bölüm|13

298 40 25
                                    

Banyodan çıkan çıplak adama bakarken dudaklarını yaladı Felix, fazla sexy di ve Felix istemsizce onun tenine alışmıştı. Hyunjin altına bir eşofman geçirip üzerine bir şey giyme gereği duymadan Felix'in yanına oturdu ve poşetten aldığı birayı açarak dudaklarına götürdü, Felix halâ onu izlemekle meşguldü.

"Duş almak istersen" Hyunjin başıyla banyo kapısını gösterirken Felix hipnoz olmuş gibi adamın tadını bildiği dudaklarına bakıyordu. Hyunjin de bunun farkına vardığında bakışlarını Felix'in dudaklarına indirdi.

"Ne düşünüyorsun Felix?"

"Ben, şey-"

"Benimle sevişmek istiyorsun öyle değil mi, seni buraya bunun için getirdiğimi düşünüyorsun"

Felix sonunda bakışlarını Hyunjin'in gözlerine çıkarttığında dalga içeren kendini beğenmiş ifadeyle karşılaştı.

"Ne dediğini anlamıyorum"

"Özür dilerim Felix, sen benim tipim değilsin bu yüzden aklındaki arsız düşünceleri gerçekleştiremeyeceğim üzgünüm"

Hyunjin'in söyledikleriyle kendini tutamayarak sesli bir kahkaha attı Felix, aynen tipi değildi bu yüzden her seferinde nefessiz bırakana kadar içinden çıkmıyordu.

"Çok komiksin Hyunjin, neyse bende bir duş alayım sonra da yatar uyurum."

Ayağa kalkıp Hyunjin'e dönerek yüzündeki özgüvenli ifadeyle soyunmaya başladı Felix, bu gece bu yatağa Hyunjin'in sikini kaldırıp götünü dönerek yatmazsa içi rahat etmeyecekti.

Üzerindeki tişörtü çıkartıp yatağın üzerine attıktan sonra elini pantolonuna götürdüğünde Hyunjin gözlerini kırpmadan onu izliyordu. Felix pantalonunu çamaşırıyla birlikte tutup indirdikten sonra çıkartıp tişörtün yanına bırakırken Hyunjin istemsizce yutkundu. Bakışları Felix'in dudaklarından başlayıp ayaklarına kadar süzdükten sonra tekrar kasıklarına gelip sert olan erkekliğinde durdu.

"Neden sertsin?"

"Onunla ilgilenmemi istiyor bunu banyoda yapacağım" Diyerek arkasına döndü ve yavaş adımlarla banyoya yöneldi Felix, Hyunjin bu sefer beyaz küçük kalçaları süzmekle meşguldü. Eli istemsizce kasılkarına giderken Felix banyoya girip kapıyı kapattığında derin bir nefes verdi, onu istiyordu.

Felix suyu açıp altına girerken sesli bir kahkaha attı, Hyunjin'in şuan zor dayandığının farkındaydı ve bundan zevk alıyordu. Bakışları kendi sorununa kayarken şimdilik bunu boşverdi, bir süre sonra da duş alıp beline doladığı havluyla odaya geri döndü.

"Çıplak yatsam senin için sorun olur mu?"

"Neden çıplak yatıyorsun?"

"Çünkü çıplak yatmayı seviyorum Hyunjin, hoşuma gidiyor"

"İstediğin gibi yat" Dediğinde belindeki havluyu çıkartıp örtünün altına girdi Felix, Hyunjin öylece bakıp kalmıştı.

"Hyunjin sende yatsana, tek başıma üşüyorum ısıtamıyorum yatağı"

Elindeki birayı ağzına dikip boş şişeyi bıraktıktan sonra ayağa kalkıp üstündeki kıyafetleri çıkartarak örtünün altına girdi Hyunjin, ikisi de yatakta çıplaktı ve Hyunjin hiç iyi hissetmiyordu.

"Hyunjin, ben üşüyorum sarılır mısın?"

Kendini sınayan çocuğun oyununa ayak uydurarak ona doğru dönüp elini çıplak beline götürdü Hyunjin, bedenini iyice birleştirdiğinde göğsü sırtına kasıkları kalçasına dayanmıştı. Felix hissettiği şeyle gözlerini kocaman açıp yutkunurken Hyunjin'in çıplak oluşu ve teninin sıcaklığı dürtülerinin uyanması için yeterliydi.

Beni kucağına alsana||HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin