bölüm|11

228 40 12
                                    

Gözlerini araladığında aklına gelen şeyle elini hemen yüzüne götürdü Felix, neyse ki maskesi yüzünde duruyordu. Derin bir bir nefes verip yan tarafına döndüğünde uyuyan adamla karşılaştı, masum görüntüsü karşısında istemsizce gülümsemişti.

"Bilmesem masum olduğunu düşüneceğim bay Hwang"

Bir süre daha izleyip yataktan kalkarak banyoya adımladı, gece yine duş almadan uyumuştu ve bedeninde pis hissetmesine sebep olan bir sürü iz vardı. Suyu açıp ısınmasını beklerken dün geceyi düşündü, önceki sevişmelerinden çok farklıydı. Yine tek seferde doymasa da fazlasıyla nazikti ve güzel hissettirmişti. Düşünceleriyle kasıklarında yoğun bir zevk dalgası hissederken bakışlarını aşağı indirdiğinde ereksiyon olan erkekliğiyle karşılaştı, onu istiyor olamazdı değil mi?

Suyun altına girip hızlıca bir duş aldıktan sonra maskesini takıp kurulanmadan odaya döndü. Bakışları yatakta sırt üstü şekilde uyuyan adamdaydı. Yavaş adımlarla yaklaşıp üstündeki örtüyü çekerek arsız bakışlarını çıplak teninde gezdirdi. Yer yer kendi izleri vardı, bu görüntü bile kasıklarını sızlatmaya yetmişti.

Yatağa çıkıp ıslak kalçalarını Hyunjin'in erkekliğinin üzerine bıraktığında uyuyan adam soğuk su damlalarının ürpertisiyle gözlerini araladı.

"Yongbok?"

"Seni istiyorum"

"Hayır seni daha fazla zorlamak istemiyorum, eğer daha fazla para için istiyorsan-"

"Para istemiyorum Hyunjin, sadece sevişmek istiyorum lütfen"

Çocuğun istek dolu sesiyle biraz şaşırsa da ellerini su damlalarının süzüldüğü ıslak beline yerleştirip kendine bastırdı Hyunjin. Karşısındaki görüntü karşısında çoktan sertleşmeye başlamıştı bile.

İlk defa onunla sevişmek istediğini hissettiği için ilk atağı o yaparak eğilip dudaklarını birleştirdi Felix, ilk kez öpüyor olmasa da bu dudaklar ilk defa bu kadar lezzetli geliyordu. Uzun bir öpüşmenin ardından önce boynuna sonra da göğsüne indi, Hyunjin üzerindeki çocuğun aceleci öpücüklerine izin veriyor Felix ise dişlerinin arasına aldığı küçük tepeciği tadını almak istercesine emiyordu. Bir süre sonra başını kaldırıp çekmecenin üzerinde duran kayganlaştırıcı jele uzandı. Kapağını açıp eline bolca dökerken Hyunjin halâ sessizce çocuğun yaptıklarını izliyordu.

Felix elindeki jeli Hyunjin'in erkekliğine sürüp kalçasına konumlayarak yavaşça içine almaya başladı, daha fazla dayanamıyordu.

"Imh!! ~"

Felix'in acı ve zevk dolu inlemesiyle Hyunjin de dişlerini sıkıp dar kalçaların verdiği zevkle inledi.

"Uff, acıyor~"

"Çok aceleci davranıyorsun"

"Çok istiyorum ne yapayım~"

"Hareket et"

Ellerini Hyunjin'in kaslı baldırlarına koyup destek alarak kalkıp oturmaya başladı Felix, dakikalarca zevkle inleyip sonrasında yine yorgun düşen kendi olmuştu..
.

Gözlerini tekrar araladığında yatakta tek başınaydı Felix, çekmecenin üzerinde duran çeki gördüğünde Hyunjin'in gittiğini anlamıştı. Aklına gelen şeyle yataktan kalkıp çantasındaki telefonu çıkarttı, Hyunjin aramış olmalıydı ve bu sefer kesinlikle çok büyük tartışacaklardı çünkü neredeyse akşam olmuştu. Düşünceleri bunlardı fakat telefonun ekranında sadece Jisung'un yazdığı bir kaç küfürlü mesaj dışında bir şey yoktu. Derin bir nefes verip arkasındaki yatağa oturdu, halâ yüzünde duran maskeyi çekip çıkarttıktan sonra rahat bir nefes vermişti.

Beni kucağına alsana||HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin