Son buluşmalarının üzerinden neredeyse iki hafta geçmişti, Hyunjin Felix'e yani birlikte olduğu ve adını Yongbok olarak bildiği sex işçisine defalarca kez ulaşmak istese de bunu başaramamıştı. Minho ise Hyunjin yüzünden kafayı yemek üzereydi, Felix'e yüz kere söylese de aldığı "istemiyor" Cevabını Hyunjin'e götürüp onun sinir ataklarıyla uğraşmaktan yorulmuştu.
"Minho??"
"jisung günaydın, erkencisin?"
"Annem uyandırdı yapacak bir sürü iş varmış, isteyerek kalkmıyorum yani"
"Peki, neyse gitmem gerekiyor sonra görüşürüz"
"Nereye gidiyorsun?"
"Felix odasında sanırım onunla bir şey konuşmam gerekiyor"
"Hm, peki"
Minho arkasına dönüp ilerlerken jisung yüzünü asarak adamın gidişini izledi. Herkes sadece Felix'in etrafında dönüyordu ve bu durum sinirlerini fazlasıyla zorlamaya başlamıştı. Minho'nun her gün Felix'in odasına neden gittiğini az çok tahmin ederken sıkıntılı bir nefes eşliğinde mutfağa doğru ilerlemeye başladı, yine yanlış kişiden hoşlanıyordu.
"Çık odamdan uyuyacağım, istemiyor diyorum ya!"
"Hyunjin sinir küpü gibi dolaşıyor Felix, ikna et şu adamı. Sanki başka biri kalmamış gibi mutlaka o olacak diyor"
"Neden acaba, sikik herif gidip başkasını bulsun"
"Felix-"
"Minho~ yanıma gelsene birlikte uyuyalım. Belki benimle biraz takılırsan istediğin şeyi yapabilirim"
Felix yine tüm arsızlığını kullanırken üzerindeki ince örtüyü açıp çıplak bedenini önündeki adama tüm utanmazlığıyla sergiledi, üzerinde sadece fazlasıyla kısa bir şort vardı ve tüm ayrıntıları gözler önündeydi. Önündeki çıplak çocuğu bir süre izledikten sonra yatağa yaklaştı Minho, dizini yatağa koyup istek dolu gözlerle bakan çocuğun üzerine eğildi.
"Bunu benim için yapacaksın değil mi Felix, o adamı bu gece için ayarla"
"Peki sen benim için ne yapacaksın~?"
"Seninle sevişemem çünkü hoşlandığım biri var, ama sana güzel bir hediye alabilirim"
"Aptal kardeşimle birlikte olmak istediğine emin misin?"
"Nereden anladın?"
"Öyle bir bakıyorsun ki, herkes anlar"
"Öyle, şimdi söyle bakalım. İkna edecek misin şu adamı?"
Felix üzerindeki adamı iterek yataktan kalktı ve üstünü giyinmeye başladı, uzun zaman olmuştu bu yüzden bu akşam buluşmasında bir sorun göremiyordu.
"Arayıp konuşurum, ama bu sefer daha çok isteyecek benden söylemesi"
"Para önemli değil, ne kadar istiyorsa verecek"
"Tamam olmuş bil"
"Oh be rahatladım, gideyimde şu aptala haber vereyim"
"Aynen, bu arada hediyeyi unuttum sanma. Güzel bir bileklik istiyorum"
"Tamamdır ben gidiyorum"
Felix'in yanından ayrılarak Hyunjin'in odasına geldi Minho, Hyunjin yüzündeki sinirli olduğunu belirten ifadeyle üstünü giyiniyordu. Yanına yaklaşıp ellerini çıplak beline götürerek arkasından sarıldı, Hyunjin'e olan dokunuşlardan cinsel anlamda etkilenmiyordu Minho sadece alışkanlık gibi birşeydi kendide bilmiyordu ne olduğunu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni kucağına alsana||Hyunlix
FanfictionYaşadığı hayattan kurtulmanın tek yolu çalıştığı evin Küçük bey'ini yoldan çıkartıp kalbine girmekti ve bunun farkında olan Felix hırslarının kurbanı olup tüm kozlarını oynayacaktı..