In de deuropening zie ik Alice staan. Ik kijk Brandon verbaasd aan. "Heb jij haar uitgenodigd?" Brandon kijkt even naar de grond en dan weer naar Alice. "Ja, hij heeft mij uitgenodigd. Lief eh" zegt Alice. "Brandon?" vraag ik. "Alice heeft gelijk; ik heb haar uitgenodigd. Ik dacht dat ik wel wat gezelschap kon gebruiken, aangezien jij naar Audrey gaat" Dit is zo niet de Brandon van gisteravond. "Ik ga naar Audrey en als ik terug ben, is zij weg". Ik wijs naar Alice. "Daag! Doe de groetjes aan Audrey en de rest van haar poppenkast". Ugh ik kan die meid wel wurgen. Kan Brandon zijn niveau nog verder verlagen? Ik loop naar buiten en smijt de deur achter me dicht. Wat een bitch. Ik dacht dat Brandon en ik elkaar eindelijk begrepen, maar blijkbaar heeft Alice hem gemanipuleerd met haar o zo geweldige charmes. Brandon had elk meisje kunnen uitkiezen en dan nodigt hij Alice uit. Als we gister niet zo'n goed gesprek hadden, had ik gedacht dat hij het alleen maar deed om mij te pesten. Maar nu.. ik heb echt geen idee..
Ik pak mijn fiets en fiets naar Audrey toe. Ik heb een wilde avond nodig. Ik hoop dat de meiden naar een discotheek willen. Ik ben van plan om een leuke jongen te scoren en eens flink dronken te worden. Waarom? Overal moet een eerste keer voor zijn. En Brandon kan ophoepelen met zijn rare gedrag. Denk ik dat we elkaar eindelijk begrijpen nodigt hij die bitch uit in ons huis!
"Hey Romy, kom binnen! Nu iedereen er is kunnen we de film opzetten". Ik hang mijn jas op en ga bij de rest van de meiden zitten. "Hee" zeg ik. "Zullen we nog naar de discotheek vanavond?" "We zouden toch een film kijken?" vraagt Sofie. "Ja, maar we kunnen daarna toch wel gaan? Laten we het weekend vieren! Ik ben wel toe aan een wilde avond" De andere meiden kijken niet al te enthousiast. "Ik heb niet zo zin in een lange nacht en daarna een kater" zegt Maud. "Ik heb morgenvroeg een wedstrijd dus dat wordt 'm ook niet" "En jij Audrey?" vraag ik als ik haar pretogen zie. "Ik ben wel toe aan een lange, spannende nacht! Ik heb al veel te lang niet meer gezoend, dus ik wil wel kijken welke leuke jongens Rotterdam vannacht te bieden heeft!" Ik raak helemaal in de slappe lach. Zij ze dat zojuist nou echt? "That's my girl" zeg ik lachend. "Oké, eerst film kijken. Heb jij trouwens kleren voor mij? Ik heb mijn kleren niet aangepast op een wilde avond" "Tuurlijk! Komt goed". We keken met z'n allen safe heaven. Er lag chips en m&m's op de tafel en op de bank. Ook stond er een verzameling lege jillz flesjes op tafel. Ik had maar 2 op, aangezien ik nog een hele nacht had te gaan.
Als de andere meiden naar huis gaan stel ik aan Audrey voor om eerst de boel op te ruimen. "Mijn ouders komen morgen vroeg pas thuis, dus dat hoeft nog niet" "En wat nou als je aangeschoten of dronken thuiskomt? Ga jij dan nog de hele boel in je eentje opruimen?" "Nee. Oké, laten we het ergste maar alvast opruimen" "Nemen we trouwens een taxi?" "Lijkt me wel zo verstandig"
"Nadat we alles hadden opgeruimd, andere kleren aan hadden gedaan en we de taxi hadden genomen, kwamen we aan bij de discotheek. Audrey droeg een lichtblauwe spijkerbroek met gaten en een zwart hempje met een mooie ronde hals. Ik droeg een lichte spijkerbroek met een half zwart hempje tot m'n navel. "Ben je weleens eerder naar een discotheek geweest?" vraagt Audrey. "Natuurlijk! Alleen het is best een tijd geleden sinds de scheiding en verhuizing enzo" "Oh ja. Dat is wel logisch. Dan ga ik je nu laten zien hoe we hier in Rotterdam feesten" "Doe dat maar". We leveren de jassen in bij de garderobe, kopen alvast muntjes voor drinken en lopen dan de massa in. Het was inmiddels half 12 en sommige 16-jarigen waren al flink aangeschoten. De sfeer zat er al goed in. "We hebben nog niet echt ingedronken. Zullen we wat drank halen bij de bar?" "Ja, is goed. Maar hoe wil je aan drank komen? We hebben geen 18+ armbandje" "Laat mij maar even" zegt Audrey. Ze gooide haar donker bruine haren over haar schouder, zwiepte met haar heupen en ging bij een jongen staan die bij de bar stond. Ze knipperde wat met haar wimpers, fluisterde wat in zijn oor en kwam terug met twee cola bacardi. "Hoe heb je dat nou weer voor mekaar gekregen?" vraag ik. "Simpel. Ik heb gezegd dat ik hem om half 1 buiten zou opwachten en dat ik dan bij hem thuis de nacht zou doorbrengen" zei Audrey droog. "Ga je dat echt doen?" "Nee, natuurlijk niet gek!" "Wie is hier nou gek dan?" We moesten allebei lachen. Deze avond zou fantastisch worden.
Leave a comment en druk op de vote knop xx
JE LEEST
Verliefd op mijn stiefbroer
RomanceNadat de ouders van Romy zijn gescheiden, trekt ze samen met haar vader bij zijn nieuwe vrouw in. Romy krijgt ook een stiefbroer. En wat voor stiefbroer... In het begin doet hij super rot, omdat hij moeite heeft met het aanpassen van de nieuwe situa...