"Jisung- siktir!"
"Lan!"
"Oha pozisyona gel, siz devam edin ben biraz izleyip gideceğim"
"Felix!"
"Neyse gidiyorum, çok iyi devam"
Odadan çıkıp kapıyı kapattıktan sonra sesli bir kahkaha attı Felix, gülmeye devam ederken tekrar odasına döndü ve yatağına uzandı. Saniyeler sonra da huzurlu bir uykuya dalmıştı.
.
Erkenden uyanıp güzel bir duş aldıktan sonra özenle hazırlandı Felix, bugün işine geri dönüyordu ve dün gece ki konuşmalarından sonra heyecanlıydı. Yakışıklı olduğundan emin olduktan sonra parfümünü de sıkıp odadan çıktı, kalbi yavaş yavaş hızlanmaya başlarken hızlı adımlarla Hyunjin'in yanına gelmişti.
Kahvaltısını yapan adam gördüğü çocukla hemen ayağa kalkıp yanına adımladı, Felix her zamanki gibi göz alıcı görünüyordu.
"Günaydın" Dedikten sonra yaklaşıp önce yanağına, sonra da boynuna uzun bir öpücük bıraktı "güzel kokuyorsun"
"Günaydın, çalışanlarına bu kadar yakın durmamalısın bu hiç hoş değil"
"Sevgili olduğumuzu sanıyordum"
"Henüz bir cevap verdiğimi hatırlamıyorum, bu yüzden mesafeni koru"
"Peki, sen nasıl istersen. Birlikte kahvaltı yapabiliriz ama değil mi?"
"Evet bu olabilir, çünkü çok açım"
Birlikte masaya oturdular, Felix'in her davranışı her sözü tatlı geliyordu Hyunjin'e.
"Beslenmene dikkat et"
"Bilemiyorum, nede olsa ben şişman bir çocuğum belim ve basenlerim çok kalın"
"Öyle olmadığını biliyorsun, sen her şeyinle harikasın"
Konuşan adama kısa bir bakış atıp cevap vermeden kahvaltısına odaklandı Felix, sonra da birlikte evden çıkıp şirkete geldiler.
"Otur, keyfine bak"
"Teşekkür ederim, bugün işin çok mu?"
"Evet, akşama kadar buradayım istersen eve dönüp akşam gelebilirsin"
"Gitmesem daha iyi buralarda takılacağım"
"Sen bilirsin"
Felix koltuğa otururken Hyunjin açılan kapıya dönüp kaşlarını çattı.
"Bay Hwang- oha yakışıklı şöför!"
"Bu kapı ne için var Jeongin, bir daha ki sefere kapıyı tıklatmazsan kovulursun"
Hyunjin kendi kendine konuşurken Jeongin Felix'e yaklaşıp yanına oturdu.
"Merhaba ben Jeongin" Diyerek elini uzattığında, Felix şirin şirin sırıtan çocuğun elini tutup "Felix" Dedi.
"Biliyor musun Felix, senin Bay Hwang'ın şoförü olduğunu öğrendiğimde çok şaşırdım"
"Neden?"
"Çünkü sen şoför olamayacak kadar yakışıklısın, çokk-"
"Jeongin!"
"Buyrun Bay Hwang?"
"Jeongin bana bak, ben buradayım!"
"Şey.. Eğer işin yoksa kahve içelim mi?"
"Onun işi yok ama senin var jeongin, hadi odana"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni kucağına alsana||Hyunlix
FanfictionYaşadığı hayattan kurtulmanın tek yolu çalıştığı evin Küçük bey'ini yoldan çıkartıp kalbine girmekti ve bunun farkında olan Felix hırslarının kurbanı olup tüm kozlarını oynayacaktı..