bölüm|18

275 45 31
                                    


Dünkü bölümü okuyun kızlar atlamayın.
.
.
.
.
.
Sımsıkı kapattığı gözlerini yavaşça aralayıp bir kaç santim uzağındaki gözlere baktı Felix, kalbi okadar hızlı atıyordu ki Hyunjin sonunda yapacağını yapmış maskesini çıkartmıştı.

"Bakın burada kim varmış, sevgili şoförüm Lee Felix, yoksa oro*pum mu demeliyim?"

"Ellerimi aç.."

"Önce konuşmaya ne dersin?"

"Konuşmak istemiyorum lütfen beni rahat bırak, çıkart şunları!"

Felix utançtan ağlamaya başlarken Hyunjin elini çocuğun yanağına götürüp göz yaşlarını nazikçe sildi. Felix başını yan tarafına çevirip elinden kurtulmak istese de Hyunjin ısrarla çenesini tutup yüzüne bakmasını sağlamıştı.

"Hyunjin... Sana yalvarıyorum ellerimi aç, söz veriyorum gitmeyeceğim"

Çıplak bedeni ve açığa çıkan yüzüyle zor anlar yaşayan Felix, Hyunjin'in gözlerine bakarak konuşsa da Hyunjin pek oralı değildi. Yataktan kalkıp az önce bıraktığı bardağı eline geri alarak yudumlamaya başladı. Bakışları savunmasız bir şekilde sessizce ağlayan çocuğun üzerindeydi.

"Her şeyi en başından anlatacaksın, aksi takdirde günlerce burada kalabiliriz"

"Anlatacak bir şey yok, her şey göründüğü gibi işte. En başından beri yattığın kişi bendim"

"Chan'la sevgiliydin?"

"Onunla sevgili falan değilim, sadece sex ilişkimiz vardı hiç bir zaman sevgili olmadık"

"Nereden öğrendin nasıl başladı hepsini anlat!"

"Minho benden yardım istedi, senin yatmak için birini aradığını söyledi. Bende-"

"Sende sırf para kopartabilmek için kendini ortaya koydun, Minho biliyor muydu?"

"Hayır bilmiyor, hiç bir şeyden haberi yok"

"Neden yaptın, bu kadarı fazla değil miydi?"

"Üstüme bir şey ört lütfen"

Felix halâ çıplakkığından utanıyorken Hyunjin yatağın üzerindeki örtüyü Felix'in üzerine fırlattı, yüzündeki sert ifade savunmasız bir şekilde yatmak zorunda kalan çocuğu korkutuyordu.

"Konuş, amacın neydi?"

"Para, başlarda sadece paraydı"

"Sonra?"

"Sonra... Sonra sana aşık oldum.."

"Bu da oynadığın oyunun bir parçası mı, beni kendine aşık edip daha fazla para kopartmak?"

"Hayır, yemin ederim değil. İstersen bugüne kadar verdiğin bütün paraları geri al hepsi hesabımda duruyor hiç dokunmadım. Ben seni seviyorum Hyunjin"

"Ama ben seni sevmiyorum Felix, nasıl olacak?"

"Benden hoşlandığını söylemiştin"

"Hoşlandığım kişi Yongbok'tu sen değildin"

"Yongbok benim, çıkart artık şu lanet kelepçeleri!!"

"Henüz sevişmedik, gece bitene kadar böyle kalacaksın"

"Sevişmek istemiyorum!"

"Buna ben karar vereceğim Felix, biliyor musun o gece sen uyurken maskeni çıkarttığımda çok şaşırdım. Yani o maskenin altından babam bile çıkabilirdi ama seni beklemiyordum"

"Bende senin gibi pislik bir adama aşık olacağımı düşünmemiştim hiç, demekki her şey olabiliyormuş bu hayatta!"

Derin bir nefes alıp hızlıca ellerini çekiştirdi Felix, dakikalardır aynı şekilde bileklerini zorladığı için canı yanmış sesli bir inleme dökülmüştü dudaklarından. Hyunjin çocuğun kızaran ve acı veren bileklerini farketse de umursamaz bir şekilde içkisini yudumlamaya devam ediyordu.

Beni kucağına alsana||HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin