekilde uslu bir çocuk gibi beklemeye başladı Felix, Hyunjin'e güvenmiyordu ama şu an hiç hali yoktu. Bir süre sonra onunla birlikte küvetin içindeydi, sırtı göğsüne dayanmış gözleri halâ kapalıydı.

"Bir sex işçisine göre fazla narinsin, alışkın olman gerekiyor"

Hyunjin'in sözleriyle derin bir nefes verip kalkmak için yeltendi Felix, ama Hyunjin'in elleri buna izin vermemişti. Kendini tekrar arkasındaki adama bıraktı.

"Konuşsan ve biraz sohbet etsek olmaz mı, eğer istiyorsan konuşman için de para ödeye bilirim"

Sessizlik onu da sıkmıştı ama sessiz kalmaktan başka çaresi yoktu, bu yüzden iyice rahat bir pozisyon alıp gözlerini tekrar kapattı.

Beni kucağına alsana||HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin