bölüm|6

432 53 8
                                    

Yüzündeki maskeyi son kez kontrol edip düzgün olduğundan emin olduktan sonra kapıyı tıklattı Felix, kapı saniyeler içinde açıldığında karşısındaki adamın şaşkın bakışlarına maruz kalsa da umursamayarak odaya adımladı.

"Maske neden?"

Hyunjin'in sorusuyla çantasından çıkarttığı kağıdı ona uzattı.

"Yüzümü açmam ve konuşmam"

Kağıtta yazanlarla kaşları çatılırken derin bir nefes verdi Hyunjin, şu an okadar azgındı ki bu çokta önemli değildi hatta maske fazlasıyla sexi görünüyordu.

"Başlayalım mı?" Dediğinde Felix bir adım geri giderek çantasından bir kalem ve kağıt çıkarttı.

"..... Dolar, önce ödemeyi alayım"

Hyunjin kağıtta yazan miktarla gözlerine inanamazken çocuğu baştan aşağı süzüp sırıttı.

"Götünü tapusuyla birlikte vereceksin herhalde"

Tabiki de bu miktar Hyunjin için hiç bir şeydi ama yine de şaşırmıştı. Maskeli çocuk umursamaz bir şekilde omuz silkip kapıya yöneldiğinde Hyunjin dudağını dişleyerek hemen kolunu tuttu.

"Dur! Üzerimde bu kadar nakit yok çek yazsam olur mu?"

Olumlu anlamda başını salladı Felix, Hyunjin çeki yazarken sırıtıyordu. Sonunda yazmayı bitirip karşısındaki çocuğa uzattığında Felix çeki alıyordu ki Hyunjin geri çekerek yüzüne yaklaştı.

"Umarım beni tatmin edebilirsin, aksi takdirde bu parayı senden geri alacağım"

Hyunjin'in sözleriyle sırıtırken elindeki çeki alıp çantasına attı Felix, sonra da bir şeyler yazdığı kağıdı ona uzattı.

"Umarım sende küçük sikinle beni tatmin edebilirsin, aksi takdirde eşsiz bedenimi boşuna yormuş olacağım"

Okuduğu şeyle tek kaşı havaya kalkarken küçük bir kahkaha attı Hyunjin.

"Aynen küçük, biraz sonra ağlarken de söyle bunu"

Hyunjin'in sözleriyle yutkunma ihtiyacı hissetse de derin bir nefes alarak odadaki banyoya geldi Felix, üstündeki kıyafetleri çıkartıp tamamen çıplak kaldıktan sonra aynada bedenini süzüp hiç bir şey giyme gereği duymadan odaya geri döndü. Hyunjin sadece üzerindeki tişörtü çıkartmış yatağın ucunda oturuyordu.

Yanına yaklaşan çıplak çocukla biraz afallasa da arsız bakışları saniyeler içinde tüm bedenini baştan aşağı süzmüştü, fazla güzeldi.

"Kucağıma otur" Dediğinde, Felix Hyunjin'in isteğine uyarak yaklaştı ve bacaklarını iki yana açıp kucağına oturdu, Hyunjin ellerini çocuğun pürüzsüz güzel bacaklarında gezdirip büyük elleriyle belini kavradı, beli fazlasıyla inceydi ve bu Hyunjin'in hoşuna gitmişti.

"Çok güzelsin, umarım bir kaç tur dayana bilirsin"

Felix gülümsediğinde Hyunjin elini çocuğun ensesine çıkartıp kendine çekerek dudaklarına yapıştı, çok bile sabretmişti tüm bedeni ateş almış gibiydi.

Dudaklarına açlıkla saldıran adamın öpüşüne karşılık vermeye çalışsa da yetişemiyordu Felix, adamın azgınlığının zirvede olduğunu hemen anlamıştı. Saniyeler içinde sırtı yatakla buluştuğunda dudaklarından sesli bir inleme kaçtı, Hyunjin ise dudaklarını hiç ayırmadan boynuna indirmiş sert bir şekilde öpmeye devam ediyordu.

Boynundaki sert öpücükler göğüslerine indiğinde hissettiği zevkle kısık inlemeler bırakıyor buna engel olamıyordu, bu kadar zevk alacağını düşünmemişti, sonuçta bu adamdan nefret ediyordu değil mi..

Beni kucağına alsana||HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin