Herkese yeni bir bölümle merhaba.
Kafama göre ilerlediğim bir bölüm oldu, artık olayları biraz daha hızlandırmayı düşünüyorum. Umarım bölümü beğenirsiniz.
İyi okumalar...
Elif'in Ağzından
"Tamam annecim uyarsa gelirim tabiki."
Annem; "Uydurmaya çalış Elifciğim, taşındın taşınalı yüzünü görmez olduk kızım."
"Tamam annecim ben seni arıycam tamam mı? Hadi kapatıyorum şimdi Burcu'nun da selamı var size. Öptüm, iyi geceler."
Annem; "Size de, hadi Allah rahatlık versin kızım."
Sonunda kapatmıştım telefonu. Eve girer girmez annem aramıştı, hemde görüntülü. Aklınca hem ne yaptığımı kontrol etmek için hem de taşındığımdan beri ziyaretlerine gitmediğimden dolayı beni azarlamak için aramıştı.
Burcu ile cafeden çıkıp önce alışveriş merkezine oradan da benim eve geçmiştik. Bu gece benimle beraber kalacaktı ve evime ilk gelişiydi. O yüzden hem konuşacak çok konumuz olduğundan hem de evime ilk gelişi şerefine kız gecesi yapmayı planlıyorduk.
"Eeee rakı gecesi yapmaya ne dersin?"
Burcu; "Olur derim"
"Saat erken önce aldığımız malzemelerle güzel bir sofra kuralım. Sonra da bir güzel yiyelim içelim konuşalım."
Burcu; "E hadi başlayalım."
Hemen üzerimize rahat bir şeyler geçirip işe koyulmuştuk. Ben aldığım balıkları fırına vermek için hazırlarken Burcu da internetten bulduğu birkaç meze tarifi deneyecekti.
Burcu; "Eeee nasıl gidiyor senin iş?" ortamdaki bu sessizlikten sıkılmış olsa gerek daha fazla dayanamamıştı.
"İyi ama baya yoğun bu ara."
Burcu; "Konuşabildin mi klinik şefi ile?"
"Klinik şefi mi?"
Burcu; "Evet, üniversiteye geri dönmek istediğin için konuşacaktın ya?"
"Aaaa evet o konuyu konuştum ben, hallettim yani. Pek fazla problem olmadı."
Burcu; "Nasıl oldu o iş?" şaşırmıştı. Çünkü klinikteki herkes çok yoğun olarak çalışıyordu ve bir de ben bu yoğunluğumun arasında yarım bıraktığım öğretim üyesi görevime geri dönmek istediğimi söylemiştim. Büyük ihtimalle kabul etmez diye düşünmüştük ama pek fazla zorluk çıkarmamıştı, tabii belli başlı şartlar sunmuştu.
"Yani şöyle oldu, ben zaten önceden de öğretim üyesi olduğumu söylemiştim. CV'mde de yazıyordu biliyorsun. Görevime geri dönmek istediğimi söylediğimde ilk başta tabi ki kabul etmedi ama yanlış bir anlaşılma olmuş. Sonra anlaştık ve kabul etti. Birkaç güne gelirim başvuru yapmak için"
Burcu; "Ya düzgün anlatsana şunu, nasıl yanlış anlaşılma olmuş? Neyi yanlış anlamış? Nasıl anlaşma yaptınız? Bütün detayları atlıyorsun." gözlerimi devirip ofladım.
"Benim işi bırakacağımı düşündüğü için kabul etmemiş. Ama sonrasında işimden memnun olduğumu ve bırakmayı düşünmediğimi söyledim. Derslerimle seanslarımı kendim ayarlıcam zaten bu konuda da bir sıkıntı yok. Sadece arada mesaiye kalabilirim belki, o konuda da gerekli ücreti vereceğini söyledi. Diğer psikiyatri ve psikolog arkadaşların programlarını sıkıştırmadan danışan yönlendirebileceğimi söyledi. Sadece ekstra olarak artık cumartesi günleri de çalışacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Efulim
Fanfic+ Gidiyorsun yani? -Gidiyorum... +Sorarlarsa, ne diyim? -Başaramadık dersin...