Ik hoor de eerste tonen van het liedje try me van Jason Derulo. Dit is een perfect liedje om deze avond mee te beginnen. Hij trekt me omhoog van de bank af. Hij verstrengelt één hand met die van mij en de andere hand legt hij op mijn heup. Ik doe hetzelfde en we beginnen te dansen. Ik lach. Brandon die danst? Het kan niet gekker worden. Hij draait me in het rond. Ik neem hem mee en ga met mijn rug tegen de muur aan staan. Ik trek hem aan het lusje van zijn broek naar me toe. "Jij bent echt ongelooflijk". Ik glimlach. "Ongelooflijk sexy". Hij buigt zich naar me toe en zoent me. Ik zoen hem terug. Het lijkt net zo'n scène uit een romantische film, waarbij ze elkaar vol verlangen en met passie zoenen. Zo voelt het echt. "Ik heb zo naar je verlangd" fluistert Brandon.. "En je maakt me echt ontzettend opgewonden". "Ik verlang ook naar jou" fluister ik terug. Hij tilt me op tegen de muur. Ik sla mijn benen om hem heen. Ik bijt zachtjes op zijn onderlip en laat 'm dan weer los. Talking body van Tove Lo klinkt nu door het huis heen. Het lijkt net alsof het liedje voor ons geschreven is. Onze lichamen bewegen mee op de muziek. Brandon tilt me op het aanrecht van de keuken. "Zozo. De keuken? Jij durft" zeg ik. "Maakt je dat opgewonden?" vraagt hij. "Ja, maar dat was ik al door jou". Hij glimlacht. "Stop zeggen als je niet verder wilt eh!" "Doe ik". Ik sla mijn benen weer om hem heen en hij zoent me eerst zacht en daarna steeds vluchtiger. Zijn handen gaan onder mijn shirt. Hij wrijft over mijn blote rug, over mijn buik en daarna over mijn borsten. Hij trekt mijn shirt uit en daarna zijn eigen. Ik kon zijn gespierde lijf nu extra goed bewonderen. Ik had als bovenstuk alleen nog een bh aan. Zijn vingers glijden langs mijn bh. "Je bent echt prachtig" fluistert hij. "Jij bent echt gespierd" fluister ik terug. Hij grinnikt. Hij begint steeds sneller te zoenen. We hijgen allebei een beetje. Ik wrijf met mijn handen over zijn rug (waar hij ook spieren had!) en over zijn buik. Met een handige beweging trekt hij mijn shortje uit, waardoor ik alleen nog een slipje aan heb. Hij kust me van mijn mond naar beneden naar mijn buik. Zijn hand glijdt in mijn slipje en zijn vingers wrijven heen en weer. Ik word er super opgewonden van, waardoor ik verder wil. Ik wil meer van hem. Maar ik wil nog geen seks.. "Niet meer dan dit, oké?" hijg ik zachtjes. "Is goed" zegt hij en hij geeft me een kus.
Later die avond liggen we op mijn bed tv te kijken. "Ik vond het erg leuk vanavond" zeg ik. "Ja, het was een perfecte avond" zegt Brandon. "Mama en Marc mogen wel vaker later thuiskomen". Ik kom dichter tegen hem aanliggen. Hij legt zijn arm om me heen. "Inderdaad". "Is het goed als ik de tv uitzet?" vraag ik. "Ja, is goed. Wil je slapen? Want dan ga ik wel weer terug naar mijn eigen kamer". "Nee" zeg ik. "Blijf je nog even bij me liggen?". "Oké". Ik zet de televisie uit en doe het licht ook uit. We kruipen onder de dekens en gaan tegen elkaar aanliggen. Ik voel zijn adem langs mijn nek strijken en val zo in slaap.
De volgende morgen word ik wakker in de armen van Brandon. Shit.. zijn we echt in slaap gevallen gisteravond? Ik zoek met mijn hand de wekker en zet 'm uit. "Brandon, word wakker" fluister ik. Ik schud hem een beetje heen en weer, maar hij wordt nog steeds niet wakker. Ik trek snel wat kleren aan. Misschien wordt hij zo wel wakker. Maar in plaats daarvan gaat hij op zijn buik liggen. Serieus? Ik grinnik bij de gedachte die in me op komt. Ik loop terug naar het bed en ga boven op hem liggen. "Hey slaapkop. Word eens wakker" zeg ik nu hardop. Hij draait zich om waardoor ik naast hem lig. Hij opent zijn ogen en kijkt me grijnzend aan. "Goedemorgen prinses". "Je was al wakker eh?" vraag ik. "Ja" zegt hij. "Brandon? Brandon, waar ben je?" hoor ik Yvonne op de gang roepen. "Fuck" fluistert Brandon. "Ga onder mijn bed liggen!" zeg ik. "Wat?" "Snel". Hij kruipt onder mijn bed.
Yvonne klopt op mijn deur en voordat ik 'ja' kon zeggen, had ze de deur al open gedaan. Ze kijkt me bezorgd aan. "Weet jij waar Brandon is?" "Nee. Hoezo?" "Ik kan hem nergens vinden". "Badkamer?". Ze schudt haar hoofd van 'nee'. "Slaapkamer?" "Nee" "Is hij niet al beneden?" "Nee, ik heb overal gezocht". "Vreemd" "Ja, kun je even helpen zoeken?" "Ja, ik kom er zo aan" "Oké, bedankt". Als Yvonne weg loopt, doe ik snel de deur dicht. "Brandon, kom. Ze is weg" fluister ik. Brandon komt onder het bed vandaan. "Nou dat lag ook niet echt comfortabel zeg" "Wat had je dan verwacht onder een bed?" "Tja, goeie" "Oké, focus. Je moeder is hartstikke bezorgd. Straks gaat ze je nog als vermist opgeven" "Ach nee joh" "Wat ga je nu doen dan?" "Ik heb al een plan. Jij moet mijn moeder even afleiden en zorgen dat ze boven blijft" "En jij dan?" "Komt goed" "Ehm, oké?".
Hee ♥ Laat me weten wat jullie ervan vinden. Deel het boek met anderen en druk eventjes op de vote-knop (:
ps. In het volgende hoofdstuk zet ik de personages erbij!
JE LEEST
Verliefd op mijn stiefbroer
RomanceNadat de ouders van Romy zijn gescheiden, trekt ze samen met haar vader bij zijn nieuwe vrouw in. Romy krijgt ook een stiefbroer. En wat voor stiefbroer... In het begin doet hij super rot, omdat hij moeite heeft met het aanpassen van de nieuwe situa...