"Bu kaçıncı?"
"Bana açık açık sex teklif etti ne yapsaydım!"
Seungmin ilk defa Chan'dan çekiniyor karşısında hem utanıyor hemde küçülüyordu, çünkü düne kadar sadece patronu olan adam son bir aydır sevgilisiydi.
"Tamam da, burnunu kırmışsın parmaklarını kırmak nedir, adama seni şikayet etmesin diye tonla para ödedim, parayı bırak saatlerce yalvardım"
"Tamam Chan, bir dahaki sefere reddetmem gider yatarım adamın altına böylelikle ne parandan ne de zamanından olmazsın!"
Chan sinirlenen çocuğa yaklaşıp beline sarılarak kendine çekti, zarif bedenine ek Chan'ın ellerinde kaybolan incecik beli vardı Seungmin'in Chan şimdiden hastası olmuştu henüz çıplak göremese bile.
"Sakın bir daha böyle şeyler söyleme, ne demek altına yatmak. Altına yatacağın bir kişi varsa o da sadece benim, kimmiş?"
Chan'in sözleriyle yutkundu Seungmin, herkese diken olan çocuk Chan'in ellerinde bebek gibi hissediyor ne söyleyeceğini bilemiyordu.
"Sensin" Dediğinde Chan elini çocuğun ysnağına yerleştirip yüzüne yaklaşarak dudaklarına küçük bir öpücük bıraktı ve sarıldı. İkisinin yakınlığı bundan ibaretti ve Chan ilk defa birine cinsellikle değil kalbiyle bakıyordu.
.
"Sen ciddi misin?"
"Anlattığım her şey doğru Minho, o hayatımda gördüğüm en güzel oyuncu"
"En başından beri seninle yatan o'ydu demek, şaşırdım hiç düşünmemiştim"
"Bende inanmakta zorluk çektim ama gerçek"
"Eee, iyi işte. Daha ne istiyorsun, çocuk seni seviyormuş sende ondan hoşlanmıyor muydun?"
"Ben Yongbok'tan hoşlanıyordum"
"İkisi aynı kişi, bence ona bir şans ver. Çok fazla bekleyecek birine benzemiyor benden söylemesi. Bulur bir kaç güne yeni birini, belki de çoktan bulmuştur"
"Bulduğu falan yok!"
"Ne diye sinirleniyorsun, çocuğa yapmadığını bırakmamışsın. Onun yerinde olsaydım yüzüne bile bakmazdım"
"Benimle birlikte olurken, aynı zamanda Chan'la da birlikteydi ama-"
"Sorun Chan mı, dün gördüm sevgilisiyle bir yerde oturuyorlardı"
"Sevgilisi mi?"
"Evet, bir aydır birliktelermiş yani Felix'le aralarında hiç bir şey kalmamış"
"Yinede oldu değil mi, kabul edemem!"
"Sende onunla birlikte olurken benim sikimi yalıyordun hatırlatırım Hyunjin, aynı şey"
"Hatırlatma piç! Ne olduysa senin yüzünden oldu, git gözümün önünden"
"Gidiyorum zaten, bebeğimi rahatsız etmem gerekiyor biraz. Sonra görüşürüz, kaçırma sen o çocuğu bak bulur birini göt gibi kalırsın ortada"
"Minho!"
Minho kahkaha atarak odadan çıkarken Hyunjin arkasına yaslanıp elindeki kalemi çevirmeye başladı, ikisinin aynı kişi olduğunu biliyordu ama iki aynı kişiliğe beslediği hisler farklıydı. Yongbok'u seviyordu ona dokunmak onunla olmak her zaman olduğu gibi heyecanlandırıyordu fakat Felix, Felix'e karşı hissettikleri hiç iyi değildi. Çocuk tam bir yan kesiciydi, sırf para için inanılmaz bir oyun kurup birilerinin altına yatabilecek kadar ucuz. Derin düşüncelerinin arasında kapısı tıklatıldığında "gel" Diyerek kapıya döndü Hyunjin, gelen Felix'ti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni kucağına alsana||Hyunlix
FanfictionYaşadığı hayattan kurtulmanın tek yolu çalıştığı evin Küçük bey'ini yoldan çıkartıp kalbine girmekti ve bunun farkında olan Felix hırslarının kurbanı olup tüm kozlarını oynayacaktı..