Chapter 70
Ei Thet HmueApril 24, 2024Chapter. 70
ပန်းဟွာသည် ယင်းရှစ်၏ စကားကိုကြားသောအခါ ခေါင်းယမ်းလိုက်ပြီး "ဒါပေမယ့် အိမ်ရှေ့စံက သူမကို ချစ်တယ်မဟုတ်ဘူးလား"
ထိုအချိန်တွင် အိမ်ရှေ့စံမင်းသမီး ရာထူးအတွက် ကြင်ယာတော်လောင်း အများအပြားရှိသော်လည်း အိမ်ရှေ့စံက ရှစ်ရှစ်ကိုသာ ရွေးချယ်ရန် တောင်းဆိုခဲ့သည်။ သူမအပေါ်မှာ ခံစားချက်တစ်စုံတစ်ရာ မရှိရင် အိမ်ရှေ့စံက ဘာလို့ ဒီလောက်ထိ သူမကို တွယ်ကပ်နေမလဲ..
"တချို့စုံတွဲတွေက အစပိုင်းမှာ ရန်သူတွေဆိုပေမယ့် နောက်ပိုင်းမှာ ချစ်သူတွေဖြစ်လာတတ်တယ်၊တချို့စုံတွဲတွေက အစပိုင်းမှာ နက်နက်ရှိုင်းရှိုင်း ချစ်ကြပေမယ့် နောက်ပိုင်းမှာ တစ်ယောက်ကိုတစ်ယောက် မုန်းတီးသွားတတ်ကြတယ်"
ယင်းရှစ်သည် သမီးဖြစ်သူအား ဆုံးမလိုသည်ဖြစ်၍ ဆက်ပြောသည်။ "ဆက်ဆံရေး ဘယ်လောက်ပဲ ကောင်းနေပါစေ၊သမီးနဲ့ အဆင်မပြေရင် နောက်ဆုံးမှာ အဲ့ဒီဆက်ဆံရေးက ပျက်ဆီးသွားမှာပဲ...တော်တဲ့သူတွေကတေ့ နှလုံးသားထက် ဦးနှောက်ကို ဦးစားပေးကြတာလေ"
ပန်းဟွာ စဉ်းစားလိုက်ပြီး..."ဒါဆို အမေပြောတာက သမီးလက်ထပ်ပြိးရင် မြို့စားမင်းရုံရဲ့ နှလုံးသားကို ဆုပ်ကိုင်ထားရမယ်လို့ ဆိုလိုတာလား"
ယင်းရှစ်သည် ပန်းဟွာ၏ ခေါင်းကို ချစ်စဖွယ် ပုတ်လိုက်သည်။ "မိန်းမတစ်ယောက်အနေနဲ့ ကိုယ့်ကိုကိုယ် ပိုမြတ်နိုးတန်ဖိုးထားရမယ်လေ၊သူများကို မကြည့်ပါနဲ့"
ပန်းဟွိုက်ကလည်း ခေါင်းညိတ်ပြီး "ဟုတ်တယ်၊ သမီး အမေကို အဖေ ချစ်သလိုမျိုးလေ"
ထက်မြက်သော အမျိုးသားများသည် သူတို့ချစ်သော မိန်းမရှေ့တွင် အရှက်သိက္ခာတို့ကို ငဲ့ကွက်မနေသင့်ပေ။ ဒါက ကြောက်တာ မဟုတ်ဘူး၊ အချစ်ပဲမဟုတ်လား....
မိမိ၏ ချစ်သူနှင့် ချိုသာသောစကားများ ပြောဆိုရသည်ကို ဂရုမစိုက်ဘဲ၊ လူမမြင်ကွယ်ရာမှသာ ချစ်ကြောင်းထုတ်ပြတတ်သော ယောက်ျားများလည်း ရှိပေသည်။ ပန်းဟွိုက်ကတော့ ထိုအယူအဆကို လက်မခံချင်။ယောက်ျားကောင်းဆိုသည်မှာ ဆိတ်ကွယ်ရာမှာရော၊လူရှေ့သူရှေ့မှာပါ အမျိုးသမီးတစ်ယောက်ကို ပျော်ရွှင်အောင် မည်သို့ပြုလုပ်ရမည်ဆိုသည်ကို သိရန်လည်း လိုအပ်သည်။ ဒီလိုမှမဟုတ်ရင် လက်ထပ်တာ၊ ကလေးမွေးတာ၊ အိမ်ကိုထိန်းသိမ်း ပြုစုစောင့်ရှောက်တဲ့ တာဝန်တွေ ယူထားရတဲ့ အိမ်ထောင်ရှိအမျိုးသမီးတစ်ယောက်ရဲ့ အဓိပ္ပါယ်က ဘာလဲ။ အမျိုးသမီးတွေအတွက် ယောက်ျားယူတာဟာ အတူအိပ်ရရုံသက်သက်အတွက်လား၊ ခံစားခွင့်မရှိဘဲ လင်ယောက်ျားကိုသာ ပြုစုနေဖို့လား…
YOU ARE READING
ငါ့လိုအမျိုးသမီးမျိုး
General FictionA girl like me Description ကံကောင်းသည့် ခပ်အအဖခင်၊သူမကို အလိုလိုက်ကာ ကာကွယ်ပေးတတ်သော မိခင်နှင့် ကျောကျော့မော့မော့လေးနေပြီး အထက်တန်းဆန်သော မောင်ဖြစ်သူတို့သည် သူမအတွက် ခင်ပွန်းတစ်ယောက်ရှိစေချင်ကြသည်။ စေ့စပ်ကြောင်းလမ်းခြင်းကိစ္စအား သုံးကြိမ်တိုင်တိုင်...