"İçimden geçti orospu çocuğu! Bu kadar yoklukta olduğunu bilseydim daha fazla isterdim, dinlene dinlene sikmek nedir gerizekalı adam!"
Halâ oteldeydi Felix, saat sabah'ın beşi olmuş zorla kurtulmuştu Hyunjin'in ellerinden, şimdi ise banyoda temizlenmeye çalışıyordu. Prezervatif bile kullanmayan adam yüzünden içi onun iğrenç sıvısıyla doluydu.
Temizlenmeye devam ederken kabinin kapısı birden açıldığında irkilerek geriye adımladı, neyseki maskesini bir saniye bile çıkartmamıştı. Çıplak şekilde üzerine adımlayan adamla kaşları çatılırken elini kaldırıp durması için işaret yaptı ama Hyunjin pekte dinleyecek gibi değildi. İyice yaklaşıp çocuğun beline sarılarak kendine çekti.
"Eğer... Bu maskeyi çıkartıp benimle bir kez daha sevişirsen dün gece ödediğim paranın iki katını tek sefer için öderim sana"
Duyduğu şeyle içinden lanet ederken böyle bir şeyi yapamayacağı için başını iki yana salladı Felix, eğer yapabiliyor olsaydı götündeki sızıyı hiçten sayıp hemen kabul ederdi ama bu adam onun kim olduğunu öğrenirse başına hiç iyi şeyler gelmezdi.
"Dört katı" Dediğinde yutkundu Felix, resmen bu kadar parayla güzel bir araba bile ala bilirdi. Şu an içi yanıyor olsa da mümkün olmadığı için arkasına dönüp yıkanmaya başladı, Hyunjin ise iliklerine kadar zevki yaşatan kalçaları süzmekle meşguldü erkekliği yine sertleşirken suyun altındaki adama yaklaştı ve belini sertçe tutup kendine çekerek erkekliğini içine itti zaten genişti hiç zorlanmamıştı. O zorlanmasa da Felix hissettiği acıyla sesli bir inleme bırakırken sıkı sıkı sarılan adamın tutuşundan kurtulamadığı için yorgun bedenini ona yaslayıp sadece bitmesi için beklemeye başladı. Saniyeler sonra kasıklarına hücüm eden zevkle o da sayamadığı kez boşalmasına rağmen bir kez daha boşalmıştı.
"Al" Diyerek elindeki parayı Felix'e uzattı Hyunjin, Felix anlamaz gözlerle baktığında "az önceki zevk dolu banyo-"
Cümlesini bitirmesine izin vermeden Hyunjin'in elindeki parayı sinirle alıp cebine soktu, az bile veriyordu içinden geçmişti resmen. Çantasını da alıp kapıya yöneldiği sırada Hyunjin kolunu tuttuğunda adımlarını durdurup ona döndü.
"Umarım küçük sikimle seni tatmin etmeyi başara bilmişimdir" Dediğinde artık kendine engel olamayarak dizini sert bir şekilde Hyunjin'in kasıklarına geçirdi Felix, dalga geçiyordu piç kurusu. Hyunjin iki büklüm olurken otelden ayrılıp bir taksiye binerek Chan'ın evine gelmişti.
Şifreyi girip eve adımladığında Chan'ın mutfakta kahvaltı yaptığını gördü, selam bile vermeden Chan'ın odasına gelip bedenini yatağa bırakarak gözlerini kapattığında Chan da odaya adımlamıştı.
"Felix?"
"Çok yorgunum biri beni sorarsa görmediğini söyle akşama kadar uyuyacağım"
"Tamam da bu halin ne, nerede sabahladın?"
"Uyuyacağım dedim Chan!"
"Tamam bende çıkıyordum zaten"
Chan odadan çıktığında Felix yerine iyice yerleşerek kendini uykuya bıraktı, yorgunluktan ölecek gibiydi.
Saatler sonra saat 21.00
Gözlerini aralamış dakikalardır boşluğu izliyordu Felix, kalkacaktı ama bedeni o kadar yorgundu ki hareket edecek hali bile yoktu. Orospu çocuğu yılların azgınlığını üzerinde atmıştı resmen. Sızlanmaya devam ederken odanın kapısı açıldığında gördüğü yüzle gülümseyip ellerini uzattı.
"Yeni mi geliyorsun?"
"Evet, sende yeni uyanıyorsun sanırım?"
"Hım hım, buraya gel ve beni sev ilgiye ihtiyacım var"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni kucağına alsana||Hyunlix
FanficYaşadığı hayattan kurtulmanın tek yolu çalıştığı evin Küçük bey'ini yoldan çıkartıp kalbine girmekti ve bunun farkında olan Felix hırslarının kurbanı olup tüm kozlarını oynayacaktı..