Aynanın karşısına geçmiş çıplak bedeninin her ayrıntısında göz gezdiriyor günlerdir aç durduğu için içine çöken midesine gülümseyerek bakıyordu Felix, aslında Hyunjin'in sözlerini unutabilse ne kadar sağlıksız göründüğünün farkına varacaktı ama şimdilik istediği tek şey zayıf ve güzel bir görüntüye kavuşmaktı.
Bir süre daha ayna karşısında kaldıktan sonra üstünü giyinip alt kata indi, Hyunjin henüz kahvaltı masasındaydı. Yanına yaklaşıp "günaydın efendim" dediğinde, Hyunjin bakışlarını gülümseyerek bakan çocuğa çevirip baştan aşağı süzdükten sonra kaşlarını çattı.
"Masaya oturup kahvaltı yap"
"Teşekkür ederim aç değilim"
"Aç olup olmadığını sormadım Felix, otur şuraya!"
Felix bir kaç adım atarak sandalyeyi çekip oturdu, açtı ama içinden bir şey yemek gelmiyordu. Öyle kapatmıştı ki kendini, burnuna dolan yemek kokusu her an kusacakmış gibi hissetmesine sebep oluyordu.
"Ye, ne bakıyorsun?"
Yutkunarak başını iki yana salladı Felix, istemiyordu.
"Sen bilirsin!"
"Hyunjin?"
"Söyle?"
"Sence ben zayıflamış mıyım?"
Felix'in sözleriyle bakışları tekrar yüzüne döndü Hyunjin'in, Felix'in günler içinde ciddi şekilde kilo verdiğini elbette ki anlamıştı ve bunun tek sebebi kendisiydi.
"Fazla zayıfsın çok çirkin görünüyorsun"
"Ne, ama sen demiştin ki-"
"Sadece şakaydı, ciddiye alacak kadar aptal olduğunu düşünmemiştim. Şu haline bir bak, yüzün çökmüş"
Saniyeler içinde göz yaşları akmaya başlarken konuşmalara şahit olan jisung kardeşinin ağladığını gördüğünde hemen yanına geldi.
"Bu aptal yüzünden mi günlerdir aç duruyorsun yani? Neden seninle oynamasına izin veriyorsun!"
"Hiç iyi hissetmiyorum jisung, odama gitmeme yardım et"
"Tamam gel hadi"
Hyunjin'in çatık kaşları eşliğinde masadan uzaklaştı iki kardeş, Hyunjin ise işe gitmek için masadan kalkıp evden ayrıldı.
"Otur şuraya, gidip yiyecek bir şeyler getireceğim"
"jisung dur"
"Ne oldu?"
"Çirkin miyim, Hyunjin öyle söyledi"
Bıkkın bir nefes verdi jisung, Felix'in bu derece kör olabildiğine ve Hyunjin'in amacını bir türlü anlayamadığına inanamıyordu.
"Çirkin falan değilsin, biraz fazla zayıfladın sadece. Merak etme bir kaç güne toparlarsın. Ne diye o piçin sana zarar vermesine izin veriyorsun ki, başka adam mı kalmadı"
"Başkasını istemiyorum, Hyunjin'i seviyorum"
"Görünüşe göre o seni sevmiyor ama"
"Uykum var beni rahat bırak"
"Bir şeyler ye"
"İstemiyorum, çık"
"Ne halin varsa gör, gerizekalı!"
jisung odadan çıkıp kapıyı kapattığında yorgun bedenini uykuya bıraktı Felix, Hyunjin de aynı dakikalarda şirkete gelmişti.
"Bütün toplantıları iptal et, bugün hiç birşey yapasım yok"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni kucağına alsana||Hyunlix
FanfictionYaşadığı hayattan kurtulmanın tek yolu çalıştığı evin Küçük bey'ini yoldan çıkartıp kalbine girmekti ve bunun farkında olan Felix hırslarının kurbanı olup tüm kozlarını oynayacaktı..