"Feli-"
"Bağırma jisung, kalktım işte. Şimdi hazırlanır çıkarım"
"Siktir!"
"Ne??"
"Kendi kendine uyanmışsın, nasıl oldu bu?"
"Halâ hasta hissediyorum, uyuyamadım hiç. Uyandım sayılmaz yani"
"Aslında bugün de ben götürecektim ama bara gideceğim sahnem var"
"Ne yapıyorsan yap, ben çıkıyorum"
jisung'un yüzüne bakma gereği bile duymadan odasından çıkıp arabanın yanına geldi Felix, bir kaç seferdir kardeşiyle yakınlaşıyor olsa da yine de sevmiyordu onu, yada alışmamak sevmemek için elinden geleni yapıyordu. Hyunjin halâ ortada yoktu arabaya yaslanarak beklemeye başladığı sırada evin bahçesine giren lüks arabayla gülümseyerek, arabadan inen adama doğru koştu ve boynuna sarıldı.
"Chan çok özledim seni, görüşemiyoruz ne zamandır"
"Unuttun beni"
"Şey, biraz öyle oldu sanırım özür dilerim"
"Sorun değil, boş musun ne yapıyorsun?"
"Sence boş olma şansım var mı, bak geliyor" Diyerek evden çıkan adamı gösterdi Felix, Hyunjin her zamanki yakışıklı görünüşüyle ve havalı adımlarıyla yaklaşıyordu.
"Şirkete bıraktıktan sonra bara gel, sana içki ısmarlarım"
"Olur, benimde sana anlatmak istediklerim var zaten. Barda görüşürüz" Dedikten sonra tekrar sarıldı Felix Chan'a, Chan arabasına binip giderken o da arabanın yanında bekleyen adamın yanına geldi ve kapısını açtı.
"Zahmet oldu, bir süre daha bekleyebilirdim" Hyunjin arabaya binerken laf soktuğunda Felix tepkisiz kalıp "kusura bakmayın" Diyerek direksiyona geçti ve arabayı çalıştırdı, bir süre sonra da her zamanki gibi şirkete gelmişlerdi.
"Burada mı bekleyeceksin?"
"Chan bekliyor onun yanına gideceğim, akşam almaya gelirim"
"Geç kalma" Dedikten sonra arabadan inip şirketten içeri adımladı Hyunjin, Felix uzaklaşan adamın arkasından gözlerini kapatıp derin bir nefes verdi, hiç bir şey olmamış gibi davranmak gerçekten garip hissettiriyordu.
Bir süre sonra ezbere bildiği şifreyi tuşlayıp Chan'ın evine adımladı Felix, aslında barda buluşacaklardı ama Chan arayıp evde olduğunu söyleyince eve gelmişti.
"Chan?"
"Buradayım"
Yatak odasına gelip üstünü değiştiren adama yaklaştı, eskiden Chan'dan hoşlanmıyor olsa da cinsel çekim hissediyordu şimdilerde o da yoktu. Aralarında yaşanan onca şey olmasa sığınabileceği bir abi den fazlası değildi şu an..
"Chan.."
"Ne bu halin kendine gel biraz"
"Neler olduğunu bilmiyorsun, anlattığımda bana hak vereceksin"
"Benimde sana anlatacaklarım var, içecek bir şeyler aldım salona geçelim"
Birlikte salona geçip henüz saatin fazlasıyla erken olmasına aldırmadan içmeye başladılar.
"Anlat bakalım neler oluyor"
"Senin dedidiğini yapıp ona hislerimden bahsettim, bana ne dedi biliyor musun?"
"Bende senden hoşlanıyordum?"
"Yarrak! Seninle sevgili olmayı bırak altıma girmeye bile layık değilsin dedi"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni kucağına alsana||Hyunlix
FanfictionYaşadığı hayattan kurtulmanın tek yolu çalıştığı evin Küçük bey'ini yoldan çıkartıp kalbine girmekti ve bunun farkında olan Felix hırslarının kurbanı olup tüm kozlarını oynayacaktı..