Als ik naar beneden loop, zitten papa en Yvonne al aan de ontbijttafel. "Goedemorgen meissie" zegt papa als hij me ziet. Ik vind het altijd maar gek klinken als papa mij 'meissie' noemt. "Goedemorgen" zegt Yvonne. "Goedemorgen" zeg ik terug. Ik smeer zoals gewoonlijk mijn brood voor tussen de middag en maak een kom yoghurt met fruit klaar. Ik neem mijn kom yoghurt mee naar de ontbijttafel en eet het op. Brandon komt naar beneden en komt er ook bij zitten. Hij zit recht tegenover mij. Dit is best ongemakkelijk.. Gisteravond hadden we een nogal 'intiem moment' om het zo maar te noemen en nu zit ik tegenover hem aan de ontbijttafel en moet ik doen alsof hij 'gewoon' mijn stiefbroer is. Niks meer, niks minder. Blijkbaar zat ik dromerig voor me uit te staan, want ik schrik als iemand tegen mijn been aan tikt. Ik kijk snel onder de tafel en zie dat het Brandons been is. Ik kijk hem aan en glimlach. Ik leg mijn been tegen zijn been aan. Ik voel de tinteling door mijn hele lijf stromen. Het voelt heerlijk, maar ik word er tegelijkertijd ook ontzettend zenuwachtig van. "Zijn jullie vanavond op tijd thuis?" vraag ik aan papa en Yvonne. "Ik heb een vergadering" zegt papa. "Dus dat kan wel laat worden, sorry". "Ik heb vanavond ook nog belangrijke gesprekken, sorry jongens. Jullie moeten zelf maar even wat eten klaarmaken vandaag". "Geeft niet. Wij redden ons wel, toch Romy?" vraagt Brandon. De adrenaline stroomt door mijn lijf. Ik kijk hem expres niet aan, omdat ik zeker weet dat ik dan moet blozen. "Ja" zeg ik terwijl ik zo onopvallend mogelijk naar mijn kom yoghurt staar.
Audrey zat de hele Engels les tegen me te praten, maar ik kreeg er niet veel van mee. Ik zat met mijn hoofd bij gisteravond.. "Hey" zegt Audrey nu wat harder. "Ja?" "Heb je wel gehoord wat ik net zei?" "Om eerlijk te zijn zat ik niet echt te luisteren". Ze kijkt me strak aan en begint dan te grijnzen. "Wat is er?" vraag ik. "Wat is er gebeurd tussen jou en Brandon?" "Sssstt!!" zeg ik als ik om me heen kijk om te controleren of iemand het gehoord heeft. "Nou?" vraagt ze. Ik weet niet of ik het wou delen. "Niks bijzonders. Wat was je me net aan het vertellen?" zeg ik om het onderwerp te veranderen. "Ik vertelde je niks. Ik vroeg je wat" "Oké, wat vroeg je dan?" "Of je dit weekend weer mee gaat naar de discotheek". "Ik heb niet zo'n zin om weer helemaal dronken te worden en de volgende dag met een enorme kater rond te lopen" "Dat is niet de reden dat je niet wilt" "Oh nee? Wat is dan wel de reden volgens jou?" "Je wilt niet met vreemde jongens zoenen, omdat je nu alleen nog maar met Brandon wilt zoenen. En stiekem had je al plannen om stiekem met Brandon te slapen in een luxe hotel om daar samen de perfecte avond te beleven". "Audrey, ik moet zeggen dat je een enorme fantasie hebt" "Daar geef ik je gelijk in". Ik glimlach. "Dus nogmaals; wat is er tussen jou en Brandon gebeurt?" vraagt Audrey. Waarschijnlijk zeurt ze net zolang door, totdat ik haar vertel wat er gebeurt is dus ik kan het net zo goed gelijk vertellen. "We hebben gezoend" zeg ik. Ze doet haar hand voor haar mond. "Niet waar!!" zegt ze. "Ja" "Wanneer?" "Zondag" "En je hebt het me niet eerder verteld?" "Ik wist niet hoe ik het je moest uitleggen, na al die keren dat ik zeurde over hoe vervelend en irritant hij was" "Je hebt het nu in ieder geval gezegt, dus het is al oké. Maar vertel! Hebben jullie al seks gehad?" "Wat?! Nee!" "Maar wat dan wel? Jullie hebben vast wel meer gedaan dan alleen gezoend" "Ik ben 's avonds toen iedereen op bed lag, stiekem naar zijn kamer gegaan en toen hebben we gevreeën. Of hoe je het ook maar wilt noemen". "Omg Romy. Is dit echt waar?" "Ja" "Badgirl. Damn.. Wat heb jij een geluk, hij is echt lekker" "Ik weet het.." zeg ik dromerig. "Was hij goed?" "Audrey!" "Wat? Sorry, het floepte eruit" "Hij had wel ervaring. Op een goede manier hoor" "Oehh.." "En meer ga ik je niet vertellen" "Gingen er kleren uit?" "Wat zei ik nu net?" "Dus het is een ja" "Nee! Nou ja.. we hadden sowieso al niet zoveel kleren aan, maar er is niks uitgegaan" "Nog niet nee" zegt Audrey grijnzend. De bel gaat. Het eerste lesuur is voorbij. "Hou me op de hoogte" zeg ik. "Ik zie wel" zeg ik plagend.
JE LEEST
Verliefd op mijn stiefbroer
RomanceNadat de ouders van Romy zijn gescheiden, trekt ze samen met haar vader bij zijn nieuwe vrouw in. Romy krijgt ook een stiefbroer. En wat voor stiefbroer... In het begin doet hij super rot, omdat hij moeite heeft met het aanpassen van de nieuwe situa...