Hoofdstuk 18

6.6K 214 16
                                    

Hee. Ik had helaas geen Wi-Fi in Frankrijk, dus ik kon geen nieuwe hoofdstukken updaten ): Wel had ik mijn laptop bij me en heb ik al tot hoofdstuk 25 klaar staan. Dus daar kunnen we nog even mee vooruit ;) En voor de mensen die wat meer 'gedetailleerde liefdesscènes' willen; komt eraan. Omdat ik zolang niet meer gepost hebt, zet ik er nu gelijk 2 hoofdstukken op!

De volgende morgen word ik wakker met een enorme kater. Ik heb hoofdpijn en ben misselijk. Ik gooi de dekens van me af. Waarom heb ik mijn kleren nog aan? Ik ruik aan m'n hempje. Bah. Het stinkt naar zweet, rook en kots. Ik moet er bijna weer van overgeven. Ik wil me net gaan douchen als ik Brandon in de deuropening zie staan. "Ga weg. Ik zie er niet uit" Ik wil de deur dichtdoen, maar Brandon houdt 'm tegen. "Je zag er gister ook niet al te best uit, dus zo erg kan het niet zijn" "Bedankt" zeg ik sarcastisch. "Audrey heeft je gister gebeld eh?" vraag ik. "Ja". "Was Alice er nog?" "Nee. Die had ik om 10 uur al weggestuurd. Ik lag al in bed toen je vriendin me opbelde. Heb je enig idee hoe laat ze je hier gister afleverde?" "Nee. Ik weet helemaal niks meer behalve dat Audrey zei dat ze je ging bellen. En in de discotheek natuurlijk" "Je vriendin was verstandig door me op te bellen" "Nou nee" "Jawel, want als jouw vader of mijn moeder er achter was gekomen dat je zo dronken was, had je echt een groot probleem gehad" "Hoe laat was ik thuis dan?" "4 uur" "Ugh" "Je vriendin is leuk" "Je maakt geen schijn van kans. Ik heb haar alles verteld over hoe irritant je was" "Doet er niet toe. Ik val niet op bruin; ik val op blond". Ik ben blond.. "Je was gister best grappig" Ik kijk hem aan. "Oh god, wat heb ik gedaan?" "Nou.. eerst spuugde je er een hele rij scheldwoorden uit, want je vond me een behoorlijke eikel aangezien ik Alice had uitgenodigt" "Logisch. Dat had je wel verdient" "Misschien" zegt Brandon terwijl hij zijn schouders op trok. "En verder?" "Toen je die scheldwoorden uitsprak, sloeg je me" Ik hou mijn hand voor mijn mond en probeer een lach te voorkomen. "Maar ja dat had niet zo veel zin, want 1) je slaat als een meisje en 2) ik ben natuurlijk super gespierd" "Juist ja..." "Toen je er achter kwam dat het inderdaad geen zin had, vertelde je me je avontuur met een of andere Tom" "Heb ik dat verteld?" vraag ik verbaast. "Jep" "Oh god.." "Nadat je klaar was met je verhaal ging je me knuffelen" "Niet!" "Ja echt" "Daarna liep je naar de bank en viel je in slaap. Ik probeerde je nog wakker te maken, maar dat had niet zoveel zin. Dus heb ik je opgetild en heb ik je in bed gelegd" "Wauw.. Ik was echt dronken" "Klopt. Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik je dronken leuker vind" "Want?" "Dan ben je betastelijker en vertel je leukere verhalen" "Betastelijker?" "Ja. Dat je me sloeg en dat je me knuffelde" "Je vind het leuk als ik je sla?" "Ja, want je deed jezelf meer pijn dan mij" "Leedvermaak" "Ik zou het woord leedvermaak niet perse gebruiken. Als er een mildere vorm bestond van leedvermaak, had ik die gebruikt" "Leedvermaak dus" "Misschien moet je je even wassen. Je stinkt naar rook" "Weet ik, maar bedankt voor het herinneren. Mag ik er nu langs?" Brandon zei niks. Ik pak een schone skinny jeans met een oversized shirt uit mijn kast en wil mijn kamer uitlopen, maar ik bots bijna tegen Brandon aan die blijkbaar nog steeds in de deuropening stond. Hij kijkt me aan. "Wat is er?" vraag ik. "Niks. Hee heb je nog plannen voor vanavond?" "Na gisteravond voorlopig even niet" Er verschijnt een glimlach op Brandons mond. "Oké mooi". Hij loopt naar beneden van de trap als hij naar boven schreeuwt; "vanavond filmavond! Mama en Marc komen pas laat thuis. Ik haal alvast leuke films op" "Oké. Geen thrillers!" schreeuw ik terug. "Neenee".


Ik neem een lange douche, kleed me aan en maak me lichtjes op. Ik eet was yoghurt met muesli en ga op de bank zitten met mijn laptop op schoot. Tijd voor een middagje Pretty Little Liars.

's Avonds hebben Brandon en ik de boel klaar gemaakt voor de filmavond. We hebben alvast een kleine voorraad jillz en bier klaargezet, popcorn, m&m's en chips. "Zo" zegt Brandon als hij op de bank neerploft en zoals gewoonlijk breed gaat zitten. Ik ga naast Brandon zitten. "Ik heb 5 films meegenomen. Kies maar welke je eerst wil kijken". Ik bekijk de films. Lucy, 23 Jump Street, friends with benefits, sex tape en TED. "Serieus?" vraag ik als ik de film sex tape omhoog houdt. "Wat? Het is toch geen thriller" zegt Brandon alsof hij niet weet wat ik bedoel. Ik sla hem met de dvd. "Hé! Niet agressief worden nu" "Zet deze maar op" zeg ik als ik de dvd van friends with benefits naar hem toe gooi. "Waarom kies je eerst de meest softe film van allemaal?" "Omdat jij dan de leukste films voor het laatst hebt" "Oké dan". Hij zet de film op. 

Vote, share and comment xx

Verliefd op mijn stiefbroerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu