bölüm|1

562 72 57
                                    

👉Toksik shipperler bu kitaptan lütfen uzak dursun çünkü bu kitapta kimin kimle olduğu belli değil. Hiç birinizi üzmek yada midenizi bulandırmak istemiyorum 👈

👉Çok fazla +18, lütfen sevmiyor ve kaldıramıyorsan okuma👈

👉kitaptaki herkes arsızlık konusunda birbiriyle yarışıyor👈

👉türkiş küfür barındırır🙃👈

👉eksik üyelerde zamanla eklenecektir, hiç birini ayırmıyorum hepsi bebekim👈

👉Bu sadece bir kurgudur ve gerçeklikle hiç bir alakası yoktur, bütün üyeleri çok seviyorum👈

👉saçmalıkları sorgulama, başlayalım heyyyOoooo👈
.
.
.
.
.
.

Hiç bir zaman değişmeyen iğrenti bakışlarıyla, sanki kendi kanından biri değilmiş gibi yerdeki cam kırıklarını toplayan çocuğu izlerken, ayağının dibindeki kırık bardak parçasına hızlı bir tekme attığında jisung elini tutarak ayağa kalktı, parmağı kanıyordu.

"Canın sikilmek istiyor anlıyorum fakat bunu sana ben veremem sevgili kardeşim. Kocaların senin için her zaman müsait öyle değil mi, şimdi siktir git"

Jigung öfkeyle konuşurken bir taraftan da tezgaha yönelip suyu açarak elini altına tuttu, canı yandığı için dudaklarından küçük bir inleme dökülmüştü.

"Çok mu acıdı?" Felix jisung'a yaklaşıp kulağına dalga geçer bir tonda fısıldadığında, içinden sabır dilenen çocuk arkasına dönerek abisini göğsünden hızlıca itti ve cam parçalarını toplamak için tekrar yere çömeldi.

"Nefret ediyorum senden, piç kurusu"

"Abinle düzgün konuş jisung, kardeşler her zaman abilerine muhtaçtırlar çünkü"

jisung eline aldığı son cam parçalarını da çöpe atarak yüzündeki bıkkın ifadeyle Felix'in yanına adımladı.

"Sen benim abim değilsin, sayın götveren"

"Ah işte bu çok acıttı, canım sikilmek istiyor ben gidiyorum"

"Nereye gittiğini sanıyorsun sen! Evde yapılacak bir sürü iş var. Annem ve babam hepsine yetişemiyorlar bende bitiremiyorum biraz yardım et"

Felix Kolunu tutan eli parmaklarının ucuyla tutup irinti bir şekilde iterken, jisung yumruklarını sıkıyordu.

"Ben sizin gibi değilim, kimsenin pisliğini temizleyemem. Yapacak daha zevkli işler biliyorum istersen sende benimle gelebilirsin"

Felix'in arsızca sunduğu teklifle daha da çok sinirlenirken sessiz kalıp işine döndü jisung, o da rahibe teressa değildi ama her önüne gelene de vermiyordu tabi. Felix ünlü bir orospu olma yolunda emin adımlarla ilerliyordu.

"Bende öyle düşünmüştüm, sana kolay gelsin" Diyerek mutfaktan çıktı ve odasına geldi Felix. İlk önce duş alıp temizlenmesi ve sonrasında çekici bir şekilde giyinmesi gerekiyordu, beğenilmek ve dikkat çekip arzulanmak Felix için vazgeçilmez bir zevkti.

Uzun süren bir hazırlanma sonrası aynanın karşısına geçip kendini süzerken, gördüğü görüntü karşısında alt dudağını dişlerinin arasına alıp sırıttı, fazla güzeldi ve güzelliği onun için paha biçilmez bir şeydi.

"Senden olur" Diyerek aynadaki görüntüsüne göz kırpıp kapıya yöneldi ve mutlu bir şekilde büyük malikaneden ayrılıp yürümeye başladı.

Beni kucağına alsana||HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin